LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Tele2, brengt je kleine rekeningen.

ja, ik ben blij met mijn rekeningen bij Tele2
9
45%
Tele2, geeft goede service.
1
5%
Tele2 houd zich aan zijn woord.
1
5%
KPN, is zo slecht nog niet.
9
45%
 
Totaal aantal stemmen: 20

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Tele2

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik weet dat ik niet de enigste ben die het aan de stok heeft met Tele2, wel weet ik dat er bar weinig op gereageerd wordt door Kassa of door Radar. Hele hoge onverklaarbare rekeningen en de specificatie krijg je niet. Bel minuten die bij een mobiel abbo in zitten worden niet verrekend met de belkosten, de voorwaarden worden zonder kennisgeving veranderd en bericht krijg je er niet van.
Maanden na afsluiting van het abbo, krijg je nog steeds briefen, betaal binnen veertien dagen, voorkom afsluiting.
Als klant kan je vragen wat je wilt, een gespifceerde rekening, nee moet je €2,50 voor betalen, terwijl je die eerst gratis ontving! Waarom worden er nog altijd belkosten in rekening gebracht over de maand augustus 2006, terwijl ik al vorig jaar november bij ze weg ben?
Krijg je een lulig vodje in de bus, de deurwaarder komt binnenkort bij u langs, zie het explooit. Ja, ik ben echt van geschrokken! :P Komt Intrum justitia ook nog om de hoek kijken, het contract kan niet éénzijdig opgezegd worden, nou ja zeg, Tele2 had het opgezegd!


Wie oh wie heeft er zin an, om deze oplichters te doen stoppen?
Ik ben er klaar voor!

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Kika29 »

hmmm jammer dat je zulke ervaringen hebt. Ik heb al een jaartje of 3 tele2 en eerlijk gezged heb ik er nog nooit problemen mee gehad.....Mijn rekeing is nog steeds gewoon gratis gespecificeerd en ik kan alles terug vinden wat ik verbeld en.of gesmst heb.Ik ben dus wel een tevreden klant :-)

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Tele2

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb nu vanaf mei tele2 Compleet en ik vind het een goede provider. Ik zet de computer aan en ik kan internet op en heb nergens geen omkijken naar. Verder werkt het bellen perfect. Ik heb tot nu toe een halve dag een landelijke storing gehad en verder werkt het tot nu toe uitstekend. Hiervoor had ik versatelabonnement + KPN abonnement en ik heb alles over laten zetten naat Tele2 Compleet en dat is allemaal zonder problemen gegaan.Rekeningen kloppen allemaal. Ik heb alleen maar lof voor Tele2 tot nu toe en ik hoop dat dat zo blijft. [/url]

jopieslim
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2006 09:58

Re: Tele2

Ongelezen bericht door jopieslim »

Wij hebben ook nooit problemen met Tele2. Goede service die gratis gespecificeerde rekening.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ik vind Tele2 met afstand de slechtste provider die actief is op de Nederlandse markt. Ikzelf heb er zeer slechte ervaringen mee en ben blij dat ik eraf ben. Internetproblemen die niet worden opgelost, afspraken die niet worden nagekomen, administratief een chaos en een technische helpdesk waarnaar mijn probleem doorgespeeld zou zijn, maar waar ik nooit iets van gehoord heb.

Kortom, mijn ervaring met die gasten is: een groot drama.

BEGIN ER NIET AAN!

ylle57
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2006 19:54

Re: Tele2

Ongelezen bericht door ylle57 »

:twisted: Wil je je contract opzeggen, zeggen ze dat je een 2 jarig abonnenment hebt, terwijl ze zelf zeker weet dat je een 1 jarig contract hebt getekend, het nadeel is voor mijzelf dat ik dat nooit zwart op wit heb gekregen, als je daarom vraagt, zeggen ze daar doen wij niet aan, komt er op neer dat je dus niets op papier hebt staan, hoe pak je dit nu aan, ik was niet van plan om voor 2 jaar te betalen, want ik vind bellen via tele 2 peperduur, en van nota´s kun je niet opmaken wat je verbeld hebt, 100 euro is niets voor 1 maand, terwijk ik nu via KPN voor hetzelfde belgedrag maar 45 euro betaal !!!

Help wie kan mij helpen om dit probleem aan te pakken, heb er al talloze telefoontjes en emails aan besteed, maar ik weet het niet.
O, ja na 1 keer mijn 10 € niet op tijd te betalen, had ik gelijk een brief van Intrum Justitia in de bus, of ik even 72,03 € wil betalen!!!!
Nou ja !!!! :!: :!: :!:

pienie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:40

Re: Tele2

Ongelezen bericht door pienie »

hoi kijk maar uit hoor met tele2. wij hebben nu 3 maanden tele2 compleet en kregen een 2 telefoonrekeningen samen goed voor 3800 euro! wij zijn gewoon gehacked maar tele2 zegt dat het absoluut niet kan en stuurt de reking door naar het incassobureau.komen er nog wat meer kosten bij voor ons. iemand heeft ons telefoonnummer gebruikt om dure 0900 nummers te bellen. en even in de rondte vragen leert ons dat we niet de enige zijn!!!

ylle57
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2006 19:54

Re: Tele2

Ongelezen bericht door ylle57 »

iS ER DAN NIEMAND DIE HIER IETS TEGEN DOET, DAT IS TOCH AL TE BELACHELIJK, ALS JE NIET GEBELD HEBT EN TOCH VOOR HONDERDEN eUROOS MOET BETALEN :evil:

H Zwama
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2006 17:05

Re: Tele2

Ongelezen bericht door H Zwama »

Wij hebben sinds een halfjaar een abonement bij tele 2 genomen met een gratis telefoon, sinds aug. 2006 is de tel. stuk. Wij hebben de tel. aangetekent retour gestuurt naar Tele 2 voor reparatie (volgens de garantie voorwaarde.
Wij hebben tientalle telefoontjes gepleegt, steeds kregen we te horen dat ze het zouden uitzoeken, en ons daar over zouden informeren, Niets dus. ons laatste tel. met Tele2 gaven ze te kennen dat ze de tel. nooit ontvangen hadden. Wij hebben dat nogmaals perbrief een een kopie van het aangetekendbewijs meegeleverd. er wordt nergens op gereageerd geen bericht dat ze het schrijven ontvangen hebben, na aanleiding van ons schrijven hebben we nogmaals gebeld, maar ze ontkenen gewoon dat ze brief hebben ontvangen.

Zij er nog mensen die de zelfde problemen hebben. Of wat we wel kunnen doen om onze tel. terug te krijgen.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Kika29 »

@ H zwama,

Als je toestel defect gaat bij tele2 moet je hem naar mijn weten niet naar tele2 zelf terug sturen maar naar het repaircentre waarbij hun aangesloten zitten. Ik heb laats mijn toestel ook stuk gehad (softwareproblemen) Na een belletje naar de ks van tele2 werd me verteld het toestel op te sturen naar een repaircenter.Dit heb ik gedaan en ook aangetekend. Na 2 weken was mijn toestel gerepareerd en al weer terug.Ik vermoed dat je toestel ergens op het hoofdkantoor van tele2 op een bureautje terecht gekomen is....ik hoop voor je dat ze hem terug vinden...

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: Tele2

Ongelezen bericht door rovanitel »

Wij hebben ook een defect gsm toestel gehad.
Met Tele2 gebeld. Ze gaven aan dat het naar een reparatie bedrijf moest. Info gekregen . Toestel opgestuurd en 3 weken later keurig gerepareed terug gekregen. We hebben ook tele2 compleet (internet, bellen en tv) sinds meer dan een jaar. Eigenlijk nooit problemen.
Tv is van uitstekende kwaliteit, beter dan upc.

Panthor
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2006 23:41

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Panthor »

Ik heb inmiddels bijna alles via tele 2 (bellen, internet en mobiel) ik heb tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Bij de installatie van het internet kreeg ik goede support. Ik ben bij vragen altijd goed te woord gestaan

yoni
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2006 14:36

Re: Tele2

Ongelezen bericht door yoni »

ik heb al sinds het begin tele2 telefonie,is me altijd goed bevallen,tot een tijdje terug,toen kwam ik erachter dat op mijn specificaties ineens
belmin /sec. stonden van nummers die ik geprobeerd!!!!! had te bellen,maar die in gesprek waren.Raar toch!!Als je ze erop aanspreekt reageren ze niet eens!

St.Nicolaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2006 22:38

Re: Tele2

Ongelezen bericht door St.Nicolaas »

Een grotetere puinhoop als Tele 2 bestaat niet volgens mij.
Sinds Mei 2005 heb ik Tele 2 compleet telefoon en razendsnel internet.
Voordat ik echt op het internet kon was het eind Juni 2005.Tele 2 melde mij dat het aan de pc lag, ja ja een splinternieuwe H.P. 3002Gb.
De supersnelle verbinding was 50 Kb en deze week 8 Kb. De telefoon doet het al 14 dagen niet kan zelf niet bellen want alles is in gesprek,gebeld worden kan soms, maar degene die mij belt hoort zijn eigen echo. Heb inmiddels 5 keer gebeld met het 0900 nummer en het enige antwoord is het kan nog minimaal 14 dagen duren. Heb ook een brief geschreven naar het hoofdkantoor in Groningen maar nog steeds geen antwoord. Wie o wie geeft mij een goede raad wat te doen vandaag of morgen ben ik door dit geintje ook mijn baan kwijt, want ik moet 24 uur te bereiken zijn. :mrgreen:

Elisa

Gesloten