Beste lezers,
Heb al een jaar geleden mijn Tele2-abonnement opgezegd. Het was mogelijk mijn e-mailadres mee te nemen zonder verdere verplichtingen aangaande Tele2. Al die tijd was mijn Tele2 mailadres voor mij toegankelijk en kon alle, voor mij belangrijke mail, bekijken en beantwoorden. Ook kon ik nieuwe, door mij verstuurde mails gewoon afhandelen, tot vorige week, toen was mijn Tele2-adres niet meer toegankelijk. Heb tele2 een aantal keren hierover geinformeerd, en die zeiden dat de inkomende mail (pop.tele2.nl) gehandhaafd moest blijven. Heb nu alles van UPC en moest om het mailadres weer op gang te brengen het uitgaande protocol (smtp) van mijn nieuwe provider (UPC, smtp.upcmail.nl) gebruiken. Alles geprobeerd, maar geen resultaat. Tele2 kan blijkbaar ook niets meer voor mij doen.
Kan zoals gezegd niet meer bij mijn vaste mail komen waardoor, neem ik aan, ook niet mijn mail kan doorsturen naar mijn nieuwe UPC-mailadres. Het is complex, maar kan iemand misschien een suggestie geven?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 mailadres werkt niet meer.
-
amsterdam2226
Re: Tele2 mailadres werkt niet meer.
Je moet wel bij je mail kunnen komen als de POP server gehandhaafd blijft. Je zal alleen niet meer mail kunnen verzenden vanaf Tele2.
Heb je de webmail al geprobeerd?
Heb je de webmail al geprobeerd?