Ik had mijn internet contract bij tele2 opgezegd. Deze zou op 26 maart 2018 beëindigd worden. Ze hadden mij ook een mailtje gestuurd met daarin die datum. Dus vanaf 26 maart zou ik geen internet meer hebben bij tele2. Toen ze mij dat vertelde heb ik een nieuw contract bij t mobile laten ingaan op 26 maart 2018. Alleen nu heeft tele2 mijn internet eerder afgesloten ( namelijk op 22 maart 2018) dat zijn 4 dagen te vroeg. Ik heb hier meerdere keren over gebeld met tele2 maar zij konden niks voor mij doen. Ik vind dit een waardeloze provider. Ze kunnen mij ook nergens tegemoet in komen zeiden ze.
Verder hebben ze mij nergens in bericht, niet per mail en niet telefonisch. Ik vind dit een kwalijke zaak van tele2 en erg klantonvriendelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 sluit mij te vroeg af
Tele2 sluit mij te vroeg af
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mar 2018 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, opmaak verwijderd
Reden: Onderwerp aangepast, opmaak verwijderd
-
Re: Tele2 sluit mij te vroeg af
Daarom is het altijd raadzaam om een overstap service te gebruiken. Heb je T-Mobile al gebeld, hebben zij je niet te vroeg aangesloten? Dan wordt je oude verbinding er namelijk ook uitgegooid.Nas87 schreef:Ik had mijn internet contract bij tele2 opgezegd. Deze zou op 26 maart 2018 beëindigd worden. Ze hadden mij ook een mailtje gestuurd met daarin die datum. Dus vanaf 26 maart zou ik geen internet meer hebben bij tele2. Toen ze mij dat vertelde heb ik een nieuw contract bij t mobile laten ingaan op 26 maart 2018. Alleen nu heeft tele2 mijn internet eerder afgesloten ( namelijk op 22 maart 2018) dat zijn 4 dagen te vroeg. Ik heb hier meerdere keren over gebeld met tele2 maar zij konden niks voor mij doen. Ik vind dit een waardeloze provider. Ze kunnen mij ook nergens tegemoet in komen zeiden ze.
Verder hebben ze mij nergens in bericht, niet per mail en niet telefonisch. Ik vind dit een kwalijke zaak van tele2 en erg klantonvriendelijk.
ADSL ?
Dan moet eerst de oude lijn er af zijn, voordat de nieuwe er op kan.
Grote kans dat de oorzaak bij t-mobile ligt, of door de overstap wordt veroorzaakt.
Maar een paar dagen geen internet is toch geen ramp ?
Dan moet eerst de oude lijn er af zijn, voordat de nieuwe er op kan.
Grote kans dat de oorzaak bij t-mobile ligt, of door de overstap wordt veroorzaakt.
Maar een paar dagen geen internet is toch geen ramp ?
-
TS heeft niets te maken met de netwerk beheerder en natuurlijk hebben Tele2 en T-Mobile wel invloed op hun netwerkbeheerder, maar veelal hebben zij best effort contracten met KPN zonder enige vorm van SLA erop. Dus niet te maken met grillen, maar gewoon een overeenkomst.snuffel1 schreef:Als het een DSL verbinding betreft dan kan KPN de lijn voortijdig hebben afgesloten want zij zijn eigenaar van het netwerk. Tele2 en T-mobile hebben geen invloed op de grillen van KPN want KPN heeft een eigen planning voor wat betreft het vrij maken van de DSL lijn. Het is niet zo handig om eerst het contract met Tele2 op te zeggen en pas later een nieuwe provider te zoeken want de kans op een naadloze overgang is dan bijzonder klein. Tele2 dient u wel het aantal dagen dat u geen internet heeft kunnen gebruiken in mindering te brengen op de abonnementskosten maar her aansluiten is geen optie meer.
De nieuwe provider wilt maandagochtend om 08:00 uur aangesloten zijn, conform de overeenkomst, dus KPN sluit deze op vrijdag aan, hiermee sluiten ze de oude verbinding af. Zo simpel is het...
Tele2 is machteloos want de lijn is nu van T-Mobile, maar die staat pas data toe vanaf maandag. En de enige manier dat je dit kunt voorkomen is de overstap service te gebruiken en niet zelf te gaan kloten.
Gelukkig heb je nog internet want je kon hier posten. Tele2 zal waarschijnlijk gewoon die 3 dagen in mindering brengen, doen ze dit niet dan kun je ook weinig doen omdat je zelf de veroorzaker bent, jij hebt T-Mobile de lijn laten slopen.