Wie heeft er nog meer problemen met Tele-2? En dan doel ik vooral op het kopen van een mobieltje.....
Vorig jaar (of nog iets eerder) hebben wij al een mobieltje via Tele-2 gekocht. Geen probleem verder.
Dus toen ik een nieuw mobieltje wilde (oude van een andere provider overleed) weer bij Tele-2 gekeken. Wij bellen met de vaste telefoon ook via hen.
Het gaat trouwens om pre-paidbellen, aangezien wij de mobieltjes maar weinig gebruiken.
Nou ja, mobieltje besteld (Sony Ericsson K300i) en na 10 werkdagen ontvangen. Helaas; hij maakte groene foto's (en ik wilde juist deze omdat hij goede foto's zou maken). Dit hoorde niet, dus ik kon het toestel terugsturen (op mijn kosten, zou ik terugkrijgen).
Omdat ze geleverd worden via SelektVracht, moet je bij levering betalen.
Er zou een nieuw toestel geleverd worden en dat was inderdaad zo (weer ca. 2 weken later). Maar wij hadden niet gedacht dat we weer moesten betalen (hadden toch voor het eerste toestel betaald? Dat geld was niet terug gestort ofzo) en hadden het geld op dat moment ook niet zo liggen (omdat wij er geen rekening mee gehouden hadden). Mijn man dus uitgelegd hoe en wat en die mevrouw van SelektVracht zou de dag erna terug komen (nu doen alsof wij niet thuis waren, ze komen tot 4 x terug). Maar je raad het al; geen SelektVracht meer gezien. Bleek dat het toestel terug gestuurd was, omdat wij geweigerd hadden (ja, tijdelijk.......ik ga niet 2 toestellen betalen en er maar 1 krijgen).
Nou ja, ze zouden weer een toestel opsturen, maar dan moesten we die wel aan de deur betalen. Oké dan. Het geld van de eerste zou met de rekeningen verrekend worden, maar dat zou voor ons betekenen dat we na een jaar ofzo ons geld eens hadden (bellen erg weinig mobiel en ook vast bellen we niet veel, dus geen hoge kosten per maand. Het gaat om € 85,--). Afgesproken dat het in 1 keer gestort zou worden. Dat is nu bijna 2 maanden geleden en ze zouden nu eindelijk eens gaan storten......maar dat is nog niet alles. Er kwam na 10 werkdagen geen toestel. Weer bellen en flink kwaad worden (helpt niet). ,sorry, sorry en sorry; er zou een toestel opgestuurd worden. Ik had inmiddels ook een klachtenbrief gestuurd, waarop ik nog steeds geen antwoord gehad heb.
Mijn man voelde gisteren al nattigheid (weer 10 werkdagen later namelijk) en gebeld.....Echt, het is niet normaal meer maar er is gewoon niets mee gedaan!! Niets opgestuurd, noppes, nientes.....
Ik heb vanaf mijn werk gebeld, dan blijf ik wat netter namelijk. Nee mevrouw het wordt nu echt besteld en opgestuurd. Ik vragen of er ook nog iets met mijn klachtenbrief gedaan zou worden, want ik ga nu elke dag een brief sturen als dat moet. Nu zou ik dit nieuwe toestel voor minder geld krijgen (begon hij opeens over) als tegemoetkoming, maar volgens mij is het gewoon al afgeprijsd (staat niet meer te koop voor het oude bedrag op de site).
Als ik het geld van dat eerste toestel terug had, had ik geannuleerd; maar nu durf ik dat gewoonweg niet, houden ze dat geld straks achter (heb wel een verzendbewijs, maar ja ; kunnen zij zeggen dat het nooit aangekomen is).
Heb wel inmiddels 2 Sim-kaarten (kreeg opeens een 2e kaart toegestuurd, maar heb daar niets aan (hetzelfde nummer etc.)).
Zal je straks zien als het toestel er echt is (ik geloof het niet meer....) dat het weer slechte foto's maakt.....(niet gewoon slecht, ze waren groen en dat hoort echt niet). Is het hetzelfde toestel ofzo......
Ik moest dit gewoon even kwijt, want zoiets geloof je toch niet?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 Mobieltje......(om te huilen)
Re: Tele 2 Mobieltje......(om te huilen)
Heel herkenbaar verhaal dit...
Toen ik een mobieltje bij tele2 had besteld, ruim een jaar geleden, heeft het maanden geduurd voordat het geleverd werd..ik werd constant aan het lijntje gehouden, het was net vandaag verstuurd enzo..maar dus niet! En nét toen ik een brief had gestuurd om mijn abo te annuleren omdat ze de gemaakte afspraken niet nakwamen werd het alsnog bezorgd en zat ik alsnog een jaar aan deze waardeloze aanbieder vast. Ik had meteen mijn abon weer opgezegd zodat ik zeker wist dat ik er na een jaar weer vanaf was maar toen ik het nummer wilde laten porteren naar mijn nieuwe aanbieder moest ik plotseling nóg een maand betalen omdat er een maand opzegtermijn was... ik had al twaalf maanden vantevoren opgezegd!!!
Al met al, een heel ander verhaal natuurlijk maar ik begrijp je frustraties volkomen...
Ik hoop dat het snel wordt opgelost, en met dat verrekenen met de komende rekeningen zou ik niet accoord gaan hoor: zij hebben een kapotte mobiel geleverd en horen jou dus een nieuwe werkende mobiel te sturen en het slaat echt helemaal nérgens op dat je die ook eerst weer moet betalen, je staat volledig in je recht als je dat weigert!
Toen ik een mobieltje bij tele2 had besteld, ruim een jaar geleden, heeft het maanden geduurd voordat het geleverd werd..ik werd constant aan het lijntje gehouden, het was net vandaag verstuurd enzo..maar dus niet! En nét toen ik een brief had gestuurd om mijn abo te annuleren omdat ze de gemaakte afspraken niet nakwamen werd het alsnog bezorgd en zat ik alsnog een jaar aan deze waardeloze aanbieder vast. Ik had meteen mijn abon weer opgezegd zodat ik zeker wist dat ik er na een jaar weer vanaf was maar toen ik het nummer wilde laten porteren naar mijn nieuwe aanbieder moest ik plotseling nóg een maand betalen omdat er een maand opzegtermijn was... ik had al twaalf maanden vantevoren opgezegd!!!
Al met al, een heel ander verhaal natuurlijk maar ik begrijp je frustraties volkomen...
Ik hoop dat het snel wordt opgelost, en met dat verrekenen met de komende rekeningen zou ik niet accoord gaan hoor: zij hebben een kapotte mobiel geleverd en horen jou dus een nieuwe werkende mobiel te sturen en het slaat echt helemaal nérgens op dat je die ook eerst weer moet betalen, je staat volledig in je recht als je dat weigert!
Als ik niet betaal aan de deur, krijg ik mijn mobieltje ook niet....omdat dat via SelectVracht gaat en die staan wat dat betreft weer los van Tele 2 (anders had ik hem dus wel allang gehad, maar die muts van SelectVracht heeft hem teruggestuurd......).
Als het geld van het 1e (kapotte) toestel binnen zou zijn, had ik allang geannuleerd, maar nu ben ik bang dat ze dat geld dan nooit meer terugstorten.
Ik wacht de komende 2 weken af en dan zullen we nog wel zien wie we gaan inschakelen....
Als het geld van het 1e (kapotte) toestel binnen zou zijn, had ik allang geannuleerd, maar nu ben ik bang dat ze dat geld dan nooit meer terugstorten.
Ik wacht de komende 2 weken af en dan zullen we nog wel zien wie we gaan inschakelen....
Heb je 'm al gehad?