LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Compleet (waardeloos)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peertje

Tele2 Compleet (waardeloos)

Ongelezen bericht door peertje »

Hoi,

Wij zijn begin dit jaar naar een nieuwe woning in een andere plaats verhuisd. Van te voren bij Tele2 geinformeerd of we telefoon en internet mee konden verhuizen en dat was geen probleem. Het advies was om een maand van te voren contact op te nemen en dan kwam alles in orde.

Begin januari contact op genomen, alle formulieren ingevuld, en binnen 21 dagen zou alles overgezet zijn naar het nieuwe adres. Per 1 februari de sleutel ontvangen van het nieuwe huis. Vervolgens nog niet van tele2 vernomen: bellen. Foutje van hun kant, kwam in orde. Na nog enkele telefoontjes werdt uiteindelijk 13 maart!! de lijn omgezet naar KPN waarna we wee terug konden naar tele2. Gewoon even wachten, kwam vanzelf.

Niet Dus: eind maart gebeld, paar uur aan de telefoon gehangen, blijkt Tele2 op ons nieuwe adres geen internet te kunnen leveren!!!!!! Hadden ze dat een paar maanden geleden niet kunnen zeggen??? Volgende dag brief de deur uit (hebben ze 2 april ontvangen) en per direct opgezegd.

Nu, inmiddels een paar maanden later, op 30 augustus valt er een brief van Intum Justitia op de mat, of we even 145 euro willen betalen wegens achterstallige betalingen. Wij weten van niets.

Tele2 Bellen (tot 3 keer toe omdat de lijn telkens werdt verbroken!!!!), uitleg gegeven. Blijkt dat de rekeningen naar het oude adres gestuurd waren. Tevens kregen wij als dank voor hun fouten een maand opzeg termijn na onze opzegbrief (in april betekend dus mei ook nog betalen!!), dit terwijl we sinds begin februari al geen telefoon en internet meer hadden, we waren inmiddels al verhuisd.

De medewerkers van Tele2 konden niets voor ons doen was de mededeling, chef krijg je ook niet te spreken, betalen was het enige.

Even een mededeling voor tele2: IK GA NIET BETALEN VOOR DIENSTEN DIE IK NIET ONTVANGEN HEB en WAAR IK GEEN FACTUUR VAN HEB GEKREGEN. Ik ben nu al maanden bezig, heb al uren aan de telefoon gehangen, heb brieven en mailtjes geschreven. Ik doe na vandaag helemaal niets meer!!!!!!!!!! Heb net weer 1,5 uur aan de lijn gehangen. Jullie zorgen maar dat jullie je eigen rotzooi eerst op orde hebben voordat je mij lastig valt. Ik betaal niets, je sleept me maar voor de rechter.

Groeten,

Peter (heeft het helemaal gehad met tele2)

D1RK

Re: Tele2 Compleet (waardeloos)

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat ze niet tijdig melden dat het niet leverbaar was op het nieuwe adres is tele2 fout, bewaar alle post die U krijgt, en ontbind het contract wegens niet kunnen leveren.

Als zij tijdig het niet kunnen leveren hadden gemeld, had U elders iets kunnen nemen.

Verder is het via aanmelden online ook te zien of het leverbaar is.....
Ik zou liever opzeggen, en mijn vrouw heeft zich het eerste jaar half geld aangemeld bij zelfde firma!

Zo is verhuizen met Subsidie, dat het bij ons geen tele 2 was, alleen het nummer kun je dan niet meer meenemen, maar dan ben je gelijk van bepaalde lastige personen af...

Een tevreden verhuizer die liever opzegt en nieuw afsluit dan verhuist!
Tevens hadden we zo wel tijdelijk op 2 adressen berijkbaarheid.

peertje

Door fouten van hun kant is alles in het honderd gelopen. Wees dan als bedrijf zo netjes om dat toe te geven en alles netjes af te handelen. Ze weten dat ik verhuisd ben, sturen de (betwiste) rekeningen naar het verkeerde adres. Laten mij betalen terwijl de service al lang niet meer beschikbaar is. Slechte zaak, mij hebben ze nooit meer als klant.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hoi peter,

Na het gelezen hebben van je berichten zou ik graag het een en ander voor je uit willen zoeken cq. oplossen. Hiervoor heb ik echter wel het klantnummer nodig waaronder je in de Tele2 systemen staat.

Zou je daarom op het forum van Tele2 (forum.tele2.nl)
een persoonlijk bericht naar gebruiker WebServiceTele2 willen sturen?
Door middel van het aanmaken van een gebruiker op het Tele2 forum kun je persoonlijke berichten sturen.

Zodra ol je klantnummer heb ontvangen zal ik uitzoeken wat hier aan
de hand is.

Groet,

Romboud

WebServiceTele2 Team

peertje

Hoi Romboud,

Dat heb ik van de week al een keer eerder gedaan voor een collega van je (mirko), maar tot nu toe nog geen reactie. Maar ik heb het nog een keer geprobeerd, kijken of het nu wel lukt.

Groeten,

Peter

peertje

Uiteindelijk is alles goedgekomen. Voor de medewerker/ster die dit geregeld heeft: Bedankt!!

Jammer dat het allemaal op deze manier moet en het niet meteen op een fatsoenlijke manier kan. Het haalt de betrouwbaarheid van het bedrijf aardig naar beneden.

groeten,

peter

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Jammer dat het allemaal op deze manier moet en het niet meteen op een fatsoenlijke manier kan
Het is al net als bij Nuon waar ook medewerkers het imago proberen op te krikken door fora af te struinen en hulp te bieden.
Hulp die je niet krijgt zolang je de publiciteit niet zoekt, iemand die dit niet doet kan gewoon in de ..... zakken.

Dit haalt de betrouwbaarheid van een bedrijf niet naar beneden, wat je niet hebt kun je niet naar beneden halen.

Gesloten