LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

CONCEPT

Plaats, 7 februari 2011

Geachte Tele2.

Toen ik eindelijk, na 1 jaar ziekte, begin januari weer de rekening via rekeningonline kon bekijken, de inloggegevens was ik nl. kwijt, zag ik het volgende dramatische: Kennelijk vanaf september afgelopen jaar word ik geplaagd door extra geldbedragen van een op uw fakturen voorkomende firma CM. Het mobiele nummer staat er niet bijvermeld en ook niet de naam van het "bedrijf".
Na navraag begin januari bij uw telefonisch medewerkers, eerst 2 minder vriendelijke dames, waarvan de 2e "ik heb het druk en heb geen tijd voor u meneer" en daarna twee vriendelijk begrijpende heren (jawel, ze zijn er nog!) met tijd en aandacht genoeg, bleek dat dit een sms-dienst was waar ik zelf toestemming voor zou hebben gegeven. Ik wist en weet daar helemaal niks van en dat gaat zo blijven. Ik maakte nooit gebruik van deze diensten.
Ik kreeg wat tips van uw telefonische helpdeskmedewerkers om van deze diensten "af te komen" maar tot nu toe hebben die geen resultaat afgeworpen. Elke zondagmorgen om 10 uur komen er nog steeds 5 smsjes binnen van iets dat in de gauwigheid leest als "wapfun"of iets dergelijks. Die smsjes bekijk ik niet want "ik zou er wel eens voor berekend kunnen worden".
Onder uw Tele2-dak waande ik me veilig.
Nu dus niet meer.
Mijn geld is bij U niet veilig meer, dat blijkt.
Voor mij is het genoeg geweest: Ik ga geen moeite meer doen om van die diensten af te komen.
Dat zou de omgekeerde wereld zijn.
Ik verbreek dan ook het kontrakt met Tele2 met ingang van de volgende maandfaktuur en dat is einde deze maand en dat is einde februari 2011. Ik zal daar keihard in zijn en zal zonodig mijn advokaten inschakelen.
Ik betaal de lopende en de laatste faktuur nog wel maar met aftrek van de CM "diensten", ik noem het meer CM "criminele aktiviteiten". De lopende faktuur is dus 93,92 euro minus de CM dienst van 38,02 euro en dat maakt 55,90 euro, incl 18% BTW, aan u te betalen. De kosten van de extra acceptgiro, te weten 1,20 euro incl. 18% BTW, meegenomen in de maandfaktuur wil ik wel voor mijn rekening nemen. Ik ben niet zo krenterig. U kunt zich afvragen of U dat wel bent.
Ik zou u willen aanraden om eens binnen uw klantenbestand wat meer aandacht te besteden aan malafide praktijken van criminelen zoals CM er een is. Doet u dat niet dan is dat geen reklame voor Tele2 in het bijzonder en voor de hele mobiele telefoniewereld in het algemeen.
Vriendelijk groeten

Me.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Dit is niet de verantwoordelijkheid van Tele 2 en ook geen reden om het contract te ontbinden.
Ook maakt het niet uit of je de smsjes nu wel of niet opend, kosten worden berekend omdat ze verstuurd zijn.
Zou de moeite die je in een advocaat wilde steken gebruiken om eens een telecomwinkel binnen te stappen en daar de dienst stop te laten zetten.

suikerklontje
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door suikerklontje »

@Roytheslayer
Je hebt helemaal gelijk, zou alleen niet met de advocaat naar een telecom winkel gaan maar een stap maken naar de geschillencommisie.

Vind het wel slecht om te lezen dat Tele2 deze persoon niet verder helpt om van de dienst af te komen. Ik weet dat Vodafone, T-Mobile hun klanten helpen door het tot de bodem uit te zoeken hoe een dienst tot stand is gekomen.

Heeft Tele2 niet aangegeven dat je via sms diensten filter een filter kan plaatsen die deze soort smsjes tegenhouden?
Bij mij staat deze aktief en werkt goed.
Hoor wel hier en daar dat het ook smsjes van de ING met TAN code zou tegen houden.

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

Dank voor jullie reakties en tips. Ik heb er wat aan.
Ik wacht op nog meer tips.
2 tips van de telefonisch helpdesk werkten niet.
Mogelijk werkt sms-dienstenfilter, ik kreeg die tip van de telefonische helpdesk. Niet van die dame die geen tijd voor me had. Nog niet toegepast. Nu ik hoor DAT het werkt heb ik er meer vertrouwen in dat het goed komt.

Ik vind het een twijfelachtige zaak dat ik ervoor moet zorgen dat ik van die sms dienst afkom. Nogmaals: Het speelt zich af in het virtuele "huis" van Tele2 en ik vind dat dat dat "huis" stappen moet opnemen. Ik zie mezelf daar als gast en betaal voor mijn kamer in dat huis.
Ik heb priveeredenen aan te voeren waarom ik zelf geen stappen onderneem. Redenen die ik hier niet openbaar wil zetten.

Trouwens, de brief heb ik nog niet verstuurd (CONCEPT) omdat ik tips wilde krijgen op dit forum wat volgens mij een van de funkties ervan is.
Bedankt nogmaals.

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

De volgende zin heeft mij net op het laatste ogenblik tegengehouden om via een smsje, waarvan ik niet weet hoeveel me dat gaat kosten, dit filter aan te zetten. "Hoor wel hier en daar dat het ook smsjes van de ING met TAN code zou tegen houden".
Ik maak gebruik van die dienst van de ING. Hoe kom ik dus van het filter af als het bij mij die dienst tegenhoudt vlak nadat ik ervoor betaald heb en moet ik voor het deblokkeren ook weer betalen?
Ik wordt duizelig van al dat gedraai, sorry.
En ik wil nog beter worden, niet slechter.
Of moet ik soms eerst die vermoeiend lange tekst links eerst lezen voor uitleg?
Dat noemen ze ook wel een ontmoedigingsbeleid.
Bevind ik mij in een "informatie"maatstchappij ten dienste van werkverschaffing en die smsdiensten of zoiets?
Kan het nog gekker?
Ik wordt hier zoooooooooooooo moe van.
Ik kan het misschien wel leuk opschrijven maar ik ben echt bloedserieus.

suikerklontje
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Die dienst is gratis. Het kost je alleen een smsje.
Afmelden is ook weer gratis.

Ik heb het diverse keren gelezen, weet ook niet 100% of het zo is met die tan sms.
Saldo sms van de Rabobank komt gewoon wel aan.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door atesli »

http://www.smsgedragscode.nl/search/det ... shortcode=


Naam van de dienst CIAAAO
Omschrijving CIAAAO
Bijzonderheden
Verkorte code 3010
Afzender 3010
Aanmeldcommando CM ON
Afmeldcommando CM OFF
Kosten in euro 1,50 per ontvangen bericht.
Frequentie max 3 per dag
Helpdesk telefoon 0900-2110211
Helpdesk openingstijden 24 uur.
Helpdesk kosten 10 cpm.
Helpdesk email [email protected]
Helpdesk website http://www.3010sms.nl
Naam Content provider TargetMedia B.V.
Adres Content provider Postbus 444
1270 AK
HUIZEN
Service provider Telefuture

Probeer je eens af te melden door middel van STOP te SMSen.
Of te bellen of te mailen, als je dit niet stopt blijft dit doorgaan!

Anders zou ik toch http://www.smsdienstenfilter.nl/ inschakelen, als je ING code's niet aankomen kan je hem ook weer makkelijk uitzetten.

Veel succes

Gr,
ATESLI

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

Dank allemaal.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en via smsdienstenfilter mijn mobiel geblokkeerd tegen alle smsdiensten in Nederland. Nu wachten op zondagmorgen om 10 uur. Dat is langer dan 3 dagen dus ik zou geen 5 smsjes moeten binnenkrijgen. Nu nog even "mijn ing" testen.
Ik was wel aan die piepjes gewend als "oude bekende". Dat is weer een tegenvaller. Dat dan weer wel! :D Pfffffffffffff.............

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tele2 pakt malafide sms-aanbieders aan

Slachtoffers van ongewenste sms-diensten krijgen geld terug van Tele2

Amsterdam, 02 december 2010.
Tele2 gaat vanaf vandaag sms-aanbieders aanpakken wanneer zij
ongeoorloofd geld proberen te innen van Tele2-klanten. Zodra het vermoeden bestaat dat klanten zijn
misleid tot abonnementen op sms-diensten, krijgen zij het geld van Tele2 terug. De kosten hiervan gaat
Tele2 zelf verhalen bij de aanbieder van de sms-dienst. Het is dan aan de aanbieder van de sms-dienst om
te bewijzen dat de klacht van de klant ongegrond is. Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt
Tele2, legt uit: “We zijn dus coulant naar onze klanten en keihard naar partijen die willens en wetens de
boel proberen op te lichten.”
“We hebben deze problemen met premium sms-diensten al eerder geprobeerd op te lossen met de sms-
gedragscode, dit was een gezamenlijk initiatief van de marktpartijen.” vervolgt Vogelpoel. “Het blijkt dat
deze code niet afdoende was en daarom gaan we nu zelf optreden. Herhaaldelijke overtreding van
aanbieders van sms-diensten zal leiden tot afsluiting en op die manier verwachten we dat uiteindelijk alleen
de sms-aanbieders die te goeder trouw zijn overblijven

Ik weet niet of het bovenstaande betrekking kan hebben op uw situatie. In elk geval is dit géén regeling met terugwerkende kracht voor zover ik dat begrijp.

suikerklontje
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Bob Schurkjens schreef:Tele2 pakt malafide sms-aanbieders aan

Slachtoffers van ongewenste sms-diensten krijgen geld terug van Tele2

Amsterdam, 02 december 2010.
Tele2 gaat vanaf vandaag sms-aanbieders aanpakken wanneer zij
ongeoorloofd geld proberen te innen van Tele2-klanten. Zodra het vermoeden bestaat dat klanten zijn
misleid tot abonnementen op sms-diensten, krijgen zij het geld van Tele2 terug. De kosten hiervan gaat
Tele2 zelf verhalen bij de aanbieder van de sms-dienst. Het is dan aan de aanbieder van de sms-dienst om
te bewijzen dat de klacht van de klant ongegrond is. Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt
Tele2, legt uit: “We zijn dus coulant naar onze klanten en keihard naar partijen die willens en wetens de
boel proberen op te lichten.”
“We hebben deze problemen met premium sms-diensten al eerder geprobeerd op te lossen met de sms-
gedragscode, dit was een gezamenlijk initiatief van de marktpartijen.” vervolgt Vogelpoel. “Het blijkt dat
deze code niet afdoende was en daarom gaan we nu zelf optreden. Herhaaldelijke overtreding van
aanbieders van sms-diensten zal leiden tot afsluiting en op die manier verwachten we dat uiteindelijk alleen
de sms-aanbieders die te goeder trouw zijn overblijven

Ik weet niet of het bovenstaande betrekking kan hebben op uw situatie. In elk geval is dit géén regeling met terugwerkende kracht voor zover ik dat begrijp.
Dit is wat T-Mobile en Vodafone al doen.
Ze zoeken het uit, zijn de kosten onterecht dan krijgt de consument zijn geld via de provider terug. Is het het terecht..tja,dan helaas pindakaas.

Beetje zoeken op Nu.nl en je vind de artikelen :)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij Vodafone passen ze soms ook coulance toe. Deze topicstarter kreeg zonder verder onderzoek 1000 euro terug over heel 2010:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=90580

Zo zou het ook moeten. Bedrijven als Vodafone en Tele2 zijn jarenlang over de ruggen van hun klanten slapend rijk geworden door deze oplichterpraktijken. Tele2 etc. vangen immers een fors deel van de opbrengsten. Het enige wat ze hiervoor hoefden te doen, is de andere kant opkijken.

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

Nu ik het voorgaande lees, bedankt allemaal daarvoor, vraag ik me af waarom ik van de telefonische helpdesk hierover niks heb gehoord?.
Waarom dus.
Stommetje spelen en de onschuld uithangen?
Toen ik deze "praktijken" ontdekte, begin januari, heb ik meteen de automatisch afschrijving stopgezet met als argument dat "ik graag beheer had over mijn eigen portemonnee".
Jaja ze vroegen dus wel waarom ik dat deed.
Dat dus weer wel.
Waarom?
Werd geaccepteerd.
Met ingang van de huidige faktuur zeker blijft overeind mijn simpel aftrekrekensommetje zoals gemeld in het begin van mijn topic.
Zou ik in mijn recht staan om alle CM kosten terug te eisen? Die gaan terug tot de faktuur van september vorig jaar (2010)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tele2 is alleen in uw geld geïnteresseerd; niet in u als persoon. Naar buiten toe speelt Tele2 mooi weer. Maar als u hulp nodig hebt laten ze u in de kou staan. Gewoon alle kosten terugeisen op basis van onrechtmatigheid.

Het is - absurd maar waar - niet mogelijk Tele2 direct per e-mail te benaderen. Ik zou het hier eens proberen: http://www.klachtenoplossing.nl/tele2/

Zelf op aangetekende brieven reageert Tele2 niet.

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

Zou dreigen met mijn advokaat en stappen naar de media helpen?
Het gaat dus een beetje naar de pretiumkant toe.
Dat bedrijf heeft soortgelijke "verstoppertje spelen"praktijken.

Sinasappel
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2007 16:47

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Sinasappel »

LukaBloom schreef:Dank allemaal.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en via smsdienstenfilter mijn mobiel geblokkeerd tegen alle smsdiensten in Nederland. Nu wachten op zondagmorgen om 10 uur. Dat is langer dan 3 dagen dus ik zou geen 5 smsjes moeten binnenkrijgen. Nu nog even "mijn ing" testen.
Ik was wel aan die piepjes gewend als "oude bekende". Dat is weer een tegenvaller. Dat dan weer wel! :D Pfffffffffffff.............
Ik ben eigenlijk erg benieuwd of de tan-codes van de ING nog binnen komen nadat u het smsdienstenfilter op uw telefoon had gezet. Ik zit nl. met hetzelfde probleem :wink:

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

AANGETEKEND
Van
Naam afzender
Klantnummer

Aan
Tele2 Nederland BV
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Betreft
Uw factuur nummer d.d. 9-2-11, met openstaand bedrag van 39,99 euro.

Geachte Tele2, Plaatsnaam, 29 maart 2011
Naar aanleiding van uw factuur wil ik u verzoeken uw medewerkers naar het kopje “CM”, helemaal aan het eind van de factuur te laten kijken.
Dit is een sms dienst die vanaf zo ongeveer augustus 2010 nogal onopvallend, ongespecificeerd en verraderlijk op het einde van de Internet online facturen die u mij stuurde voorkomt. Deze verzoek ik u nauwlettend te raadplegen. Het vertegenwoordigt een bijzonder gepeperd geldbedrag.
Ik heb nooit gebruik gemaakt van deze CM smsdienst, wat u zou kunnen constateren op al deze facturen als deze tenminste gespecificeerd zijn en omdat ik nooit heb gebruik gemaakt daarvan is dat door mij niet te controleren. Het is voor mij de vraag of u dat door mijn mede Tele2-klanten te controleren is. Ik zal niet de enige zijn met hetzelfde verschijnsel.
Ik heb nooit enig contact gehad c.q.overlegd met CM om van hun diensten gebruik te maken laat staan dat ik ervoor zou willen betalen. Uw telefonische helpdesk beweert dat ik wel contact zou hebben gehad. Wat mij op den duur begon op te vallen waren de piepjes ergens in het jaar 2010, elke zondagmorgen om precies 10 uur ‘s-morgens 3 of 4 sms piepjes waar ik in het begin even naar heb gekeken maar verder nooit acht op heb geslagen omdat het ging om sms’jes gaande over “wapfun” en “account doorgeven ” of iets dergelijks.
Op zulke ongevraagde reclame-uitingen reageer ik nooit want naar horen zeggen zou je hiervoor wel eens moeten gaan betalen. Later bleek inderdaad dat ik zeer fors betaalde voor deze ontvangen sms’jes: Per maand zo ongeveer 25 euro. Tel uit je winst! Hoe vreemd zit tegenwoordig die mobiele telefoniewereld toch in elkaar!
Nogmaals: Ik beweer dat ik nooit enig contact heb gehad met CM om hun toestemming te geven mij hun diensten aan te bieden dan wel ervoor te gaan betalen.
Wegens zwaarwegende redenen, die ik desgewenst kan overleggen ben ik in de zomervakantie 2010 niet in staat geweest “mijn factuur online”, dus per Internet, te raadplegen. Een papieren overzicht dus factuur kost helaas geld maar ik vind hem tegenwoordig, gezien de vreemde dingen die ik er tegenwoordig op kan zien, opeens veel voordeliger.
Ik heb hierover zo rond de afgelopen jaarwisseling en in de maand januari 4 keer gebeld met uw Tele2 telefonische helpdesk 0900-2411602, waar ik ook nogal veel voor heb moeten betalen.
De eerste twee keer werd ik geholpen door vrouwelijke medewerkers die zeiden dat zij het erg druk hadden dus geen tijd voor mij hadden om naar mij te luisteren. Uw firma leek kennelijk zich niet af te kunnen of willen vragen of ik wel wil betalen voor diensten waar ik niet om heb gevraagd. Is dat een uiting van service? Daarna werd ik vanwege mijn vasthoudenheid, ondanks deze ontmoedigingen, twee keer geholpen door mannelijke medewerkers, die mij wel konden helpen door er de tijd voor te nemen naar mij te luisteren.
Men heeft mij medegedeeld dat ik tot 2012 een contact heb met Tele2.
Kunt u me daar een bewijs van sturen? Ik herinner me er namelijk niets van. Graag!
Bij navraag elders namelijk hoorde ik dat jarenlange contracten al tijden lang uit den boze zijn dus niet gangbaar. Vandaar mijn expliciete verzoek.
Ik denk erover om, wanneer ik geen financiële genoegdoening krijg of geen reactie op mijn brief als gevolg van mijn maandenlange “CM”tegenvaller, het contract dus het contact met Tele2 na jarenlang zeer tevreden gebruik, nu dus zeer ontevreden gebruik, op korte termijn te verbreken wegens onverenigbaarheid.
Mogelijk zeg ik door dit gedoe de hele mobiele telefoonwereld vaarwel maar dat even terzijde. Die wereld droeg toch al nauwelijks meer bij tot mijn levensgeluk en na zoiets vreemds helemaal niet meer dus ik zou er zonder kunnen.
Ik zou bijna willen stellen dat uw facturen geen reclame zijn voor de mobiele telefoniewereld.
Gaarne ontvang ik binnen twee weken na dagtekening van deze brief een schriftelijke reactie met een voor mij bijzonder acceptabele oplossing van iemand die bevoegd is naar mij te willen en kunnen luisteren, antwoorden of lezen en schrijven.
Ik ben zo vrij geweest op de betreffende factuur uw totaalbedrag te verminderen met de het CM-aandeel, natuurlijk inclusief de 18% BTW. Dat zal ik ook doen met de laatst ontvangen online factuur. U zult begrijpen dat ik nooit betaal waar ik niet om heb gevraagd.
Verder verzoek ik u mij terug te betalen de totaalsom der onterechte CM aandelen op uw onlinefakturen van 9 juni 2010 tot en met 9 januari 2011 te weten 189.17 euro inclusief 19% BTW. Ik verwacht uw reaktie en betaling af binnen 4 weken na dagtekening van deze brief.
Met vriendelijke groet

Naam afzender
Plaatsnaam
29 maart 2011

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

AANGETEKEND

Van
Naam Afzender

Aan
Tele2 Nederland BV
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Betreft
Factuur nummer.
Uw brief dd. 22 maart 2011

Geachte Tele2, Plaats, 29 maart 2011

Ik verzoek u dringend niet een incassobureau op mij af te sturen waar u mij mee dreigt en mij niet af te sluiten van Tele2 als ik niet voor 4 april heb betaald, waar u mij om vraagt.
Ik heb daar mijn redenen voor, die u zult vinden op de begeleidende brief.
Ik wacht uw reaktie af binnen 4 weken na datum dagtekening van deze en mijn vorige brief die samen aangetekend zijn ingesloten in één envelop.
Na ofwel geen reaktie of enig onbevredigende reaktie zal ik de Geschillenkommissie inschakelen.
Vriendelijke groet

Naam afzender

LukaBloom
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 feb 2011 23:19

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door LukaBloom »

Tele2 heeft mij op 5 april om 00.00 uur afgesloten. Ik kan niet meer mobiel bellen. Of ik mobiel gebeld kan worden heb ik nog niet kunnen konstateren. Ik kan geen smsjes versturen, wel ontvangen. Komt me eigenlijk wel goed uit want ik wil eigenlijk af van die firma. Tot voor enkele maanden geleden was ik zeer tevreden over Tele2 maar als het zo moet vertrouw ik ze helemaal niet meer. Kennelijk ben ik selektief afgesloten en worden alleen hun diensten intakt gelaten waarvoor ze me niet hoeven te belasten. Om die service begin ik ze wel weer een beetje te mogen.
Ik vermoed dat ze mijn gestuurde brieven nog niet hebben gelezen en dat de afsluiting al dagen van tevoren geprogrammeerd stond. Nu is het afwachten of ze die inkassobureaubloedhonden met hun alweer forse acceptgirokaarten op me af durven te sturen. Ik had vorige week al kontakt opgenomen met de geschillenkommissie en dat heb ik gisteren 5 april na de afsluiting weer gedaan.
Het gevaarlijke van dit Forum en zeker van dit deel van het forum dat Tele2 meeleest in de “persoon” van Tele2 Webcare, zoals ik zag op een andere draad. Daar was Tele2webcare (wordt er nu ineens hier met een mooie naam “gezorgd voor”????) ineens wel behulpzaam en bereid om normaal dus vriendelijk te reageren. Vind ik eigenlijk hier niet passen dus oneerlijk want Tele2WebCare is geen particulier maar vertegenwoordigt juist het bedrijf waar "het om gaat" dus waar al die zeer kritische vragen over worden gesteld. Duld ik of dulden wij hier op Tros Radar Forum wel een “wolf in schaapskleren”? Over transparantie gesproken.
In hun brieven richting mijn persoon wordt gezegd dat over de betaling en over hun beslissing mij af te sluiten niet "gecorrespondeerd kan worden" wat ik ook hoorde doorschemeren in een reagent op dit, mijn, topic.
Waarom wil Tele2 wel op dit openbare forum antwoorden op iemand die problemen heeft met Tele2 maar doet dat expiciet niet via de "in het echte leven" priveepost?

Geef daar hier openbaar en op persoonlijke menselijke wijze eens antwoord op meneer of mevrouw Tele2 Webcare of wie u in persoon ook bent?

Heeft u er enig idee van wat u onder uw dak (Het Tele2 dak) mogelijk voor (financieel) leed aanricht onder uw goedwillende en tevreden klanten die op een gegeven ogenblik worden belast met uw onterecht torenhoge online fakturen? U heeft uw goed? geschoolde juridische medewerkers die er goed voor worden betaald in hun werktijd. Wij als konsument moeten dit gekwel allemaal afhandelen in onze vrije tijd en er mogelijk onze kostbare vrije vakantiedagen voor moeten opnemen. Luistert (Leest) en antwoordt (schrijft) u niet heel erg selektief op ogenblikken dat het u wel of niet goed uitkomt? Beseft u hoe u de goede naam van de hele telecommunicatiewereld besmeurt? Weet u wel waar u mee bezig bent? Raakt u op deze manier uw klanten kwijt? Of heb ik iets gemist?

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste LukaBloom,

Erg vervelend dat je gefactureerd wordt voor deze sms-dienst. Ik wil graag voor je kijken wat ik hier voor je kan doen. Zou je je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. LukaBloom/trosradar willen sturen?
Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 en CM-sms-"criminaliteit"

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Lukabloom,

Ik heb helaas geen gegevens meer van je mogen ontvangen en kan dit dus helaas niet verder voor je uitzoeken. Mocht je desondanks nog vragen hebben dan kan je terecht bij de klantenservice. Je kunt mijn collega's bereiken op 0900-2411602 of via de virtuele assistent http://se.tele2.nl/klantenservice/help.html. Aan de hand van een aantal vragen kan de virtuele assistent ook een e-mail opstellen voor mijn collega's van de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten