Hebben ze per vergissing €80 afgeschreven i.p.v. het opgewaardeerde bedrag van €20. Krijg ik eerst te horen dan ik het zelf moet regelen met de bank.(hun stomme fout) dan wordt gezegd dat het de eerst volgende maand teruggestort wordt, waarna er dus helemaal niks gestort wordt. Probeer je te bellen,
zit je lang te wachten, later nog eens proberen, he he een wachttijd van 5 minuten, dit wordt dus 17 minuten. Inmiddels komt het stoom mij bijna uit de oren, want het is al de derde keer dat ik meer dan 20 minuten per keer probeer om mijn geld terug te krijgen. Eindellijk contact, een onvriendelijke mijnheer die mij dus niet kan helpen en ook nog zegt dat ik mij niet zo druk moet maken, want sommigen wachten wel 40 tot 50 minuten.
Dan wordt ik doorverbonden met een ander persoon. daar begint het wachten op nieuw tot voor mij de maat vol is en de woedend de verbinding verbreek.
Het is toch van den zotte dat het zo moet.
Het is nu inmiddels 3 maand geleden en wat ik verder nog onderneem weet ik nog niet, maarTele2 heeft in elk geval een klant minder
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2
-
WebServiceTele2
Re: TELE2
Geachte TvdV
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2