LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 levering mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

ik vroeg me af of iemand mischien hetzelfde probleem heeft als mij. ik wacht namelijk nu al een tijd op mijn mobiel met abbonement die ik bij tele 2 heb besteld. na 10 dagen stuurden ze mij pas een contract op waar ze precies dezelfde informatie vroegen die ik op internet al had doorgestuurd. hoelang duurden de levering van je abbonement met mobiel (sony ericsson z520i) bij jullie ?

ik heb mijn mobiel nu echt wel weer is een keer nodig dus ik hoop dat iemand me iets kan vertellen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb de mijne besteld op woensdagavond 22 december en hij werd geleverd op vrijdag 24 december. Bij mij ging het dus supersnel.

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

oowww wooow!
zou er mischien dan iets verkeerds bij mijn besteling zijn gegaan?
heb jij hem ook via internet besteld? mischien dat ze de telefoon die ik wil even niet meer op voorraad hebben? :(

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik heb in november 3 prepaid mobieltjes besteld bij Tele2, 1 nokia en 2 s-ericsson

De eerste, de nokia kwam redelijk op tijd.
Van de 2 identieke sony-ericssons kwam er een na een flinke tijd wachten.
De laatste telefoon was er niet en kwam er niet.
Telefoontje naar klantenservice. "We weten het niet, er is iets misgegaan, wij hebben hier geen order staan. We zullen met spoed de opdracht uitvoeren".
Na 3 weken maar weer eens gebeld. Kregen we precies hetzelfde verhaal weer. Er stond geen order in het systeem.
Toen hebben we die 3e mobiel maar laten voor wat het is en zijn we naar een winkel gegaan.

En 3 * € 6.50 verzend kosten voor 1 bestelling is ook al niet zo geweldig.

Voor mij heeft tele2 mobiel in ieder geval afgedaan. Goed dat ze geen simlock op hun telefoon hebben zitten, dan kun je er in ieder geval nog vanaf en verdienen ze niks meer aan je met een andere simkaart.

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

hoelang duurde het voor die 1e nokia werd geleverd?

ik vind het wel vervelend dat tele 2 je vaak laat wachten daar zijn al een aantal klachten over ik snap niet dat ze er dan niets aan veranderen :?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb gebeld met de klantenservice, niet via internet.

roeltjuuhh
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2006 19:54

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door roeltjuuhh »

Kan je dan ook via de klantenservice bestellen dan??? En hoelang hang je dan wel niet aan de telefoon om al je gegevens door te geven???

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Niet zolang hoor.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door Consumentt »

@nathalie123

De 1e telefoon (nokia) kwam na 3 weken, de 2e telefoon (sony) een halve week later.
De 3e dus nooit.

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

oke dan.
nou ik heb mijn mobiel nu ook binnen! :)
het duurde uiteindlijk ongeveer 4 weken.

j.meyboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2006 22:15

Re: Tele 2 levering mobiel

Ongelezen bericht door j.meyboom »

Op 7 november 2005 heb ik via een Blokker aktie een prepaid Nokia 2600 besteld bij Tele 2. Na drie weken (levertijd) had ik nog niets gehoord. Ik belde om te informeren en kreeg te horen dat er helemaal niets in de computer stond. Daar baalde ik ontzettend van. Ik heb nl. een gehandicapte zoon en moet gewoon bereikbaar zijn. Drie weken was eigenlijk al te lang. Niets aan te doen mevrouw maar u kunt wel opnieuw bestellen. Ok, dat moet dan maar. Na drie weken weer gebeld en raad eens? Weer niets te vinden in het computersysteem...Nu werd ik echt boos, maar dat helpt niet. Een klacht indienen kan ook niet. Dus ten einde raad maar weer besteld en tevens een brief geschreven waarin ik mijn slechte bevindingen heb beschreven met de ingevulde Blokkerbon erbij. Na drie weken (in totaal nu dus negen weken!) weer gebeld. En je raadt het al: weer helemaal niets in de computer. Ik was helemaal over de **** zoals dat heet, maar ja, daar kunnen ze niets mee. Inmiddels had ik van een collega met vergelijkbare problemen begrepen dat je ook een abonnement kan nemen voor € 10 per maand voor een half jaar en daarna overstappen op prepaid. De Blokker-aktie was € 39,95 en dit was dus een stuk duurder met 60 belminuten en/of 100 sms'jes. Dit dus maar gedaan, want je moet toch wat, en zo werd ik dus ongewild op kosten gejaagd. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik dit keer al na 2 dagen de telefoon bezorgd! Het kan dus wel. Maar ik heb nachten wakker gelegen van de emoties die dit allemaal heeft losgemaakt. tele 2 hoeft niet meer van mij.
En wat gebeurde er na een week? Ik kreeg een brief dat ze er tot hun schrik achter waren gekomen dat ik een bestelling had gedaan die nog niet was uitgevoerd! Als ik daar nog gebruik van wilde maken moest ik even bellen. Tegelijkertijd kreeg ik een brief met een nieuw nummer en een pincode. Een week later lag er een briefje in de bus dat de telefoon was aangeboden maar dat ik niet thuis was....Ik heb dus helemaal niet gebeld en wil natuurlijk nu helemaal geen telefoon meer omdat ik er al een heb.......Weer emoties.
Ik dien geen klacht in want ik geloof niet dat die brief ooit aankomt, laat staan dat er wat mee gedaan wordt.
Ik wacht met spanning op de rekening want ik heb het vreemde voorgevoel dat ook daar weer van alles mis gaat. En hoe zal de overgang van abonnement naar prepaid na een half jaar gaan? Ik vrees het ergste.
Jolande

Gesloten