LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 komt afspraken niet na, waardeloze klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
reinier.wagener

Tele2 komt afspraken niet na, waardeloze klantenservice

Ongelezen bericht door reinier.wagener »

Heeft iemand dezelfde ervaringen als ik heb. Wij zijn al enkele jaren klant bij tele2 mobiel. Nu hebben we vorig jaar een nieuw toestel genomen, de 4e geloof ik en een nieuw abonnement voor 2 jaar. Dat blijkt dus geen 2 maar bijna 1,5 jaar te zijn. Is ons niet verteld! We moesten bij deze nieuwe telefoon een internet bundel nemen die we eigenlijk niet nodig hadden. Was verplicht maar na een jaar konden we deze laten vervallen als we dit zouden willen. U raad het al, kan dus niet en ze kunnen zich ook niet voorstellen dat dit ooit is gezegd. Tot overmaat van ramp kwam ik er deze week achter dat we steeds buiten de bundel kwamen door vreemde sms services die ons enkele keren per maand een sms zenden. Blijkt dat dit waarschijnlijk geactiveerd is door een app. We hebben hierover contact gehad met Tele2 die konden er echter ook niet veel mee, vreemd was het wel. Advies de sms bundel maar wat omhoog doen. Dat werkte dus ook niet naar nu blijkt. Inmiddels zelf een oplossing gevonden maar het foute advies terug laten draaien is er dan mooi niet meer bij. Nee meneer, u kunt alleen omhoog, niet omlaag. Ik kan er niet bij dat Tele2 op deze manier met hun klanten omgaan en fouten niet willen toegeven of terug willen draaien. Wie heeft dezelfde ervaring en misschien is het iets hier samen eens wat aan te doen of breder kenbaar te maken. Ik heb gebeld met Tele@ maar die zijn geenszins van plan iets te doen.

MAXIEM

Re: Tele2 komt afspraken niet na, waardeloze klantenservice

Ongelezen bericht door MAXIEM »

reinier.wagener

Je schrijft:
Wie heeft dezelfde ervaring en misschien is het iets hier samen eens wat aan te doen of breder kenbaar te maken. Ik heb gebeld met Tele@ maar die zijn geenszins van plan iets te doen.
Mijn advies is: plaats je bericht ook op andere fora.

Op zoek naar bondgenoten/lotgenoten?

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

Zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1586270

Overigens is hier soms ook een webcaremedewerkster op dit forum aanwezig, die vaak zaken oplost die muurvast zitten:

Danielle van Tele2

[email protected]

Ik ben niet telefonisch bereikbaar maar wel per e-mail. Als je mij je gegevens stuurt (postcode en huisnummer en/of klantnummer) kan ik je klacht in behandeling nemen.

Mogelijk kun je ook zelf kontakt opnemen als het e-mailadres nog klopt.

Sukses, Maxiem.

Gesloten