LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 aanbieding bellen zonder KPN!!!
-
TELE2 aanbieding bellen zonder KPN!!!
Er is eind januari 2006 een monteur voor het installeren van het benodigde apparatuur langsgeweest. Nu in maart kan ik nog steeds niet bellen via TELE2. Ik ben zelfs weer verplicht de rekening van de PTT te voldoen, mrt, -apr. 2006.
Antwoordt van TELE2 op 03-03-2006:
"In ons systeem is nog niet te zien dat de portering is gestart. Dit duurt enige dagen voor het bij ons te zien is. Wij vragen hiervoor nog uw geduld. Mocht u toch een rekening van kpn krijgen terwijl de portering nog niet voltooid is, dan verzoeken wij u die toch te voldoen. Als de portering voltooid is krijgt u van de kpn een afrekening. Hierin kunt u als het voltooid is een creditatie op aanvragen.
Onze excuses voor het ongemak."
Mijn tip: betaal pas als alles naar behoren werkt, want ze beginnen met innen als de monteur is langsgeweest.
En ik: ik heb een ulimatum gesteld, als ik op 15 maart niet via TELE2 bel, zeg ik mijn abonnement op, wegens het niet kunnen leveren van de dienst.
p.s. Over Versatel (nu overgenomen door TELE2) was ik wel zeer tevreden.
Oeps ja KPN dus..
Antwoordt van TELE2 op 03-03-2006:
"In ons systeem is nog niet te zien dat de portering is gestart. Dit duurt enige dagen voor het bij ons te zien is. Wij vragen hiervoor nog uw geduld. Mocht u toch een rekening van kpn krijgen terwijl de portering nog niet voltooid is, dan verzoeken wij u die toch te voldoen. Als de portering voltooid is krijgt u van de kpn een afrekening. Hierin kunt u als het voltooid is een creditatie op aanvragen.
Onze excuses voor het ongemak."
Mijn tip: betaal pas als alles naar behoren werkt, want ze beginnen met innen als de monteur is langsgeweest.
En ik: ik heb een ulimatum gesteld, als ik op 15 maart niet via TELE2 bel, zeg ik mijn abonnement op, wegens het niet kunnen leveren van de dienst.
p.s. Over Versatel (nu overgenomen door TELE2) was ik wel zeer tevreden.
Oeps ja KPN dus..
Laatst gewijzigd door Refixzation op 07 mar 2006 17:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: TELE2 aanbieding bellen zonder KPN!!!
Ik wist niet dat PTT nog bestond , ik geef je gen ongelijk Tele 2 komt zijn verplichtingen niet na opzeggen en na een andere goede aanbieder gaan.
Kan dit misschien te maken hebben met het feit dat Kpn het nummer niet vrijgeeft. Mijn vriendin maakt dit nu mee. Zij heeft van tele2 een tijdelijk nummer gekregen totdat kpn het nummer wel vrijgeeft. ZIj moet nog steeds aan kpn abonnementsgeld betalen. Maar tele2 betaald voor haar wel de kpn abonnementsgeld.
Wie weet kan het hierdoor komen.
Misschien een tip om hier eens na te vragen.
groeten van joy adam
Wie weet kan het hierdoor komen.
Misschien een tip om hier eens na te vragen.
groeten van joy adam
Ligt denk ik echt aan Tele 2, KPN is verplicht (volgens mij) om de nummers vrij te geven.
dat je geen KPN meer nodig hebt is onzin staat zelfs op hun site met kleine lettertjes
je hebt op dit moment minimaal een belbudget nodig die dan later door hun word overgenomen
maar bedenk je maar eens heel goed of je Tele2 wilt... ik heb alleen maar klachten over hun gehoord
je hebt op dit moment minimaal een belbudget nodig die dan later door hun word overgenomen
maar bedenk je maar eens heel goed of je Tele2 wilt... ik heb alleen maar klachten over hun gehoord
AnnePanne, kijk eens op www.tele2.nl en dan Tele2Compleet.
voordat je nummer is omgezet ben je ook een jaar verder...U heeft op dit moment nog wel een KPN telefoonabonnement nodig om aangesloten te worden. Vanaf het moment dat Tele2 uw telefoonnummer heeft overgenomen, ontvangt u in het vervolg geen rekening meer van KPN.
1 van de vele klachten van Tele2 compleet
-
Nieuw licht in deze zaak
Gisteravond 09-03-2006 ben ik gebeld door de KPN, jawel, de KPN, met de vraag "WAAROM WILT U SWITCHEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER?, EN WIE IS DEZE PROVIDER?"
Zou de KPN de boel proberen te vertragen, zou bijna het woord saboteren in de mond nemen????
TELE2 haalt momenteel veel klanten binnen met hun huidige aanbieding!!!
Blij dat ik de rekening van de KPN nog niet heb betaald, ik dacht ik wacht wel op een herinneringsnota.....maar wellicht komt ie er gezien het bovenstaande wel helemaal niet...
Gisteravond 09-03-2006 ben ik gebeld door de KPN, jawel, de KPN, met de vraag "WAAROM WILT U SWITCHEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER?, EN WIE IS DEZE PROVIDER?"
Zou de KPN de boel proberen te vertragen, zou bijna het woord saboteren in de mond nemen????
TELE2 haalt momenteel veel klanten binnen met hun huidige aanbieding!!!
Blij dat ik de rekening van de KPN nog niet heb betaald, ik dacht ik wacht wel op een herinneringsnota.....maar wellicht komt ie er gezien het bovenstaande wel helemaal niet...
dat ligt niet aan kpn maar aan tele2 bagger zooi ik heb na 3maanden nog geen adsl van tele2 het werkt bij hun gewoon niet kpn treft geen schuld
-
Tele2 adverteert ermee dat je geen KPN nodig hebt. Ze belden mij ook hierover, maar ik wil niets meer met Tele2 te maken hebben, vanwege hun geintjes om steeds maar weer belpogingen in rekening te brengen over gesprekken die niet tot stand gekomen zijn.
Nu wordt gezegd dat er wel een kpn-verbinding nodig is, en dat dat in de kleine lettertjes staat? Ben je net zo duur uit, en zelfs nog duurder dan met KPN. Wat een oplichters, zeg.
En vergeet dit niet: U betaalt uitsluitend het starttarief.
Ik dacht dat het gratis was? Dit staat bij de toelichting, en het lijkt alsof het slaat op de opmerking over de betaalde servicenummers. Maar het betekent dat je per gesprek het starttarief betaalt. Hoveel dat is? Maakt niet uit, gratis is voor mij gratis, en dus nul cent.
Nu wordt gezegd dat er wel een kpn-verbinding nodig is, en dat dat in de kleine lettertjes staat? Ben je net zo duur uit, en zelfs nog duurder dan met KPN. Wat een oplichters, zeg.
En vergeet dit niet: U betaalt uitsluitend het starttarief.
Ik dacht dat het gratis was? Dit staat bij de toelichting, en het lijkt alsof het slaat op de opmerking over de betaalde servicenummers. Maar het betekent dat je per gesprek het starttarief betaalt. Hoveel dat is? Maakt niet uit, gratis is voor mij gratis, en dus nul cent.
-
Alsnog een herinnering van de KPN ontvangen voor het abonnement mrt-apr. 06.
KPN gebeld: "We kunnen niet zien wanneer u wordt omgeschakeld naar TELE2."
Heb de medewerkster geconfronteerd dat haar collaga mij heeft gebeld waarom ik bij de KPN wegging? Kon ze geen antwoordt op geven??
Laatste opmerking van de KPN medewerkster: "Veel plezier ermee"
Tele2 gebeld:
Ik kan een verzoek tot creditatie indienen omdat ik nog steeds niet via TELE2 bel. Dat ga ik nu dus doen. Betaal vanaf januari de volle pond.
Ga dit verzoek indienen, indien dit niet wordt ingewilligd ga ik storneren.
Even voor de duidelijkheid, ik heb een abonnement: telefoon, internet en tv voor een vast bedrag per maand, alleen 0900-nrs en mob nummer zijn niet inbegrepen. Wel is het zo dat er op mob. nrs kortingspercentage wordt toegepast? Wordt weer vervolgd...
KPN gebeld: "We kunnen niet zien wanneer u wordt omgeschakeld naar TELE2."
Heb de medewerkster geconfronteerd dat haar collaga mij heeft gebeld waarom ik bij de KPN wegging? Kon ze geen antwoordt op geven??
Laatste opmerking van de KPN medewerkster: "Veel plezier ermee"
Tele2 gebeld:
Ik kan een verzoek tot creditatie indienen omdat ik nog steeds niet via TELE2 bel. Dat ga ik nu dus doen. Betaal vanaf januari de volle pond.
Ga dit verzoek indienen, indien dit niet wordt ingewilligd ga ik storneren.
Even voor de duidelijkheid, ik heb een abonnement: telefoon, internet en tv voor een vast bedrag per maand, alleen 0900-nrs en mob nummer zijn niet inbegrepen. Wel is het zo dat er op mob. nrs kortingspercentage wordt toegepast? Wordt weer vervolgd...
-
hoi,
ook ik heb het probleem gehad dat ze het nummer niet konden overnemen van de KPN. Iedere keer was het overzetten niet gestart in hun systeem. De oorzaak blijk achteraf te zijn dat je dan nog een pre carrier select aan hebt staan. Als je dus voorheen al via tele2 belde of via een andere maar dan met behulp van een KPN abonnement dan moet je eerst ff je pre carrier uitschakelen. Als je daarna nog maaks via je tele2box 0800-0645 belt dan komt het allemaal goed. helaas weten ze niet allemaal bij tele2 dat dit de oplossing is in de meeste gevallen.
ook ik heb het probleem gehad dat ze het nummer niet konden overnemen van de KPN. Iedere keer was het overzetten niet gestart in hun systeem. De oorzaak blijk achteraf te zijn dat je dan nog een pre carrier select aan hebt staan. Als je dus voorheen al via tele2 belde of via een andere maar dan met behulp van een KPN abonnement dan moet je eerst ff je pre carrier uitschakelen. Als je daarna nog maaks via je tele2box 0800-0645 belt dan komt het allemaal goed. helaas weten ze niet allemaal bij tele2 dat dit de oplossing is in de meeste gevallen.
-
Hoi Dennis,
Misschien een stomme vraag maar hoe schakel ik mijn "pre carrier" uit?
Bedankt voor je reactie.
Misschien een stomme vraag maar hoe schakel ik mijn "pre carrier" uit?
Bedankt voor je reactie.
-
na alle ellende met tele 2 veel beloven niets nakomen ben ik overgestapt naar kpn internet plus bellen. alles werkt perfect.
BRAVO KPN
BRAVO KPN
-
Carrier PreSelectie nummer 0800-1273
Als je dat nummer belt met je telefoon die op de vaste KPN lijn zit aangesloten dan kan je het uitschakelen.
Als je dan na 24 uur via de tele2 box 0800-0645 belt dan moet het goed komen.
Ze zullen dan bij Tele2 wel kunnen zien dat de procedure om je nummer over te zetten gestart is.
Als je dat nummer belt met je telefoon die op de vaste KPN lijn zit aangesloten dan kan je het uitschakelen.
Als je dan na 24 uur via de tele2 box 0800-0645 belt dan moet het goed komen.
Ze zullen dan bij Tele2 wel kunnen zien dat de procedure om je nummer over te zetten gestart is.
-
Ik bel al meer dan een jaar via Tele2 en heb sinds een jaar ook ADSL van Tele2 en dus ook een email adres van Tele2.
Ik zag de actie van Tele2 compleet en besloot mij hiervoor aan te melden.
Vervolgens kreeg ik een brief van Tele2 met daarop de bevestiging van mijn aanmelding.
Maar hierop stond een verkeerd email adres [email protected] in plaats van [email protected]
Dus heb ik hierover opgebeld naar Tele2 en werd mij toegezegd dat ze dit zouden doorgeven.
Vervolgens kreeg ik 2 weken later per email een bevestiging van mijn aanmelding op Tele2 compleet met daarin alle gegevens fout.
De naam en adres klopte niet, de aangegeven snelheid klopte niet en tevens werd er in de bevestiging vermeld dat men zelf de vaste telefoonlijn moest opzeggen terwijl door Tele2 word beweerd dat zij dit doen.
Ook word er door Tele2 gezegd dat je je eigen telefoonnummer behoudt en niet dat hier een periode overheen gaat voordat je je eigen nummer weer terug krijgt.
Vervolgens heb ik Tele2 opgebeld en daar bleek dat ze inderdaad mijn email adres hadden aanpast, maar niet naar [email protected] maar naar [email protected], dus weer fout.
Ik heb hierna weer Tele2 gebelt en gevraagd of men dit kon wijzigen in mijn gegevens maar dit was niet mogelijk en kon ook niet doorgegeven worden.
Vervolgens meerdere keren emails gestuurt naar de klantenservice,
maar ook hier kreeg ik geen reactie op.
Vanavond heb ik weer terug gebeld naar de klantenservice en ze zouden het deze keer wel doorgeven aan technische zaken.
Dus ik hoop dat het nu wel opgelost is.
Ik zag de actie van Tele2 compleet en besloot mij hiervoor aan te melden.
Vervolgens kreeg ik een brief van Tele2 met daarop de bevestiging van mijn aanmelding.
Maar hierop stond een verkeerd email adres [email protected] in plaats van [email protected]
Dus heb ik hierover opgebeld naar Tele2 en werd mij toegezegd dat ze dit zouden doorgeven.
Vervolgens kreeg ik 2 weken later per email een bevestiging van mijn aanmelding op Tele2 compleet met daarin alle gegevens fout.
De naam en adres klopte niet, de aangegeven snelheid klopte niet en tevens werd er in de bevestiging vermeld dat men zelf de vaste telefoonlijn moest opzeggen terwijl door Tele2 word beweerd dat zij dit doen.
Ook word er door Tele2 gezegd dat je je eigen telefoonnummer behoudt en niet dat hier een periode overheen gaat voordat je je eigen nummer weer terug krijgt.
Vervolgens heb ik Tele2 opgebeld en daar bleek dat ze inderdaad mijn email adres hadden aanpast, maar niet naar [email protected] maar naar [email protected], dus weer fout.
Ik heb hierna weer Tele2 gebelt en gevraagd of men dit kon wijzigen in mijn gegevens maar dit was niet mogelijk en kon ook niet doorgegeven worden.
Vervolgens meerdere keren emails gestuurt naar de klantenservice,
maar ook hier kreeg ik geen reactie op.
Vanavond heb ik weer terug gebeld naar de klantenservice en ze zouden het deze keer wel doorgeven aan technische zaken.
Dus ik hoop dat het nu wel opgelost is.
-
Bij mij hebben ze 2 weken geleden ook al iets doorgegeven aan de technische dienst.Vanavond heb ik weer terug gebeld naar de klantenservice en ze zouden het deze keer wel doorgeven aan technische zaken.
Dus ik hoop dat het nu wel opgelost is
Maar bij de technische dienst hebben denk ik ook last van storingen op het eigen Teleprut netwerk want er gebeurt HELEMAAL NIETS met je problemen.
Al 15 dagen ben ik nu telefonisch onbereikbaar omdat die digitale Teleprut lijn niet goed is geconfigureerd!
Reken er niet op dat jouw problemen nu worden verholpen.
-
Dat hele Zonnet / versate / tele2 spoort momenteel niet.
We hebben bij ons in zevenaar 2,5 week zonder telefonie en internet gezeten. Iedereen die ons belde hoorde alleen maar een ingesprekstoon. Er kwamen zelf mensen ongerust bij ons aan de deur of alles nog wel goed was want we bleven maar in gesprek.
Iedere dag gebeld met Tele2 maar je komt er geen steek verder mee.
Ze konden of wilde geen storingsmelding met een bandje ofzo op mijn nummer zetten en doorschakelen naar mijn GSM konde ze ook niet. Ik moest maar gewoon geduld hebben. Het is heel triest dat ze bij langdurirge storingen geen noodoplossing hebben. Ook mailtjes sturen heeft geen zin want je krijgt gewoon een standaard antwoord terug.
Het klopt van geen kanten daarzo. Ik ben bang dat Tele2 de grote vraag niet aan kan en dat ze Scarlet achterna gaan.
We hebben bij ons in zevenaar 2,5 week zonder telefonie en internet gezeten. Iedereen die ons belde hoorde alleen maar een ingesprekstoon. Er kwamen zelf mensen ongerust bij ons aan de deur of alles nog wel goed was want we bleven maar in gesprek.
Iedere dag gebeld met Tele2 maar je komt er geen steek verder mee.
Ze konden of wilde geen storingsmelding met een bandje ofzo op mijn nummer zetten en doorschakelen naar mijn GSM konde ze ook niet. Ik moest maar gewoon geduld hebben. Het is heel triest dat ze bij langdurirge storingen geen noodoplossing hebben. Ook mailtjes sturen heeft geen zin want je krijgt gewoon een standaard antwoord terug.
Het klopt van geen kanten daarzo. Ik ben bang dat Tele2 de grote vraag niet aan kan en dat ze Scarlet achterna gaan.
goedkoop is duur koop
eigen schuld dikke bult
had je maar eerst hier moeten kijken naar de ervaring voor je op het versahel netwerk ging zitten met tele2...!!!
eigen schuld dikke bult
had je maar eerst hier moeten kijken naar de ervaring voor je op het versahel netwerk ging zitten met tele2...!!!
-
dus jij kijkt eerst het hele internet af voordat je wat aanschaft?had je maar eerst hier moeten kijken naar de ervaring voor je op het versahel netwerk ging zitten met tele2...!!!
oftewel...jij maakt nooit fouten????