Ik heb een abonnement van Tele2 mobiel, een familie en vrienden abonnement van 10 euro per maand + gratis bellen naar Tele2 nummers en huistelefoon.
Ik heb gebeld voor verlenging van mijn abonnement maar dit abonnement bestaat niet meer. Nu kan ik het wel verlengen maar ik krijg geen nieuwe telefoon, voorheen wel dus.
Mag dit zomaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
Geachte 'MLF',
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
Beste MLF,
Ik denk dat ik wel begrijp hoe dit komt, namelijk, je kan een nieuwe telefoon uitzoeken als je weer een nieuw abbo(nieuw contract) neemt van 1 of 2 jaar.
Ik begrijp dat hetzelfde abbo er niet meer is en je hem alleen kunt laten verlengen.
Dit is dus niet een nieuw abbo maar 1 die gewoon door loopt, waardoor je dus geen nieuw telefoontje kan uitzoeken.
Weet niet zeker hoor, maar denkt dat het daar aan ligt.
Met vriendelijke groet Dutchessy.
Ik denk dat ik wel begrijp hoe dit komt, namelijk, je kan een nieuwe telefoon uitzoeken als je weer een nieuw abbo(nieuw contract) neemt van 1 of 2 jaar.
Ik begrijp dat hetzelfde abbo er niet meer is en je hem alleen kunt laten verlengen.
Dit is dus niet een nieuw abbo maar 1 die gewoon door loopt, waardoor je dus geen nieuw telefoontje kan uitzoeken.
Weet niet zeker hoor, maar denkt dat het daar aan ligt.
Met vriendelijke groet Dutchessy.
Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
@Webservice Tele2
U mag dat hier wel uitleggen hoor.
@dutchessy
Ik vermoed een geldkwestie, het is nl een erg goedkoop en voordelig contract.
Zijn ze liever kwijt dan rijk denk ik.
U mag dat hier wel uitleggen hoor.
@dutchessy
Ik vermoed een geldkwestie, het is nl een erg goedkoop en voordelig contract.
Zijn ze liever kwijt dan rijk denk ik.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
Tuurlijk mag dat... net of ze verplicht zijn jou een mobiel aan te bieden. Als ze besluiten een bepaald abonnement eruit te halen, ze komen gewoon keurig hun contract na (die 2 jaar) en daarna staat het voor beide partijen vrij om verder met elkaar te gaan dan wel het abonnement te beeindigen. Je mag zelfs blij zijn dat je de mogelijkheid nog hebt te verlengen.
Overigens was het t-mobile/orange zelfs zo dat ze tijdens de periode de boel wijzigde... zelfs zonder het contract helemaal af te maken)
Overigens was het t-mobile/orange zelfs zo dat ze tijdens de periode de boel wijzigde... zelfs zonder het contract helemaal af te maken)
Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag
Je kunt waarschijnlijk alleen overstappen naar een nieuw abonnement 
