LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jobes
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2006 15:21

tele2 mobiel

Ongelezen bericht door jobes »

Vorige week heb ik een tele2 mobiel abonnement met nummerbehoud aangevraagd, om eindelijk over te gaan van prepaid naar een abonnement. Tot mijn schrik lees ik nu ineens allemaal ellende over tele2 mobiel, van slecht bereik en te laat ontvangen smsjes tot continu in gesprek zijn terwijl dat niet zo is. Als kleine zelfstandige heb ik dit nummer overal doorgegeven, ik kan het me niet permitteren om niet bereikbaar te zijn. Ik had het eerder moeten checken, maar helaas.. .
Het is 10 dagen geleden dat ik het abonnement heb besteld, en op 11 april zal mijn nummer overgaan. Kan ik er nu nog onderuit komen of zit ik er echt aan vast en moet ik maar hopen dat het meevalt?
Hopelijk heeft iemand een tip...

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

ik denk niet dat je er nog onder uit kunt komen,
maar om je een beetje gerust te stellen, ik heb een abbonement van tele 2 en ik heb er nog geen problemen me gehad, tenminste niet dat ik weet.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik ben ook niet ontevreden over tele2 mobiel, behalve bij mij thuis op de plee met de deur dicht.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door fuiduif »

Vergeet niet dat je op een forum als deze alleen de klachten tegenkomt. Tevreden mensen komen dat hier bijna niet melden; dus maak je niet al te veel zorgen.

Chef
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 nov 2005 23:10

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door Chef »

Het feit dat er veel klachten zijn over Tele 2, zegt denk ik wel genoeg. Tele 2 wordt vaker genoemd dan bijvoorbeeld Vodafone of Tmobile. Ik denk dat we nu even realistisch moeten zijn. Tele 2 heeft gewoon meer klachten aan zijn broek dan een ander gsm provider.

Verder kan je nog onder de portatie uit komen. Gewoon bellen en schrijven. Je moet je dan richten naar Tele 2 en je oude provider. Vermeldt dat je van de portering af ziet.

Overigens betekent dit dan niet dat je van het contract af bent. Deze blijft bij Tele 2 gehandhaafd.

Succes

jobes
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2006 15:21

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door jobes »

Bedankt voor jullie reacties!

Het stelt mij wel enigszins gerust.
Is het ook later nog mogelijk om, mocht het toch problemen opleveren, m'n nummer te porteren naar een andere provider? Of zit dat nu vast aan dit abonnement en kan dat alleen voor en na aflopen van de contractsduur worden geporteerd?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb al jaren Tele2 en heb totaal geen problemen. Alleen bij mij beneden in de garage heb ik geen bereik, maar daar ben ik hooguit 2 minuten, dus dat maakt mij niet uit.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door queenfan »

Als het goed is gaat Tele 2 via het netwerk van Telford, die is niet overal even sterk.

Over de service van Tele 2 kan ik maar een ding zeggen: De reactie op de verschillende foums zeggen genoeg.

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door rovanitel »

Tele2 mobiel => Telfort netwerk => dochter van KPN.

Gesloten