Ik heb mijn tele2 mobiel nr. geporteerd na KPN. Samen met het porteren werd mijn facturen online toegang ook geblokkeerd. Nu kan ik mijn facturen niet meer printen en de helpdesk wil niet meewerken om ze per post te versturen. Ze zeggen met een schaapachtige toon "zo werkt ons systeem eenmaal, ik kan er ook niets aan doen". Dit was nadat ik zo'n 20 minuten in de wachtrij had gestaan. Vervolgens gaat de trut mij weer in de wachtrij zetten en wacht ik nu inmiddels 30 minuten.
Wat een stel arrogante, lakse, en achterlijke medewerkers daar bij TELE2. Hopelijk gaan ze z.s.m. failliet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 achterlijkheid: na porteren geen toegang tot facturen
Re: TELE2 achterlijkheid: na porteren geen toegang tot facturen
Uw online rekening is nummer gebonden dus U had voor overstap deze moeten uitprinten!
Dit is bij meerdere aanbieders het geval en ik kan mijn Tele2 prepaid overzicht ook niet meer inzien, en ik zit nu bij Medion Mobiel....
Dit is geen tele2 maar mijn probleem want ik wilde weg en weg=weg!
U heeft zelf om deze overstap gevraagd en als je weet hoeveel het kost om deze oude gegevens terug te halen ben ik juist blij als ik niet de rekening hier voor kreeg!
Dus zorg voor je het nummer behoud aanvraag voor een overzicht en niet achteraf!
Dus ik kan ook niets meer zien en wist dat omdat ik nummer en wachtwoord moest invoeren en nummer weg= alles weg!
Dit is bij meerdere aanbieders het geval en ik kan mijn Tele2 prepaid overzicht ook niet meer inzien, en ik zit nu bij Medion Mobiel....
Dit is geen tele2 maar mijn probleem want ik wilde weg en weg=weg!
U heeft zelf om deze overstap gevraagd en als je weet hoeveel het kost om deze oude gegevens terug te halen ben ik juist blij als ik niet de rekening hier voor kreeg!
Dus zorg voor je het nummer behoud aanvraag voor een overzicht en niet achteraf!
Dus ik kan ook niets meer zien en wist dat omdat ik nummer en wachtwoord moest invoeren en nummer weg= alles weg!
Re: TELE2 achterlijkheid: na porteren geen toegang tot facturen
De factuur wordt pas gegenereerd na de overstap, dus de opzegdatum. Hoe worden anders je laatste vebruiksdagen in rekening gebracht?
Bij Vodafone is dit ook zo. Ik moest toen telefonisch om een papieren versie vragen en ook gekregen. Zou Tele2 ook moeten doen.
Bij Vodafone is dit ook zo. Ik moest toen telefonisch om een papieren versie vragen en ook gekregen. Zou Tele2 ook moeten doen.