nou hebben wij hier al heel lang niks meer van Tele2 dus ik dacht zal wel een foutje zijn en toen ik op de site ging kijken stond daar inderdaad een bericht dat er schijnbaar verkeerde rekening waren verstuurd.
ik heb ze toch maar even een mail gestuurd op vrijdag en op zaterdag kreeg ik al een mail terug of ik alle gegevens van de rekening door wou mailen wat ik ook gelijk gedaan heb.
enkele dagen later zag ik tot mijn grote verbazing dat Tele2 ook nog eens 28 euro van mijn ing rekening af had geschreven wat ik uiteraard gelijk heb laten terug boeken
ik heb ze daarop nog een keer gemaild waar ze het lef vandaan halen en dat ze van mij helemaal geen machtiging hebben om wat dan ook af te schrijven.
de enige reactie tot nu toe van hun kant was dus het verzoek om meer gegevens en dat was op 3 juli jl...verder geen enkele reactie meer van hun tot vandaag...
een brief in mijn bus dat de incasso mislukt was en het verzoek het zo spoedig mogelijk zelf over te maken
ik snap hier werkelijk helemaal niks van, mijn dochter heeft jaren geleden een telefoon van hun gehad maar dat is allang afgesloten en allemaal betaald en nu komen ze ineens met een factuur van maart t/m juni van 2010???
aangezien het schijnbaar te moeilijk is voor ze om te reageren op mail zetten we het maar hier neer om te zien of het opgelost kan worden want het is nu natuurlijk wachten op een dreigbrief en of incassoburo als ik niet ga betalen