LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en wat ze allemaal beloven

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
G.J. Esten

Tele2 en wat ze allemaal beloven

Ongelezen bericht door G.J. Esten »

Wanneer je de website van Tele2 openmaakt staat er nog net niet "You are entering the zone of fantasy".
Een mobiel abonnement van € 3,= afgesloten sim-only, was het dat maar, na de eerste maand werden er al bedragen van rond de € 100,= via automatische incasso van mijn rekening afgeschreven.
Bij navraag waar die hoge bedragen vandaan komen wist men mij te vertellen dat het betaalde sms diensten betrof iets waarom ik bij het aangaan van het € 3,= abonnement heel zeker niet om gevraagd heb.
In de mail met Tele2 werd mij verzekerd dat mij geen schuld betrof en het betaalde aan mijn gerestitueerd zou worden, in maandelijks termijnen van €3,= .
Omdat het om een slordige en wie kan daar nou over vallen € 700,= gaat zou dit om 210 maandelijkse betalingen gaan in de vorm van 210 keer geen abonnementskosten betalen, zo kun je lange tijd iemand aan je binden zullen we maar zeggen.
Allerlei beloftes die schuld maken maar wie zou zich daar bij Tele2 sappel over maken, je bent toch maar een klant waar geld aan verdiend moet worden, en waarom zou je je fouten moeten toegeven wanneer de mogelijkheid bestaat voor geen mens bereikbaar te zijn.
Tele2 ik kan je verzekeren dat ik allang de tevreden klant NIET meer ben.

tijger1

Re: Tele2 en wat ze allemaal beloven

Ongelezen bericht door tijger1 »

U kunt naar de geschillencommissie gaan.

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ik heb een enigszins vergelijkbare situatie gehad met Tele2. Niet om dit soort extreem hoge bedragen, maar toch.
Tele2 had mij onterecht afgesloten, en bracht mij bij het weer aansluiten aansluitkosten in rekening. Die heb ik bij de volgende rekenen terugbetaald gekregen. Dus in mijn geval kreeg ik die maand een bedrag gestort ipv dat Tele2 een afboeking deed.

Ik denk ergens dat er in jouw geval tekstmatig iets fout gegaan is, of dat iemand iets niet goed begrijpt. Je kunt natuurlijk nooit een onterecht bedrag van €700,- in 210 maandelijkse termijnen terugbetalen.
Als dat wel het geval is, en ze willen dit op die manier met jouw abonnement verrekenen, dan heb jij jij een contract voor de komende 17½ jaar, waar Tele2 niet onder uit kan. Lijkt me sterk.

Als je echt zeker van je zaak bent, dat jij in je recht staat, dan zou ik die afgeschreven bedragen direct storneren. Dat kan tot 3 maand na incasso. En via internet bankieren is dat een fluitje van een cent.
Als jij zeker van je zaak bent.

Aanpassing:
3 maand moet zijn 2 maand
Laatst gewijzigd door Harm.calc op 29 aug 2015 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.

tijger1

Gewoon storneren kan tot twee maanden terug.

MB82

Ongelezen bericht door MB82 »

Beloften niet nakomen!!

Sinds 25 augustus 2015 is mijn telefoonnummer om onverklaarbare redenen buiten werking gesteld. Nu al meer dan 14 dagen kan ik niet bellen, smsen, smsjes ontvangen, 3g data en zelfs mijn voicemailberichten niet afluisteren via een ander toestel. Merkwaardig is dat ik alleen gebeld kan worden. Hier heb ik tele2 al iedere dag wel minimaal 2x per dag over gebeld en het probleem voorgelegd. Elke medewerker komt wel weer met een ander smoes en uiteindelijk kunnen ze alleen een notitie achterlaten voor de desbetreffende afdeling. Mijn klacht wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd en oplossen ho maar.!! Ze zijn een technisch onderzoek gestart wat tot niets heeft uitgewezen, we hebben simkaarten wissel gedaan maar echter niets heeft geholpen. Wegens de slordigheid van tele2 klantenservice is mijn klacht dagen op de verkeerde afdeling blijven liggen. Geen enkele medewerker heeft mij binnen deze twee weken terug gebeld om mij op de hoogte te houden van de situatie. Elke dag spreek ik een andere medewerker die weer een valse beloften doet er voor te zorgen dat ik volledig gebruik kan maken van mijn mobiele netwerk.. maar nee hoor. inmiddels al 14 dagen verder en nog steeds is er geen steek veranderd. Afgelopen vrijdag 4 september 2015 sprak ik een medewerker van afdeling afmelding want ik stond erop om mijn contract te laten ontbinden. deze medewerker beloofde mij uiterlijk op 7 september voor 15:00 uur mijn klacht opgelost te hebben mocht dit niet het geval te zijn dat ze mijn contract zonder enkele kosten te ontbinden. En je raad het al.. weer met de klantenservice gebeld en medegedeeld dat ik nu een contractontbinding wil gezien de medewerker van vrijdag het mij had beloofd, werd mij vandaag verteld dat ik mijn abonnement volledig moest afkopen en dat terwijl tele2 mij geen volledige diensten kan verstrekken.. Hij gaf aan dat het zowel 4 a 5 weken kan duren voor mijn klacht is opgelost!! ondertussen raak ik uiteraard nog meer klanten kwijt gezien ik ze niet te woord kan staan.!!!!

Ze hebben het recht niet om mij zo lang aan het lijntje te houden door te zeggen dat ik maar moet afwachten.. afwachten waarop? ik wil nu een oplossing of een kosteloze contractbreuk!

Ik ben hier zo klaar mee!!!!
Ik adviseer om niemand klant te worden bij tele2.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi G.J. Esten,
Wat een verhaal zeg! Ik snap dat je ontzettend schrikt van deze bedragen! Ik wil je graag helpen hierbij. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum: tele2.nl/forum. Dan helpen we je daar graag verder! Groetjes, Petra van Tele2

tijger1

@tele2Webcare

U bent hier ook wel lekker vlot met reageren. Het topic is van 25-8. En de naam van de Ts staat er boven. Dan kunt u toch ook zelf actie ondernemen?

Gesloten