Er heeft hier op het forum al eens een topic gestaan over Tele2 maar ik wil er graag nog één aan toevoegen.
Ook wij hebben ons een mobiel abonnement door een colporteur laten aansmeren onder valse voorwendselen.
Het is één grooooot drama geworden en heb nooit goed kunnen bellen omdat de simkaart kapot was! Voor ik daar achterkwam moest ik eerst mijn "gratis" toestel op eigen kosten ter reparatie zenden en dus een NIEUW TOESTEL KOPEN!
Nooit een nieuwe simkaart gehad! De rekeningen klopten voor geen meter want ik bleek elke maand minstens 30 (!!!!) keer met de voicemail gebeld te hebben! Tevens stonden er allemaal telefoonnrs. op van mensen die we helemaal niet kennen in plaatsen waar we geen geen mens kennen! Je hebt echter geen poot om op te staan want tele2 zegt dat je ze toch ECHTTTT gebeld hebt!
Om een nog langer verhaal korter te maken........u begrijpt wij hebben het abonnement zo snel mogelijk AANGETEKEND opgezegd inclusief de rode kaart voor het intrekken van de machtiging.
Tele2 trekt zich daar gewoon helemaal niets van aan en gaat gewoon door met het abonnementsgeld van je rekening te halen!
1 x Had ik er te laat erg in en kon ik het niet meer storneren.......de 2e keer heb ik het bedrag gestorneerd en een selectieve blokkade aan laten leggen bij de bank!
En..........ja.......hoor........nu dreigt Tele2 met een incassobureau terwijl mijn abonnement verlopen is in Februari 2005!
Dus hup.......maar weer een kopie gestuurd van de opzegbrief.....en een kopie van het ontvangstbewijs........en een kopie van hun eigen contract zodat ze kunnen zien dat het abonnement al in Feb.2004 volgens hun EIGEN voorwaarden verlopen is!
En nou maar afwachten tot ik het 2e ontvangstbewijs via de PTT binnenkrijg en wanneer het incassobureau voor mijn deur staat!
Tele2 [/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2
Re: Tele2
Een paar maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2. Na ontvangst van de simkaart bleek dat ik geen ontvangst had in mijn huis. Onze gehele wijk ligt schijnbaar in een ander land want de genoemde landelijke dekking dekt niet de gehele randstad. Direct gebeld om het abonnement te annuleren. Dit was geen probleem werd mij gezegd. Ik moest alleen het mobieltje, wat mij nog toegestuurd moest worden, weigeren als de postbode deze kwam langsbrengen. Helaas heb ik dat niet doorgegeven aan mijn vriendenkring dus toen de postbode het pakketje bij ons aanbood naam mijn vriendin die toevallig net langs kwam het aan en betaalde hier 5 euro voor. Ik direct weer gebeld met tele2. Ook dat was geen probleem, er zou een doosje opgestuurd worden waar ik het mobieltje in terug kon sturen en de 5 euro zou terug gestort worden. Geregeld dacht ik. Mis gedacht dus. Na een maand werd er geld afgeschreven voor het abonnement. Ik direct gebeld. Geen probleem werd er weer gezegd. Abonnement zou nu echt stopgezet worden en de kosten zou den terug gestort worden, ook die van het mobieltje. Dat geen probleem had ik al iets te vaak gehoord dus ik heb mijn bank het geld terug laten storten en direct een rode kaart ingevuld waarop ik de machtiging introk. De maand erna kreeg ik een rekening voor twee maanden met direct het schrijven dat ik onmiddelijk moest gaan betalen want anders kwam het incassobureau om de hoek kijken. Ik weer contact opgenomen. Geen probleem we regelen alles, werd er gezegd. En die 5 euro zou ik nog terug krijgen. Ik heb hiervan een schriftelijk bevestiging gevraagd en gekregen. Tot op heden is het even rustig maar dat wil bij tele2 dus niet zeggen dat je geen probleem hebt. De 5 euro is in ieder geval nog steeds niet terug gestort. Wat een waardreloos bedrijf is dit zeg.
-
Ow ow.......Sake.......ik vrees dat je echt voor een half jaar aan het abbo vast zit! Heb je het aangetekend opgezegd??????
Dan nog zit je er een half jaar aan vast als je getekend hebt!
Zeg het dan NU onmiddelijk aangetekend op naar Tele2 Ned.BV.
Postbus 70041.......9704 AA Groningen!!!
Doe het vooral aangetekend met ontvangst bevestiging.
Niet dat ze er naar handelen maar je hebt dan in ieder geval bewijs dat je opgezegd hebt!
Doe je dit niet dan verlengen ze stilzwijgend het abonnement!
Voor de goede orde :Je moet een maand voordat het abonnement afloopt opgezegd hebben.
Groetjes Moeder Aarde
Dan nog zit je er een half jaar aan vast als je getekend hebt!
Zeg het dan NU onmiddelijk aangetekend op naar Tele2 Ned.BV.
Postbus 70041.......9704 AA Groningen!!!
Doe het vooral aangetekend met ontvangst bevestiging.
Niet dat ze er naar handelen maar je hebt dan in ieder geval bewijs dat je opgezegd hebt!
Doe je dit niet dan verlengen ze stilzwijgend het abonnement!
Voor de goede orde :Je moet een maand voordat het abonnement afloopt opgezegd hebben.
Groetjes Moeder Aarde
Ik weet niet meer wat ik moet!!
Ik heb begin april een abonnement afgesloten voor een duur van 6 maanden je kreeg er dan een nokia 2600 "gratis" bij kosten abonnement 10 euro per maand na ongeveer 7 weken kreeg ik deze telefoon via de TPG post, meteen de telefoon uitgepakt en gereed gemaakt voor het bellen maar helaas de telefoon was defect!! Ik meteen de tele2 klantenservice gebeld en ze zouden mij een retourbox toesturen een week later kreeg ik de box. Dezelfde dag heb ik de telefoon retour gestuurd, dit is alweer 5 weken geleden en heb nu nog steeds geen telefoon. Wie weet wanneer mijn abonnement nu precies ingaat en hoe kan ik nog van dit abonnement af!!!!! Ik ben het nu al helemaal zat met tele2 en mensen ga aub niet met Tele2 in zee!!!!!!!!!
Wie heeft er ervaring met een abonnement van Tele2???
Groetjes
Ik heb begin april een abonnement afgesloten voor een duur van 6 maanden je kreeg er dan een nokia 2600 "gratis" bij kosten abonnement 10 euro per maand na ongeveer 7 weken kreeg ik deze telefoon via de TPG post, meteen de telefoon uitgepakt en gereed gemaakt voor het bellen maar helaas de telefoon was defect!! Ik meteen de tele2 klantenservice gebeld en ze zouden mij een retourbox toesturen een week later kreeg ik de box. Dezelfde dag heb ik de telefoon retour gestuurd, dit is alweer 5 weken geleden en heb nu nog steeds geen telefoon. Wie weet wanneer mijn abonnement nu precies ingaat en hoe kan ik nog van dit abonnement af!!!!! Ik ben het nu al helemaal zat met tele2 en mensen ga aub niet met Tele2 in zee!!!!!!!!!
Wie heeft er ervaring met een abonnement van Tele2???
Groetjes