Sinds kort is tele2 in zee gegaan met T-mobile ipv KPN. Ik had nooit klachten en was overal zeer goed bereikbaar. NU ben ik in de helft van de gevallen niet meer bereikbaar....maar op mijn huisadres wel. Ik mag dus niet opzeggen omdat Tele2 van het huisadres uitgaat. Maar de helft van de week ben ik elders en daar ben ik niet bereikbaar of slecht bereikbaar. En waarom neem je een mobiel: om buitenshuis bereikbaar te zijn....thuis kan ik mijn vaste telefoon wel gebruiken!
Is hier nu niets aan te doen? Ik vind het meer dan waardeloos!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 - T-mobile bereik
-
Pindakaaspotje
Re: Tele2 - T-mobile bereik
tja... weggaan zodra je contract afloopt. T-mobile heeft nu eenmaal vergeleken met vodafone en kpn een zeer zwak netwerk.
Re: Tele2 - T-mobile bereik
Ja maar mijn contract loopt nog tot mei 2010.
Zij zijn degene die overstappen naar T-Mobile, ik niet. Ik vind dan ook dat ze klanten de gelegenheid moeten geven om op te zeggen omdat zij niet kunnen leveren waar ze voor staan.
Nu ben ik verplicht om een ander abonnement te nemen elders om toch bereikbaar te blijven..en zit dus met dubbele kosten tot en met mei
Zij zijn degene die overstappen naar T-Mobile, ik niet. Ik vind dan ook dat ze klanten de gelegenheid moeten geven om op te zeggen omdat zij niet kunnen leveren waar ze voor staan.
Nu ben ik verplicht om een ander abonnement te nemen elders om toch bereikbaar te blijven..en zit dus met dubbele kosten tot en met mei