LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 digitaal pakket

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rodzit
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2006 18:23

tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door rodzit »

31 maart 2006
Sinds dec 2005 heb ik een digitaal pakket van tele2 gekregen. Dat houdt in dat ik adsl plus telefonie een jaar lang zou krijgen voor 35,95 p/m (eerste 2 mnd. gratis). Daardoor zou ik ook 's avonds en in het weekend gratis kunnen bellen.
Ik heb louter en alleen problemen gekend:
* de modem rammelde al bij binnenkomst; hij is kapot. Nieuwe besteld en vandaag de dag nog steeds geen nieuwe ontvangen.
* bellen en telefoneren gaat niet tegelijkertijd
* er zit een echo op de lijn.
* de lijn valt geregeld dood in elk telefoongesprek
* met de vaste telefoon krijg ik geregeld ingesprek-toon terwijl dat niet kan bij 0900-nummers; met mijn mobiele kom ik altijd meteen door.
* mijn oude telefoonnr zou ik terugkrijgen na 2 weken. Vandaag de dag nog steeds alleen maar het tijdelijke telefoonnr. mogelijk.
* de eerste 2 maanden hebben ze gewoon het abbonnementsgeld afgeschreven via automatische incasso terwijl het gratis zou zijn!!!
* ik betaal nog steeds abbonnementsgeld aan KPN
* zeker 15 verschillende personen aan helpdesk gesproken. Zeggen dat alles dient te werken.Kunnen niet zien of modem verstuurd wordt of niet.

Ik denk dat ik niet eens alles heb beschreven, maar ik ben het spuugzat. Vandaag schrijf ik een brief dat ik me afmeld bij Tele2.

Ik hoop dat Radar er werk van zal maken en Tele2 eens flink aan de de tand zal voelen.

Groet, Rodger

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door movieman »

Heb ik dit verhaal niet al eens gelezen op de *hoest* Ka... *hoest* site :?:

Goedkoop is vaak duurkoop, zoals maar weer eens blijkt. :twisted:

Groetjes. :wink:

Mako
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2006 01:31

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door Mako »

* bellen en telefoneren gaat niet tegelijkertijd

Nee, dat heb ik ook wel eens, dat ik dat niet tegelijk kan doen. :?

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

@ Mako

Als je niks zinnigs te melden heb en zo graag op forums post, begin er dan zelf een. Kun je zoveel mogelijk onzin op zetten al je zelf behoefte aan hebt.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

@ rodzit

Het feit dat ik mijn eigen situatie al meermaals letterlijk door anderen beschreven zie wil alleen maar zeggen dat het structureel niks is met die Teleprut.
Ze kunnen hun reclamepraatjes gewoon niet waarmaken EN maken daarbij nogeens structureel dezelfde fouten EN gaan dan ook nogeens slecht om met de klachten.

Hoe vat ik dat in één woord samen: WANPRESTATIE.

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door movieman »

@ rodzit & Mako:

Ik stuur u beiden wel een schriftelijke brief... :twisted:

Hebben we hem? LOL

Sorry, ik moest ff! :lol:

Groetjes. :wink:

picadw
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 13:46

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door picadw »

Er zijn inmiddels meerdere topics over tele2 aangemaakt op dit forum (ben het overzicht een beetje kwijt aan het raken). Zoals je in de topic ´tele2 aanpakken´ kan lezen, zal je zien dat er meerdere mensen met dezelfde klachten over tele2 zijn. Hierop heb ik al eerder gereageerd dus zal ik het hier ook niet nog eens herhalen. Inmiddels zijn mijn ergernissen over tele2 nog meer gestegen omdat ze nu brutaal gaan worden. Zoals je kunt lezen heb ik de problemen die mijn ouders hebben met tele2 beschreven. Vervolg hierop: hun internet account is spontaan geblokkeerd door tele2 terwijl ze nog wel een ´oude´tele2 internetmodem hebben en daar netjes voor betalen. Ofwel: klant wordt lastig, heeft ADSL digitaal pakket modem terug gestuurd, eist genoegdoening, afsluiten die hap! Tele2 stelt geduld van klant op de proef maar zelf hebben ze geen geduld met klanten die tig keer aan de bel trekken en eisen gaan stellen.
Wie heeft de langste adem…

Koen Anders
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 apr 2006 12:54

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door Koen Anders »

Bij deze wil ik ook eens reageren op het "geweldige Tele2 Compleet pakket".
Op 13 Maart zou ik van Adsl-family overschakelen naar Tele2 Compleet
Nou op 13 Maart werd mijn oude adsl verbingen verbroken en ik dacht
nog naief dat het modem wel die dag zou komen.....helaas.
Ik toch maar even bellen en ik kreeg te horen dat mijn modem aangeboden was op mijn huisadres maar (volgens Tele2) niemand thuis was dus m.a.w. geweigerd was. Nu zijn we inmiddels drie weken verder en ik kan hoog of laag springen maar er is niemand die mij kan vertellen wanneer of in welk jaar dat modem nog een keer bij mij aankomt.
Nu wil ik eigenlijk helemaal van Tele2 af, kan dat zonder advocaat?

Koen Anders

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik ben ook benieuwd hoe het bij mij precies af gaat aflopen en vooral hoe lang het nog duurt voor ik echt van die lui bij Teleprut af ben.

Na het aflopen van de ingebreke stelling heb ik het abo opgezegd.
Ik heb mijn onkosten overzicht opgesteld en dat ga ik nu verrekenen met hun facturen.

De kosten die ik opvoer zijn alleszins redelijk en bestaan uit de onterecht gefactureerde gratis 2 maanden abo, de kosten van het te lang doorlopen van het KPN abonnement, een klein bedrag voor directe onkosten voor afhandeling van deze ellende en een kleine korting op het abo wegens onvolledige diensten (oa niet functioneren en niet de goede snelheid)
Daar komen waarschijnlijk nog bovenop de her-aansluitkosten van KPN.

Ik vind al deze kosten gerechtvaardigd en redelijk gedeclareerd, dus ze kunnen hoog og laag vliegen ik ga niet eerst de facturen betalen om vervolgens maar af te wachten of men in Groningen genegen is om mij te vergoeden.

Over brutaliteit van de kant van Teleprut heb ik nog niet te klagen, maar het is afwachten of dat zo blijft. Maar ik heb ook nog een rechtsbijstand verzekering, die wordt zonodig bijgeschakeld. Ze krijgen van mij in ieder geval "geen cent te veel".

bbm75
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2008 09:20

Re: tele2 digitaal pakket

Ongelezen bericht door bbm75 »

Ik zie dat er nog meer mensen zijn met klachten over tele2 tv.Nou helemaal mee eens ik ben al een jaar bezig en moet nu een bezwaar schrift schrijven.Vorig jaar na al internet en telefoon te hebben wat overgens prima werkte wilde wij ook tv van tele2.We hadden tv gold voor 14 zoveel per maand.Op het moment dat het kastje is gekomen en we het hadden aangesloten werkte het al niet.We konden geen films kijken niks stoorde ontzettend en het beeld leek wel een puzzel door al die blokjes.Meerdere malen gebeld konden ze niks vinden.Toen moest ik met hun aan de telefoon stappen ondernemen om het kastje te resetten was allemaal goed maar het werkte nog steeds niet.Toen hebben hun het geprobeerd maar nog steeds niks.Maar ik betaalde nog steeds.En het waren werkzaamheden wat een monteut ook zou doen.Ik ben gaan stoppen met betalen ik bedoel ik betaal niet voor iets wat niet werkt.Kort daarna had ik geen internet meer en telefoon ik moest eerst betalen anders zouden ze me niet helpen .Ik heb toen betaald en zijn nu een jaar verder en het werkt nog niet ik heb alles weggehaald het kastje van mn tv mn vaste telefoon en ik heb internet via een andre provider en betaal weer niks .Heb meerdere mails gestuurd maar ze komen me niet tegemoet.En ik kan er van af zijn als ik ruim vierhonderd eutro betaal omdat het product in de contractsduur valt.Ik vind het echt schandalig en ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Gesloten