LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 ongein!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Miranda63

Tele2 ongein!!!

Ongelezen bericht door Miranda63 »

enige weken terug kreeg ik vanuit het niets een rekening binnen van Tele2...ging over kosten voor een mobieltelnr a 28 euro :shock:

nou hebben wij hier al heel lang niks meer van Tele2 dus ik dacht zal wel een foutje zijn en toen ik op de site ging kijken stond daar inderdaad een bericht dat er schijnbaar verkeerde rekening waren verstuurd.

ik heb ze toch maar even een mail gestuurd op vrijdag en op zaterdag kreeg ik al een mail terug of ik alle gegevens van de rekening door wou mailen wat ik ook gelijk gedaan heb.

enkele dagen later zag ik tot mijn grote verbazing dat Tele2 ook nog eens 28 euro van mijn ing rekening af had geschreven wat ik uiteraard gelijk heb laten terug boeken :roll:

ik heb ze daarop nog een keer gemaild waar ze het lef vandaan halen en dat ze van mij helemaal geen machtiging hebben om wat dan ook af te schrijven.

de enige reactie tot nu toe van hun kant was dus het verzoek om meer gegevens en dat was op 3 juli jl...verder geen enkele reactie meer van hun tot vandaag...

een brief in mijn bus dat de incasso mislukt was en het verzoek het zo spoedig mogelijk zelf over te maken :?

ik snap hier werkelijk helemaal niks van, mijn dochter heeft jaren geleden een telefoon van hun gehad maar dat is allang afgesloten en allemaal betaald en nu komen ze ineens met een factuur van maart t/m juni van 2010???

aangezien het schijnbaar te moeilijk is voor ze om te reageren op mail zetten we het maar hier neer om te zien of het opgelost kan worden want het is nu natuurlijk wachten op een dreigbrief en of incassoburo als ik niet ga betalen :x

Miranda63

Re: Tele2 ongein!!!

Ongelezen bericht door Miranda63 »

ja hoor deze week inmiddels een brief ontvangen waarin ze dreigen met incassomaatregelen :cry:

heb ze nog maar een keer gemaild dat ik de dagvaarding met vertrouwen tegemoet zie :mrgreen:

Tele2 Webcare

Re: Tele2 ongein!!!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Miranda63,

Ik begrijp dat je toch een rekening hebt ontvangen voor een mobiel abonnement, terwijl je dit niet meer hebt. Zou ik alsjeblieft gegevens van je mogen ontvangen om dit uit te zoeken. Kun je me wellicht een (oud) klantnummer, mobiel telefoonnummer, postcode/huisnummer en een telefoonnummer waar je op te bereiken bent naar mij toesturen. Graag zie ik je gegevens tegemoet o.v.v. Miranda63 via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten