LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
T.J. Ouwerkerk

tele2

Ongelezen bericht door T.J. Ouwerkerk »

Het kan nog sterker:
Ik ben helemaal niet aangesloten bij Tele2 en kreeg een giro-afschrift, waarin stond dat er 3,5 euro (ongeveer, heb het juiste bedrag op dit moment niet paraat) van mijn eigen girorekening door Tele2 is afgeschreven. Typisch is dat deze girorekening nooit wordt gebruikt; er stond nog een klein bedrag op. Ik maak altijd gebruik van onze gemeenschappelijke girorekening. Het is gelukkig een klein bedrag, maar hoe komen ze aan mijn eigen girorekeningnummer?
En hoe krijg ik dat bedrag weer terug?

H.G. Theo Ouwerkerk

Nico van Geelen

Re: tele2

Ongelezen bericht door Nico van Geelen »

Het beste wat je kunt doen is het bedrag door je bank laten storneren (kan binnen 30 dagen). Daarnaast stuur je een brief naar Tele2 of je belt met de Klantenservice:
0900 241 1602 (Bel na 17 uur, laat je nr achter en je wordt gratis teruggebeld).
Een Tele2 medewerker...
Nico

Gesloten