Ondanks de wanprestatie die op grote schaal wordt gepleegd door Tele2 hebben ze het reclame budget schijnbaar nog wat verder verhoogd.
Je kunt geen TV aanzetten of je wordt lastig gevallen door die irritante spotjes.
Beste Tele2, ik weet dat jullie dit lezen:
GEEF LIEVER WAT MEER GELD UIT AAN JE BACK-OFFICE, JE HELPDESK, JE LOGISTIEK, JE FINANCIELE ADMINSTRATIE EN AL JE AFDELINGEN DIE CONTINUE BLUNDEREN
alvorens je nog meer mensen met je mooie praatjes in de val lokt,
Zodra alles op orde is mag je ons weer lastig vallen met Bill. Alhoewel, als alles goed zou zijn is het nog verdomde vervelend om zo vaak dezelfde spotjes te zien, ze zijn echt niet grappig, interessant of zo..
Tot dan is de enige juiste spreuk: Tele2 the company that only brings you troubles!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 Stop eens met die irritante reclames
-
Re: TELE2 Stop eens met die irritante reclames
Hee, Consumentt
Volgens mij ben jij een tele2-ras negatieveling.
Op ieder forum waar ook maar iets van versatel/tele2 te vinden is , ben jij je gal aan het spuien. Jou opmerkingen en reakties zijn hierdoor niet meer betrouwbaar en realistisch.
Volgens mij ben jij een tele2-ras negatieveling.
Op ieder forum waar ook maar iets van versatel/tele2 te vinden is , ben jij je gal aan het spuien. Jou opmerkingen en reakties zijn hierdoor niet meer betrouwbaar en realistisch.
-
Re: TELE2 Stop eens met die irritante reclames
tja.....als ik zo alle reakties lees (en dan niet alleen die van Consumentt), dan is er op elke provider wel iets aan te merken....
nadeel is dat de meeste het hebben over totaal iets nieuws (alles-in-één)...Telefonie+Internet(+TV)...
dit is vrij nieuw en staat dus in de kinderschoenen....dat (bijna) elke hollander dit meteen wil is een beetje "dom", wacht een jaar voordat de kinderziektes de deur uit zijn en neem dan je keuze....
nadeel is dat de meeste het hebben over totaal iets nieuws (alles-in-één)...Telefonie+Internet(+TV)...
dit is vrij nieuw en staat dus in de kinderschoenen....dat (bijna) elke hollander dit meteen wil is een beetje "dom", wacht een jaar voordat de kinderziektes de deur uit zijn en neem dan je keuze....