LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Emsf
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2010 13:31

Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Ongelezen bericht door Emsf »

Ik ben al bijna een jaar lang tevreden klant bij Tele2 tot twee weken geleden toen gebeurde het. Ik zat televisie te kijken en plotseling kreeg ik de melding aansluiting geblokkeerd wegens niet kunnen incasseren van de factuur.

Meteen bellen met de Klantenservice, de medewerker vertelde mij dat het ging over de november factuur die niet betaalt zou zijn. Op mijn vraag waarom ik daar niet eerder wat had over gehoort kon hij mij geen antwoord geven. Hij nam ook de correctheid van de factuur in twijfel en heeft er een uitstel opgezet en uitgezet bij een afdeling om deze te onderzoeken. Ik zou worden terug gebelt en de aansluiting werd weer actief gezet

Een week later, nog niks gehoort van Tele2. 's avonds zit ik weer tv te kijken, en weer werd mijn aansluiting geblokkeerd met dezelfde reden. Ik weer bellen naar Tele2 en gevraagd om uitleg. De medewerker gaf aan dat de factuur wel correct was en dat er daarom werd afgesloten. Ik geef aan dat ik hierover teruggebeld zou worden, de medewerker kon mij vertellen dat was gebeurt... op mijn vraag naar welk nummer werd mijn oude nummer doorgegeven! Terwijl ik toch echt aan de eerste medewerker mijn nieuwe nummer heb gegeven. De medewerker van Tele2 gaf aan betaalt u de factuur aan ons dan is er niks aan de hand en sluiten we weer aan.

De dag erna heb ik de factuur alsnog betaalt aan Tele2. Ik heb een betaalbewijs verstuurd, maar helaas geen reactie. Een dag later een brief van GGN Mastering Credit in mijn brievenbus of ik maar even de factuur met extra kosten van ruim 60 euro wil betalen. Ik dacht het niet!!!! hier heeft de Tele2 medewerker mijn niks over vertelt.

Naar aanleiding van deze brief heb ik weer contact opgenomen met Tele2, niet meer telefonisch (inmiddels zijn mijn kosten opgelopen tot 20 euro voor telefonisch contact met de klantenservice). Ik nam contact op via de chat op tele2, de medewerkster daar wist me te vertellen dat op de dag dat ze constateerden dat de factuur correct was ze meteen de vordering uit handen hebben gegeven aan het incassobureau!

Dat was niet de afspraak, het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden!

Heeft er iemand ook ervaringen met tele2 op deze manier, wat kan ik doen?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

In ieder geval contakt opnemen met GGN en daar vertellen
dat je al betaald hebt, maak even een screenshot of kopie en stuur het
hen op.

Tele 2 zou je in mijn ogen gewoon moeten aansluiten omdat je de factuur
betaald hebt.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Emsf,

Wat vervelend dat er problemen ontstaan zijn met je facturatie en dat je er bij de klantenservice nog niet uitgekomen bent. Als ik je hierbij kan helpen hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. Emsf/Tros radar? Dan ga ik dit uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Emsf,

Bedankt voor je gegevens. Ik neem je probleem in behandeling en kom er nog bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Emsf,

Ik heb van mijn collega begrepen dat er inmiddels telefonisch contact is geweest om je facturatie te bespreken. Je diensten zijn per direct weer aangesloten en het incassodossier wordt ingetrokken. Mijn collega zal dit nog voor je monitoren. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten