LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door security »

Goedenavond allen,

Vanavond reclame gezien van T2 die een Motorola Razor V3 aanbieden.
Heeft iemand van jullie al ervaring met dit nieuwe aanbod zo ja tell us.

Ik zit er momenteel over te denken op deze aanbieding in te gaan.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tele 2 zuigt en alle aanbiedingen die ze doen ook. Mijn advies is dus : Niet aan beginnen !

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb al een aantal jaren Tele2 en ik heb nooit problemen. Het is toch iets wat je zelf moet uitzoeken denk ik.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik heb al jarenlang een Tele2 mobiel abonnement tot grote tevredenheid. Alleen nog met een oude toestel.

LENSINK
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2005 11:01

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door LENSINK »

AFGELOPEN ZOMER GEEN BEREIK IN OOSTENRIJK (FELDKIRCH, TOCH GROTE PLAATS) MET TELE2 MOBIEL, TEVENS THUIS (NIJVERDAL) GEEN BEREIK

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door maybe »

@Lensink

Zonder Caps-Lock kunnen wij het ook gewoon lezen hoor!!

Maar goed, het is logisch dat je slecht bereik hebt, Ze maken gebruik van het telfort netwerk en dat is niet het sterkste netwerk dat er is.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik had afgelopen zomer wel bereik, in Zwitserland en Italië.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Predicador »

dekking binnen Nederland kan inderdaad nogal verschillen, maar voor buitenland is ook Tele2 afhankelijk van de netwerken met wie ze roamingovereenkomsten hebben. Als dat netwerk, bijvoorbeeld A1 in Oostenrijk geen dekking heeft op een bepaalde plek, dan is dat jammer, maar niet voor verantwoordelijkheid van Tele2. Tenzij je erachter komt dat je bereikbaarheidsprobleem veroorzaakt werd door een storing bij Tele2 natuurlijk.

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Niet doen, is mijn mening!
Tele2 is goed met het afschuiven van hun probleem.
Alleen blijkt de klant dan pech te hebben (dit is mij letterlijk zo gezegd)

Met een ding ben ik het eens, hun slogan.
'The company that brings you small bills'
Tja als je niet kan bellen of smsen............................. :? :wink:

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door MLF »

ik heb 10 maanden Tele 2 mobiel, ik betaal 10 euro per maand en bel 's avonds en het weekend gratis (7 cent starttarief), ik ben er nog steeds super tevreden over.

Alleen hadden ze wel ff mogen zeggen dat nummerbehoud geld kost, dat merkte ik aan de rekening de 1e keer.

sandra2184
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2005 12:43

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door sandra2184 »

Controleer eerst of de dekking in de woonplaats in orde is. Kunnen ze je ook op de klantenservice vertellen.
Tele 2 bevalt ook mij erg goed, tarieven zijn in vergelijking niet duur.
En het contract met de Motorola Razr loopt 2 jaar dus zoek het eerst uit voordat je het aangaat!

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

MLF schreef:Alleen hadden ze wel ff mogen zeggen dat nummerbehoud geld kost, dat merkte ik aan de rekening de 1e keer.
Beter laat dan nooit, maar misschien moet je even contact opnemen met Tele2, want ook ik heb mijn nummer meegenomen en hier zaten GEEN kosten aan verbonden.
sandra2184 schreef:Controleer eerst of de dekking in de woonplaats in orde is. Kunnen ze je ook op de klantenservice vertellen.
Geeft dat garantie?
De klantenservice zegt maar wat, want in de praktijk ligt het toch een beetje anders :?

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door digimax »

savond gratis bellen(2) is idd handig, maar waarom 24 maande vast zitten en 60 belmin(1). als het ook 150kan; op gsmexpress.nl kwam ik deze tegen;


Motorola V3 RAZR (black) € 0.00 € 0.00
Vodafone € 22,50 1 jaar
Actie: GRATIS Mobile Phone Holder
Actie: 50% korting op de aansluitkosten
Actie: 2 mnd 50% korting op belbundel
Vodafone simkaart (Vodafone)

en tweede jaar neem je een (bij een ander een) lekkere goedkope sim-only



UPDATE
(1) ofwel je kiest een belbundel of ....
(2) gratis bellen en geen 60belm.: je betaalt wel starttarief van 7 cent per gesprek na 19uur, en overdag 20cpm

tele2 rekent altijd volle 1 eerste startminuut


anenrem
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2005 18:35

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door anenrem »

Ik heb hem besteld, vervolgens 3 weken gewacht (zou binnen 3 weken geleverd krijgen) gebeld, er was iets mis gegaan. Ik moest wachten en zou terug gebeld worden.
Na een week weer gebeld. Toen waren ze er nog mee bezig. Nu bel ik weer 4 dagen later nee hoor ik zou het op nieuw moeten proberen want zij kon mij wel vertellen dat dit niet geregeld was en ze wilde geen bevestiging sturen dat de aanvraag niet door ging. Ik word nooit klant bij tele 2.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb al 2 jaar een mobiel abonnement bij Tele2 en nooit problemen gehad. Nu heb ik van de week een nieuwe telefoon besteld en ben benieuwd of weer alles correct verloopt.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Gisteren nieuwe telefoon ontvangen, die woensdagavond besteld is. Supersnelle levering dus. En telefoon werkt perfect.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Consumentt »

In November een prepaid mobiel besteld.

Na 4 weken de T2 servicedesk gebeld (0900 nummer) gebeld of ie nog komt.
Was iets misgegaan, zou met spoed behandeld worden zodat ie nog voor de Kerst in huis was.

Vandaag maar weer eens gebeld, was weer iets misgegaan, bestelling moest opnieuw worden ingevoerd.

Heb hem maar afbesteld en ben naar een telefoonwinkel gegaan!

Hebben ze toch mooi weer hun 0900 mee kunnen spekken. Kan ik NIEMAND aanraden deze toko.

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Wat een ellende! Chargen ze me eerst per twee maanden 10 euro aan service-desk kosten (???), stel je een vraag via hun contact pagina en vervolgens krijg je een mailtje met de volgende tekst (drie weken later!):

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Tot op heden heeft u geen antwoord mogen ontvangen van Tele2. Onze excuses
hiervoor.

Aangezien het al enige tijd geleden is dat u uw e-mail heeft verzonden gaan
wij ervan uit dat u ondertussen al op een andere manier antwoord heeft
gezocht.
Mocht u nog geen antwoord hebben ontvangen, dan verzoeken wij u nogmaals uw
mail te sturen naar: '[email protected]'. Wij zullen deze
dan zo spoedig mogelijk afhandelen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland BV


Heeft iemand dezelfde ervaringen. Wat een klotezooi!
Overigens heb je in dit geval natuurlijk de mail gestuurd via hun contact-pagina en dus moet je alles opnieuw formuleren. Dit is gewoon een goedkope truc om je te ontmoedigen je vraag nog een keer te stellen. Stelletje oplichters! In de publiciteit ermee! Aan dit soort 'op-het-randje-balancerende' cowboys hebben we natuurlijk niks. Opzeggen die handel!

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Hoe lang werk jij al bij die Tele2-cowboys, Bailey?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Waar slaat dat nou op?? Ik werk niet bij Tele2, ik heb er alleen positieve ervaringen mee. Of mag ik dat niet melden op dit forum, mag je hier alleen maar klagen???

Wat die reacties op mailtjes betreft. Ik heb anderhalve week ook een bericht via de site gestuurd. Omdat ik gewend was snel antwoord te krijgen, heb ik na een week nogmaals gemaild. Vrijwel direkt kreeg ik een berichtje dat ze door drukte niet in de gelegenheid waren snel een antwoord te sturen en dat kreeg ik in dat bericht dan alsnog.

Ik kan me voorstellen dat het tegen de kerst wat drukker is geweest en dat een antwoord even op zich laat wachten. Oke...3 weken is m.i. ook te lang, maar dan had ik zelf na 1 week opnieuw gemaild.

Gesloten