LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 drama
Tele2 drama
Drama tele2 al vier maanden bezig om een rekening betaald te krijgen. Dat geld was gebruikt voor mijn abonnement in plaats van mijn zoon zijn nummer is nooit verrekend (zouden ze doen ) met die van mij en nu al die tijd kastje van naar de muur met bos incasso .moest het maar opnieuw weer betalen naar hun rekening gedaan Nu al 58 euro betaald maar dat stort tele2 niet terug en nu is hij dood leuk afgesloten. Alleen maar dreigementen van bos incasso. is hun fout zij zouden het in juni oplossen en hij werd ook gelijk weer aangesloten.6 oktober weer gebeld dat het nog steeds openstond en dan maar weer moest storten op zijn rekening met het juiste factuur nummer dan zou ik van bos af zijn .Nu zeggen ze je had het op bos incasso moeten storten. dus dubbel betaald €58,- en vandaag opeens afgesloten en ze willen me verder niet meer helpen.En dat voor een rekening van 29 euro die al was betaald .
-
Re: Tele2 drama
He toet12!
Wat een gedoe zeg! Kan je je verhaal op onze Facebookpagina of Tele2 forum zetten? We helpen je daar graag verder. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Groetjes, Su Ling
Wat een gedoe zeg! Kan je je verhaal op onze Facebookpagina of Tele2 forum zetten? We helpen je daar graag verder. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Groetjes, Su Ling
allang gedaan geen reactie
-
Tele2 webcare help je ook allen van de drup in de regen. Daar heb je ook niets aan. Verder weiger ik en raad ik de rest ook aan om geen rekeningen dubbel te betalen. Hier heeft tele 2 mij ook al meerdere malen over verzocht. Dan is het opgelost zeggen ze dan,en vervolgens kun je maanden achter je eigen geld aan lopen