LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edwin0165

tele 2 mobiel

Ongelezen bericht door edwin0165 »

half augustus een tele2 mobiel contract afgesloten twee weken later kreeg ik keurig een toestel en een nummer thuis wat bleek hieruit het was de d900 ipv de d900i hierop gebeld naar tele2 o meneer het is een foutje u moet de d900i hebben en niet de d900 we sturen een retourbox op u stuurt hem retour en zodra we hem hebben sturen we meteen de andere op .retour box 2 dagen later binnen toestel erin naar het postkantoor en opsturen week later geen enkele reactie gehad hierop gaan bellen met klantenservice van tele2 o meneer we hebben geen toestel binnen en als we geen toestel hebben kunnen we de andere niet leveren faxt u ons het bewijsje van het versturen dan hebben we hem meteen binnen u zet er het verhaal op van het versturen en dan sturen we de andere als nog af naar u ik weer naar het postkantoor faxen met mijn verhaaltje erbij week later weer geen enkele reactie diversen malen gebeld en men beweert de fax niet te hebben gehad hoe is het mogelijk ik heb zelfs een bewijs dat hij is aangekomen en zelfs op het goede nummer bij hun vandaag weer geinformeerd en wederom hetzelfde verhaal geen toestel binnen en fax kwijt hier wordt je echt moedeloos van .

mvgr
edwin

telenee

Re: tele 2 mobiel

Ongelezen bericht door telenee »

Bah Edwin, je bent een beetje bij de neus genomen door Tele2! Ergens op deze site staat dit verhaal ook al van een ander. Kommer en kwel.

Maar wees gerust, het zal niet langer duren of Dirk of Robert (van Tele2) zal je vertellen dat het écht aan jou ligt......"je hebt de regeltjes vast niet goed gelezen. Het gaat om een aanbieding, : en ja, je moet begrijpen dat die soms uitverkocht is..en dan heb je gewoon pech.... "enz enz.

Draag je lot, en onthou goed dat het moeilijk is om een weloverwogen beslissing te nemen als je met Tele2 te maken hebt. In hun reklame uitingen zijn ze absoluut niet oprecht, dus meestal kruipt er en addertje onder het gras vandaan. Zo ook bij jou. e

Klachten? ga naar http://www.degeschillencommissie.nl

Gesloten