http://www.tele2.nl/mobiel/abonnement/s ... tPeriod=24
Mijn abonnement verloopt over een paar maanden en ik wilde deze galaxy note bestellen, 2 jaar abonnement, eerste 9 maanden 50% korting, dus ik belde gisteren naar Tele2. Waar ik te horen kreeg dat ik geen recht heb op die 9 maanden 50% korting omdat ik al klant ben.
Meteen riedelt ze er achteraan dat Tele2 niet verantwoordelijk is voor drukfouten.
Ik vind het vreemd dat ik als vaste klant extra moet betalen voor dit product en ook voor de andere producten.
Toen ik haar vertelde dat ik stop als klant en mij opnieuw aanmeldt als nieuwe klant, vertelde ze andere bijkomende kosten die niet op de site staan. Alleen de aansluitingskosten staan vermeldt voor nieuwe klanten.
Er staat ook niet op de site dat er andere prijzen gelden voor vaste klanten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Nog even extra, ik ben klant sinds 2004 of 2005, mijn huidige abonnement is een 2-jarig contract met 50% korting op het 1e jaar. Toen kon het wel.
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Het is algemeen bekend dat bestaande klanten niet tellen voor telco's. Het is het voordeligst om ieder jaar/ 2 jaar te switchen.
Welke kosten kwamen er nog bij naast de aansluitkosten?
Welke kosten kwamen er nog bij naast de aansluitkosten?
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Dat weet ik niet meer.
Ik heb inmiddels begrepen dat je idd beter om de 1 of 2 jaar kunt switchen.
Twee jaar terug bij mijn vorige abonnement was dat nog niet zo.
Ik heb inmiddels begrepen dat je idd beter om de 1 of 2 jaar kunt switchen.
Twee jaar terug bij mijn vorige abonnement was dat nog niet zo.
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Acties voor bestaande klanten zijn er soms. Acties voor nieuwe klanten zijn er altijd.
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Voor bestaande klanten ook, maar ze lopen er niet mee te koop. Gewoon om vragen als je abonnement verlengd moet worden.berndv schreef:Acties voor bestaande klanten zijn er soms. Acties voor nieuwe klanten zijn er altijd.
-
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
Wil je echt de beste actie en eerlijk advies en afhankelijk advies.
Dan ik kijk ik altijd op http://www.belkostenwijzer.nl
Tippetje van de week! Vodafone doet wel aan klant behoudt en biedt de bestaande klanten meestal een beter aanbod dan de verlengde klant.
MVG,
Raymon
Dan ik kijk ik altijd op http://www.belkostenwijzer.nl
Tippetje van de week! Vodafone doet wel aan klant behoudt en biedt de bestaande klanten meestal een beter aanbod dan de verlengde klant.
MVG,
Raymon
Re: Tele2 extra betalen voor vaste klanten
bedankt, ik ga eens kijken.
Overigens is het me vorige week woensdag toegezegd dat ik het wel krijg.
Vandaag kwam ik erachter dat ze het niet in de computer hebben gezet en het weer niet krijg.
Overigens is het me vorige week woensdag toegezegd dat ik het wel krijg.
Vandaag kwam ik erachter dat ze het niet in de computer hebben gezet en het weer niet krijg.