LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vempie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:58

TELE2

Ongelezen bericht door Vempie »

Mijn databundel van 1gb is 2 weken eerder opgegaan dan normaal. Maandag avond een sms dat de helft op zou zijn, 3 dagen later dat bijna 1gb op is.
Volgens TELE2 is binnen 24 uur 450mb verbruikt. Wat moet ik wel niet gedownload en/of geupload hebben wil ik 450 mb data verbruikt hebben??

Ik heb mijn telefoon normaal gebruikt, niet anders dan anders. Geen apps geinstalleerd, nix extra's gedownload of geupload.

Mijn dataverbuik heb ik aan het begin van de nieuwe bundel op 0 gezet, deze staat nu op verstuurd 82,3 en ontvangen op 511.
Ik kan dus nooit 1gb aan data verbruikt hebben. Maar volgens TELE2 is het 100% zeker dat al deze data op mijn simkaart verbruikt is. De simkaart is niet uit mijn telefoon geweest.

Tevens heb ik deze week 3x met TELE2 gebeld, zeer lange wachttijden van 20 minuten. Heb een medewerker gevraagd hoe duur dit zou zijn, "gratis" werd er meedegedeeld.
Vanochtend had ik nog 180 belminuten, na 2x TELE2 gebeld te hebben, vanavond voor de 3de x TELE2 gebeld, met weer de vraag hoe t kon van mijn data bundel, maar ook meteen hoeveel bel minuten ik nog had.Deze was geslonken naar 45. Terwijl ik alleen TELE2 had gebeld, en niemand anders.

Weer gevraagd hoe dit mogelijk was, klantenservice zou volgens een collega gratis zijn. Nee mevrouw gaat van uw belminuten af.

WAT IS DIT VOOR SERVICE? MAKKELIJK OM EEN WACHTTIJD VAN RUIM 20 MINUTEN TE CREEREN!!!

HOE IS HET MOGELIJK DAT ER ZONDER DAT MIJN TELEFOON DE DATA HEEFT VERBRUIKT MIJN DATA WEG IS????

Yvonne1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2012 13:13

Re: TELE2

Ongelezen bericht door Yvonne1962 »

Hallo,

Als u weer naar Tele2 moet bellen, kunt u misschien beter met uw vaste telefoon naar 020 7501000 bellen.
Als u een bellen vrij abonnement heeft, is dat gratis en dat nummer is gekoppeld aan het 0900 nummer. Als u geen bellen vrij heeft, is het gewoon interlokaal of lokaal tarief.

Tele2 is er niet blij mee, dat ik dat nummer doorgeef. Ik had dit nummer op hun eigen forum geplaatst en dat is onmiddellijk gecensureerd en heeft geresulteerd in strafpunten en censuur.

Met vriendelijke groet,
Yvonne

Gesloten