LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 , doet maar.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
paulette71

tele 2 , doet maar.

Ongelezen bericht door paulette71 »

tele 2 heeft vorig jaar met aankondiging via sms mobile telefoon.
aangegeven dat wij het jaarlijkse contract verzet kregen naar een halfjaarlijks contract.
daar wij geen sms, jes lezen heeft tele 2 omstreeks sept. nov. onze mobile telefoons onklaar gemaakt.
op de telefoons stond nog een bel te goed van +/- 80 euro op de andere +/- 20 euro.

nu hebben wij een alles in 1 pakket van ziggo genomen, en wat schets mijn verbazing?
tele 2 zit met deze heren met hun voetjes onder 1 tafel.
zonder mij ervan in kennis te hebben gesteld.
verneem je via je p.c. dat daar tele 2 inzit.
wie kan mij een andere profider aanraden?
ik moet hiervan zo zachtjes aan overgeven.
:idea:

rozemarijntje

Re: tele 2 , doet maar.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou.....ik,spreek nooit iemand oo schrijf fouten aan,maar wil je even wa duidelijker zijn,ik snap er geen snars van :oops:

Voetjes onder 1 tafel,in je pc zitten? Mobiele telefoon...

Heb al 8 jr tele 2 nooit akloppen problemen

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat doen Tele2 en Ziggo dan samen? Ben toch wel benieuwd. Voor zover ik weet zijn het gewoon concurrenten van elkaar.

En waarom lees je geen SMS? Dat wordt voor heel veel informatie gebruikt v.w.b. mobiele telefonie. Als je de grens over gaat krijg je ook zo tariefinformatie. Lijkt me dan toch wel handig om het gewoon te lezen.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste paulette71,

Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de geldigheid van je beltegoed. Dit is inderdaad veranderd van 1 jaar geldigheid naar een half jaar. Ik kan uit je bericht niet opmaken wat je bedoelt dat Tele2 samenwerkt en dat wij onder 1 tafel zitten met een andere provider. Wij werken niet samen met een andere provider. Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten