Een korte resumé over wat ons is overkomen met Tele-2.
Op 20 augustus jl. in Den Haag een formulier ingevuld tijdens een
wervingsactie om mensen een mobiel abonnement te verkopen van 10 euro per maand. Dit voor 6 maanden lang in combinatie met een mobiele telefoon, sony-erricson T230.
Ons werd verzekerd dat we binnen een week een brief zoude krijgen en binnen 3 weken zouden we de telefoon in bezit hebben. Dit alles in combinatie met behoud van het huidige mobiele nummer.
Op 2 september ( bijna 2 weken na dato) hebben wij een e-mail
verzonden naar uw bedrijf met de mededeling dat wij nog geen bericht hebben ontvangen.
Wij kregen spoedig een bericht terug via de mail. Hierin stond vermeld dat de aanvraag nog niet was afgerond en dat wij even contact op moesten nemen met de aanmeldlijn.
De volgende dag hebben wij dat dus gedaan en ons werd verteld door een medewerker van uw Call-Center dat er inderdaad iets niet
klopte.
A. De aanvraag was niet binnen gekomen en er stond iemand anders op ons huisadres aangemeld (?). Hierdoor konden jullie niet het administratieve gedeelte voor elkaar krijgen zodat de hele aanmelding niet geldig was.
B. We moesten ook even naar de klantenservice bellen en daar zou het administratieve gedeelte in orde worden gemaakt.
Als al deze zaken geregeld waren konden we weer terug bellen naar het mobiele gedeelte en daar weer even het contract opnieuw afsluiten. (pfff)
We hebben dus gebeld naar de Klantenservice.
Deze vermelde ons inderdaad dat er iemand met een oud Tele2 abonnement op onze adresgegevens stond. (??!!) Nu wonen wij al sinds jaar en dag op het door ons opgegeven adres en wij konden tele 2 verzekeren dat er niemand van ons adres bij Tele 2 een abonnement heeft gehad. Ook niet de vorige bewoner. Maar dit even ter zijde.
We kregen hierna weer het verzoek te bellen met de mobiele service.
Hebben we dus weer gedaan. Na enige uitleg moesten wij bij hem een nieuw contract afsluiten via de telefoon. Alles werd op een bandje opgenomen.
Wij hebben dus het hele verhaal weer afgedraaid en tevens weer het verzoek gedaan om nummer behoud van de huidige mobiele telefoon. Dat dit extra kosten met zich meebracht (9 euro) daar gingen wij mee accoord.
Op 7 september kregen wij een brief binnen van Tele2.
Jullie feliciteerden ons met het nieuwe abonnement voor Tele2 preselect.
Beste TELE-2 mensen ...... WIJ HEBBEN HELEMAAL GEEN CONTRACT AFGESLOTEN MET JULLIE VOOR TELE2 PRESELECT, VASTE TELEFONIE.
In de tussentijd kregen wij een brief binnen met de mededeling dat het
NIEUWE MOBIELE NUMMER met pin en puknummer in aantocht
is......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste mensen...... WIJ HEBBEN HELEMAAL NIET GEVRAAGD OM EEN NIEUW MOBIEL NUMMER.
Wij hebben dus toch maar weer even gebeld met TELE 2.
Men vertelde ons dat er een nieuw mobiel telefoonnummer op onze naam staat aangevraagd, maar is geen contract met ons afgesloten.
Het enige dat hij ons kon meegeven dat als het pakketje van Tele2 komt, wij het dan moesten weigeren zodat deze wordt teruggestuurd. Dan is alles geregeld.
Tele 2 verzekerde ons dat er geen contract is. Wij hebben hun dan ook
verteld dat wij van het zgn. contract af willen en dat wij geen interessen meer hebben in het 10 euro abonnement. niet eens meer wil. Zolang er geen contract is hoeven wij hem ook niet op te zeggen verzekerde Tele 2 ons.
Als men ziet hoe er wordt omgegaan met aanvragen en registraties dan is het te triest voor woorden dat dit soort zaken gebeuren bij TELE 2.
Dit is geen klantenwerving. Dit is diep triest.
Het mooiste van alles is nog dat afgelopen maandag de pakketdienst heel enthousiast een telefoon kwam afleveren, maar die is begrijpelijkerwijs door ons retour gestuurd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2, een nieuwe soap, beetje lang maar wel informatief!
Re: tele 2, een nieuwe soap, beetje lang maar wel informatief!
Beste mensen,
Als jullie gratis willen bellen en wat via internet goed geregeld is, bel dan via 1649. Kijk op internet www.bel1649.nl en meld je aan.
Alleen het starttarief van 4 cent per gesprek wordt berekend.
Mvg; Kees
Als jullie gratis willen bellen en wat via internet goed geregeld is, bel dan via 1649. Kijk op internet www.bel1649.nl en meld je aan.
Alleen het starttarief van 4 cent per gesprek wordt berekend.
Mvg; Kees
Ik ben ook regelmatig door Tele2 benaderd en een aantal maanden terug belden ze weer en vroeg ik ze een informatiepakket op te sturen.
Tijdenlang niks van Tele2 ontvangen en ondertussen had ik al gezien dat ik met mijn huidige KPN (BelBudget) abonnement goedkoper uit was.
Dus ik contact opgenomen met Tele2 en ze zeiden dat het pakket niet verstuurd was, omdat met BelBudget niet mogelijk was via Tele2 te bellen.
Dus niets aan de hand.
Maar ik blijf maar brieven ontvangen dat ik via Tele2 wil bellen, maar dat het ivm huidige abonnement niet gaat.
Ik heb meerdere malen contact gehad met Tele2 hierover en iedere keer verzekeren ze me dat ik uit het bestand ben gehaald.
Nee dus, want zo'n beetje iedere maand krijg ik weer dezelfde standaardbrief..
Tele2: IK WIL UIT JULLIE BESTAND!! Dank U.
Vandaag of morgen is het misschien wel mogelijk met een BelBudget via Tele2 te bellen en dan zetten ze me zeker zomaar over, terwijl ik al minstens vier keer aangegeven heb niet via Tele2 te willen bellen!
Tijdenlang niks van Tele2 ontvangen en ondertussen had ik al gezien dat ik met mijn huidige KPN (BelBudget) abonnement goedkoper uit was.
Dus ik contact opgenomen met Tele2 en ze zeiden dat het pakket niet verstuurd was, omdat met BelBudget niet mogelijk was via Tele2 te bellen.
Dus niets aan de hand.
Maar ik blijf maar brieven ontvangen dat ik via Tele2 wil bellen, maar dat het ivm huidige abonnement niet gaat.
Ik heb meerdere malen contact gehad met Tele2 hierover en iedere keer verzekeren ze me dat ik uit het bestand ben gehaald.
Nee dus, want zo'n beetje iedere maand krijg ik weer dezelfde standaardbrief..
Tele2: IK WIL UIT JULLIE BESTAND!! Dank U.
Vandaag of morgen is het misschien wel mogelijk met een BelBudget via Tele2 te bellen en dan zetten ze me zeker zomaar over, terwijl ik al minstens vier keer aangegeven heb niet via Tele2 te willen bellen!
als je van tele2 af wil moetje even naar de primafoon, daar hebben ze een formulier en dan ben jer van af!