Vervolgens controleer ik de bereikbaarheid van tele2 nw. adres Bingelrade en u raadt het al: snelheid zéér laag. Vervolgens tele2 gebeld om te zeggen dat ik ervanafzie vanwege hievoorvermelde, of ik zou beeindigen zodra we verhuisd zijn, dit is echter geen geldige reden voor tele2. Na lang drammen heeft medewerkster mij half uur (!) in wacht gezet om mij vervolgens te melden dat hoofdkantoor de opzegging ging regelen, het kwam in orde.
Echter weken later krijg ik een sms dat internetaansluiting eraan staat te komen door tele2...!!!
Wéér bellen, gaat echter niet meer omdat tele2 inmiddels mijn telefoonlijn bij KPN via online heeft opgezegd zonder mij te voorzien van vaste telefonie tele2! Via tele2 chat mijn ongenoegen geuit. Hier zei men mij dat tele2 vaste telefonie alleen mogelijk is vanuit kpn, niet online, echter tele2 zegde mijn lijn bij kpn zelf notabene op! Men adviseerde mij een schriftelijke klacht in te dienen bij tele2, dit heb ik direct gedaan aangezien ik als zelfstandig ondernemer niet zonder telefoonaansluiting kan natuurlijk.
U raadt het al, nooit meer iets van gehoord, geen telefoonaansluiting tele2 gekregen en geen telefoonaansluiting online meer, waardoor ik reeds 2 weken telefonisch onbereikbaar ben. Dit is voor mij een aanzienlijke schadepost!!
Graag hulp.
M. Houtvast