LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Merel M

Tele 2 mobiel

Ongelezen bericht door Merel M »

Beste mensen,

Graag wil ik ook mijn verhaal hier kwijt en omdat niemand mij nu kan tegen houden begin ik maar met spuien.

Bij Tele 2 heb ik een mobiel gekocht met een tien euro abonnement. Je kan dan elke avond en in het weekend gratis bellen. Heerlijk. Niks mis mee. Overdag bel je stikduur, maar dat geeft ook niks. Dat weet je van te voren. "Wat is er dan aan de hand zou je denken".

Nou ... mijn mobiel werd dus gejat. Niet echt de moeite waard om te jatten (zo geweldig is ie niet). Okay, dus ik gelijk gebeld naar Tele 2 voor een nieuw mobiel en een simkaart. en om mijn gestolen mobiel te blokkeren. Dat ging allemaal goed. Ik moest nu wel de telefoon betalen, terwijl ik hem eerst gratis kreeg, maar dat is logisch.

Nou heb ik immidels mijn mobiel al bijna 3 weken en ik heb er nog steeds niet mee kunnen bellen. De simkaart is inactief. Ik heb ze helemaal plat gebeld. In het begin hadden ze nog het idee dat het wel vlug verholpen zou worden. Nu komt dat mooi uit want mijn mobiel is mijn enige telefoon. Ik ben er afhankelijk van want ik doe uitzendwerk. Nu 2,5 week later kan ik nog steeds niet bellen terwijl iemand (achter de helpdesk) een halve week geleden zei dat hij het nu echt na 24 uur doen. Niet dus!!!!

Ik wordt er erg moedeloos van. Maar ik hoorde wel van 1 van hen dat meer mensen met dit probleem kampen. Van andere hoorde ik weer dat hij het nog niet eerder was tegen gekomen.

Graag hoor ik van mensen die ook met dit probleem kampen. Of liever nog van mensen die het probleem hebben overwonnen. Nu moet ik nog wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik twintig eiro beltegoed heb toegezegd gekregen. Maar goed ik bel hen ook iedere keer voor 10 ct per minuut en dat al 2,5 week lang.

Ik ben echt pissig en voel me nu een beetje machteloos. Ik wordt nu gewoon aan het lijntje gehouden. Heeft iemand tips voor mij welke stappen ik kan ondernemen?

Groetjes, Merel

Gast

Re: Tele 2 mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

jekunt nie bellen maar toch bel je hun raar verhaal

jij bent toch je tel kwijt geraakt niet hun dus zit er nu eenmaal lange tijd tussen voor jou blokkade eraf is je krijgt nl hetzelfde nr als je de kosten hebt betaald en daar zal het probleem wel inzitten denk ik zo

Merel M

Nou ja dat klinkt raar ja. Ben er dan ook vergeten bij te vertellen dat ik nu zo af en toe gebruik mag maken van de vaste telefoon van mijn huis genoot. Vandaar. De kosten die ik daarmee maak zijn uiteraard voor mij.

Merel M

Ik vind het wel ief dat je met me meedenkt. Maar zij zeggen dat het niet goed is gegaan met het kopieren van de simkaart. Juist omdat ik hetzelfde nr krijg. Maar ze zeggen niet. Oh dat duurt wel een maandje voor je weer kunt bellen.

cygnum

Ongelezen bericht door cygnum »

Hoi Merel,

Het is altijd lastig als je telefoon gestolen wordt. Helemaal vervelend wordt het als je telecomprovider niet (voldoende) meewerkt. Er valt jammer genoeg niet zo veel tegen te doen, maar misschien wel het volgende: geef Tele2 een ultimatum waarvoor de SIM-kaart het weer moet doen, anders ga je naar een andere provider, bijvoorbeeld Telfort (heb ik zelf en ben er erg blij mee). Zeker als je je bedenkt dat Tele2 gebruik maakt van de zendmasten van Telfort. Het bedrijf blijft in gebreke als ze het niet binnen een redelijke termijn doen (in dit geval is twee weken redelijk). Doordat het al drie weken geleden is dat de activatie geschied had moeten zijn, kan je eisen dat het binnen een week vanaf melding gedaan moet zijn, en dat als dan nog niks veranderd is, je het contract (als je dat hebt) ontbindt. Als je geen contract hebt, kunnen ze je al helemaal niet tegenhouden, dan kan je gewoon een andere SIM-kaart aanschaffen.

Hopelijk is het iets duidelijker nu voor je. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Mark

Gast

Mensen komen pas op dit forum als ze met een probleem zitten. Als Merel eerder op het forum was geweest en andere berichtjes had gelezen van Tele 2 gebruikers was ze nooit in zee geweest met Tele 2. Mensen weet waar je aan begint als je met de Tele 2 maffia in zee gaat. Ze pretenderen dat ze goedkoop zijn. Helaas zijn ze dat niet. En de service die ze bieden is helemaal slecht voor de 10 cent per minuut die je ervoor moet betalen.

Maar succes Merel. Laat even weten wanneer het probleem is opgelost. Ik denk over een week of 8 of wel meer.

Gast

Tele 2 maffie?? Doe ff normaal zeg!

Ik bel zelf al jaaaaaren via Tele 2, gewoon en mobiel, en heb nooit problemen gehad.

Gast

merel ,

ik wil ook zo'n mobiel abonnement aanschaffen.

maar ik bel met mijn vaste telefoon niet met tele2 maar met 1601.

moet ik toch met vast ook met tele2 bellen om het mobiel abonnement te kunnen krijgen?

het staat wel niet in de voorwaarden maar ik ken tele2,zodat ik niet raar zou opkijken als ze bellen dat ik ook met vaste telefoon moet bellen met tele2 .

gr

henk geluk.

by the way> het is dus toch wel waar dat ik sávonds mobiel bel voor alleen starttarief?

Gesloten