LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE 2; Nog nooit aangemeld maar toch rekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MauriceM1974

TELE 2; Nog nooit aangemeld maar toch rekeningen

Ongelezen bericht door MauriceM1974 »

Wie heeft hier ook ervaring mee?

Een paar maanden geleden kreeg ik opeens een factuur van TELE 2. Ik dacht zal wel reclame zijn en verscheurde het. Een maand later weer hetzelfde. Ik TELE 2 bellen en vroeg aan ze wat dit te betekenen had.
Ja ik stond ingeschreven met m'n vaste telefoon, heel erg vreemd wat ik had al een jaar geen vaste telefoon meer. Na vele telefoontjes en faxen ben ik nog niet van dit probleem af.

Wie kan mij helpen?

mrtelecom

Re: TELE 2; Nog nooit aangemeld maar toch rekeningen

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Dit heet slamming. Wat er mogelijk gebeurt kan zijn is dat jij, of een van je medewerkers/gezinsleden opgebeld is door een callcenter dat werkt voor Tele2 en zo onbewust bent aangemeld bij Tele2.
Het is echter aan Tele 2 om te bewijzen dat je ook daadwerkelijk 'ja' hebt gezegd tegen hun aanbod.
Mijn advies is om hierover een klacht te deponeren bij de OPTA http://www.opta.nl, die dan vervolgens aan Tele2 vraagt om dit te bewijzen. Aangezien Tele2 het eventuele gesprek opgenomen heeft, zullen zij deze geluidsband moeten kunnen overleggen.
Als ze dit niet kunnen bewijzen, hebben ze een serieus probleem, want de OPTA neemt dit zeer serieus.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou zelf gewoon een briefje sturen waarin je eist dat tele2 bewijst dat jij je schriftelijk hebt aangemeld voor hun diensten.

Daarnaast heb je al een jaar geen vaste telefoon meer, hoe kan je dan kosten maken bij tele2, je betaald immers alleen voor de gemaakte kosten, raar verhaal.

letitia

Ongelezen bericht door letitia »

Maandagavond wilde ik naar het buitenland bellen en wat schetst mijn verbazing?? Ik kreeg een bandje van Tele2 dat ik wegens administratieve redenen niet kon bellen, dat terwijl ik me helemaal niet aangemeld heb bij dat bedrijf. Enkele jaren geleden heb ik het contract met hen opgezegd vanwege onduidelijke rekeningen waarop gesprekken stonden vermeld die ik nooit had kunnen maken omdat ik toen niet in Nederland was.
Van de medewerkster die ik pas de volgende dag kon bellen kreeg ik een onbevredigende uitleg en ik begrijp nog niet wat de bedoeling is.
Nu maar hopen dat ik geen rekening krijg....

Bart Havermand

Ongelezen bericht door Bart Havermand »

Tele2 zijn een stelletje prutsers. Je denkt goedkoper uit te zijn, maar de vis wordt uiteindelijk toch duur betaald. Rekeningen waren onduidelijk en de klantenservice kwam met onduidelijke antwoorden. Tot overmaat van ramp kreeg ik ineens post van Intrum Justitia wegens wanbetaling. Ik kon hen aantonen dat alles betaald was, maar het was voor mij dé reden om met Tele2 te breken. Sterker nog, ik heb nu helemaal geen vaste telefoonlijn. Scheelt me per maand vele maar dan ook vele Euro's.

Troetelbeertje

Ongelezen bericht door Troetelbeertje »

Hoe kun je nu facturen krijgen als je geen vaste lijn meer hebt? Kan Tele2 dat wel verklaren?
Mochten een incassobureau op je dak sturen dan heb je nog altijd KPN om aan te tonen dat jij al een jaar geen vaste lijn meer hebt en dus niet via tele2 kunt bellen....

Gesloten