| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 bedonderd de mensen weer kijk uit
tele2 bedonderd de mensen weer kijk uit
ik was net mijn papieren factuur aan het bekijken van tele 2, achterop stond, dat de prijzen voor het bellen naar de klantenservice per 1 augustus 10 cent per minuut gaat kosten, maar verder stond: wij zouden het jammer vinden als u naar aanleiding hiervan uw contract wil opzeggen, maar u heeft wel de mogelijkheid dit kosteloos te doen voor 10 augustus 2010
Dus ik bellen naar tele 2, want dan kon ik mooi twee abonnementen kosteloos eerder opzeggen. Aan de telefoon vertelde de medewerkster dat dat kon en of ik even geduld had dan ging ze het uitzoeken, na 15:58 minuten kwam die mevr terug, ze vertelde dat het niet mogelijk was voor mensen met een abonnement!!!!! Alleen voor prepaid toestellen.
Dit is toch de grootste onzin die je kunt voorstellen???
Een prepaid kun je toch kostteloos opzeggen????
wie weet hoe we hier actie op kunnen ondernemen??? Ik wil graag van twee abonnementen af, want tele 2 word veel te duur, daarbij houden ze niet elke maand je abonnement af maar sparen ze het twee maanden op
groetjes angel
Dus ik bellen naar tele 2, want dan kon ik mooi twee abonnementen kosteloos eerder opzeggen. Aan de telefoon vertelde de medewerkster dat dat kon en of ik even geduld had dan ging ze het uitzoeken, na 15:58 minuten kwam die mevr terug, ze vertelde dat het niet mogelijk was voor mensen met een abonnement!!!!! Alleen voor prepaid toestellen.
Dit is toch de grootste onzin die je kunt voorstellen???
Een prepaid kun je toch kostteloos opzeggen????
wie weet hoe we hier actie op kunnen ondernemen??? Ik wil graag van twee abonnementen af, want tele 2 word veel te duur, daarbij houden ze niet elke maand je abonnement af maar sparen ze het twee maanden op
groetjes angel
-
witte angora
Re: tele2 bedonderd de mensen weer kijk uit
Met pre-paid is het nog simpeler: je koopt gewoon geen beltegoed meer, en als je het toestel minimaal een jaar in bezit hebt, kun je het laten unlocken. Simkaart gooi je simpelweg in de prullenbak.Een prepaid kun je toch kostteloos opzeggen????
Daar valt gewoon niks aan op te zeggen.
juist dat bedoel ik dus tele2 bedonderd haar klanten zwart op wit
angel
angel
-
Knuffelbeer
Als Tele2 toch zelf zegt dat je je contract op kan zeggen, wat een imbecielen zijn het dan om je te melden dat je alleen je prepaid zo op kan zeggen
Aangezien de voorwaarden voor jou ongunstig en eenzijdig aangepast worden, heb je het recht kosteloos en per direct op te zeggen. Je zal dan alleen wel het resterende abonnementsgeld moeten voldoen. 
dat is nog anderhalf jaar, dacht het niet
maar ik zal eens een mail naar tele 2 sturen en kijken wat hun reactie is, tenslotte zetten hun dat stukje in mijn rekening
angel
maar ik zal eens een mail naar tele 2 sturen en kijken wat hun reactie is, tenslotte zetten hun dat stukje in mijn rekening
angel
Majora als dat op je rekening staat,gewoon opzeggen en niet meer betalen.Moeten ze het er maar niet opzetten.
Ik heb hetzelfde gehad met Canaal Digitaal.
Stond ook op mijn rekening dat ik het kosteloos kon opzeggen omdat het duurder was geworden.
Dat heb ik gedaan,had ook een kopie gemaakt van die voorwaarden en meegestuurd.
Nou ze wilde toch dat ik nog voor een jaar betaalde.Dus niet he,moeten ze het er maar niet opzetten.Ze zijn 2 jaar bezig geweest,ben zelfs gedagvaard.Ik stond in mijn recht net als jij nu.
Dus hebben ze mij kunnen betalen.
Wel aangetekend opzeggen ,dan heb je bewijs,en alle correspondentie bewaren,niets telefonisch doen
Ik heb hetzelfde gehad met Canaal Digitaal.
Stond ook op mijn rekening dat ik het kosteloos kon opzeggen omdat het duurder was geworden.
Dat heb ik gedaan,had ook een kopie gemaakt van die voorwaarden en meegestuurd.
Nou ze wilde toch dat ik nog voor een jaar betaalde.Dus niet he,moeten ze het er maar niet opzetten.Ze zijn 2 jaar bezig geweest,ben zelfs gedagvaard.Ik stond in mijn recht net als jij nu.
Dus hebben ze mij kunnen betalen.
Wel aangetekend opzeggen ,dan heb je bewijs,en alle correspondentie bewaren,niets telefonisch doen
-
Tele2 Webcare
Beste Majora,
In verband met onze tariefwijziging heb je wel degelijk de mogelijkheid om op te zeggen. Ik denk dat hier iets niet goed is gegaan. Je klantgegevens heb ik nog omdat ik je in het verleden ook wel eens heb geholpen. Wil je dat ik je beide nummers opzeg?
Graag hoor ik van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
In verband met onze tariefwijziging heb je wel degelijk de mogelijkheid om op te zeggen. Ik denk dat hier iets niet goed is gegaan. Je klantgegevens heb ik nog omdat ik je in het verleden ook wel eens heb geholpen. Wil je dat ik je beide nummers opzeg?
Graag hoor ik van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Guardian72
- Contacteer:
@ Majora,
ik denk dat de fout zit in het bellen.
Abonnementen kan je het beste schriftelijk opzeggen.
en, gezien de administratieve kwaliteiten van veell bedrijven, zou ik dit in ieder geval zo doen, dat je weet wanneer het is aangekomen.
ik denk dat de fout zit in het bellen.
Abonnementen kan je het beste schriftelijk opzeggen.
en, gezien de administratieve kwaliteiten van veell bedrijven, zou ik dit in ieder geval zo doen, dat je weet wanneer het is aangekomen.
-
witte angora
Het lijkt er op, gezien de reactie van Tele2 Webcare, dat die mevrouw het niet helemaal goed begrepen heeft. Ook bij Tele2 werken mensen die niet altijd een helder moment hebben.na 15:58 minuten kwam die mevr terug, ze vertelde dat het niet mogelijk was voor mensen met een abonnement!!!!! Alleen voor prepaid toestellen.
Waarschijnlijk was de cup-a-soup op.
Heeft niks te maken met het bedonderen van mensen.