| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 traineert overstap al 7 maanden.
-
Jeremy Howard
Re: Tele2 traineert overstap al 7 maanden.
U heeft inderdaad gelijk.
Ondanks de belofte van Tele2 vorige week vrijdag, om mij maandag terug te bellen over de afhandeling van mijn klacht heb ik helemaal NIKS meer gehoord.

En ze hebben het gore lef om na alles wat er gebeurd is mij godverdegodver vandaag weer doodleuk een nieuwe maand nota te sturen plus gelijk een automatische incasso er over heen, zie screenshot.
Het vreemde was dat deze nota op 13 maart gedateerd was, maar pas vandaag per mail verzonden door Tele2.
Het heeft gewoon helemaal geen zin om nog de dialoog met Tele2 aan te gaan, ze hebben lak aan alles en traineren mijn overstap nu al 8 maanden.
Maar genoeg is genoeg, de tijd dat ik mij nog laat piepelen door deze geitenbreiers is definitief voorbij.
Groeten uit Den Haag.

Ondanks de belofte van Tele2 vorige week vrijdag, om mij maandag terug te bellen over de afhandeling van mijn klacht heb ik helemaal NIKS meer gehoord.

En ze hebben het gore lef om na alles wat er gebeurd is mij godverdegodver vandaag weer doodleuk een nieuwe maand nota te sturen plus gelijk een automatische incasso er over heen, zie screenshot.
Het vreemde was dat deze nota op 13 maart gedateerd was, maar pas vandaag per mail verzonden door Tele2.
Het heeft gewoon helemaal geen zin om nog de dialoog met Tele2 aan te gaan, ze hebben lak aan alles en traineren mijn overstap nu al 8 maanden.
Maar genoeg is genoeg, de tijd dat ik mij nog laat piepelen door deze geitenbreiers is definitief voorbij.
Groeten uit Den Haag.

Ga nu meteen door naar de Geschillencommissie. Dan wordt het echt geregeld èn je krijgt een "schadevergoeding" . Niet 7u77en maar DOEN!
-
kaaskop 43
Ik begrijp niet waarom je de incasso niet per direct blokkeert, dat zou ik per direct doen.
het lijkt er op, dat tele 2 webcare hier de vingers niet aan wil branden, dan wel teruggefloten is en in hun hok geschopt.
-
Bob Schurkjens
-
Jeremy Howard
Ja, zoiets denk ik ook.ruud_a schreef:het lijkt er op, dat tele 2 webcare hier de vingers niet aan wil branden, dan wel teruggefloten is en in hun hok geschopt.
Ik heb Leonie en Danielle van Tele2 webcare gister nog een PB gestuurd hier op het forum, maar ik heb niks meer van hen gehoord. En vandaag ook geen telefoontje van Tele2 ontvangen.
Ik word er zo moedeloos van dat ik de zaak niet opgelost krijg en Tele2 tegen beter weten in maar automatisch blijft incasseren en nota's blijft sturen.
Ze weten dat er mis is gegaan in de communicatie rond de overstap in augustus, maar weigeren nog steeds om dit op te lossen. Ik kan dat echt niet begrijpen.
Ik twijfel wat ik zal doen, of er maandag as heen gaan en de Directie daar eens flink aan hun jasje trekken of de klacht neerleggen bij de Geschillencommissie wat iedereen hier aanraadt.
-
kaaskop 43
Nogmaals, je moet niet de incasso intrekken maar in je bankaccount een algeheel block op betalingen richting Tele2 aanmaken, dan kunnen ze nooit meer een rooie cent van je wegboeken.
Gewoon even je bank contacten, dan is het zo geregeld.
Gewoon even je bank contacten, dan is het zo geregeld.
blocken is niet slim nu. Gewoon NU naar de site van de Geschillencommissie gaan. Het is zo geregeld, de koste krijg je nog terug ook. Jemig. Ik had het allang ingevuld!
-
kaaskop 43
Blocken is niet slim??
Ze leveren geen dienst, de incasso is dus onrechtmatig, laat ze zelf maar in actie komen.
Dit is geen verzinsel van mij, ik weet zeker dat dit prima werkt.
Ze leveren geen dienst, de incasso is dus onrechtmatig, laat ze zelf maar in actie komen.
Dit is geen verzinsel van mij, ik weet zeker dat dit prima werkt.
Dit soort zaken moeten helaas goed worden aangepakt. Als je nu zou blocken dan komt er een incasso-bureau bij en na verloop van tijd een preventel-vermelding. Allemaal niet nodig en wordt inderdaad weer allemaal teruggedraait, maar het levert zoveel extra werk op. Geschillencommissie regelt dit in 1 keer en zelfs dat de provider sorry zegt mèt een financiële vergoeding. Met blocken red je dat niet, het probleem zijn gewoon die grote bedrijven die incasso's ed gewoon op automatisch zetten. en er is vaak maar 1 persoon met toegang tot dat systeem en die voelt zich ook nog eens verheven boven de rest. dus voordat je die hebt bereikt ben je alweer een half jaar verder. Terwijl het met de Geschillencommissie in een maand gefixt is.
-
kaaskop 43
Wij hebben in het verleden ook problemen met Tele2 gehad en ik kan je verzekeren dat het alleen maar dreigen is, omdat ze zelf ook wel beter weten, zeker in deze casus.
Blocken van betaling kun je bij iedere bank zo regelen, dat weet ik ook zeker, dat is in 5 minuten geregeld, immers het is je eigen geld!!
Ik ben het dus niet met je eens, eerst alles stilleggen, dan kijken hoe op te lossen met geschillencommissie, simpel!
En als Tele2 het presteert het bij Preventel aan te melden halen ze zich ook het werk op de hals om dit terug te draaien.
Het is echt schandalig deze gang van zaken.
Blocken van betaling kun je bij iedere bank zo regelen, dat weet ik ook zeker, dat is in 5 minuten geregeld, immers het is je eigen geld!!
Ik ben het dus niet met je eens, eerst alles stilleggen, dan kijken hoe op te lossen met geschillencommissie, simpel!
En als Tele2 het presteert het bij Preventel aan te melden halen ze zich ook het werk op de hals om dit terug te draaien.
Het is echt schandalig deze gang van zaken.
Nou Kaaskop43, dan kies je voor de onmogelijk moeilijke weg. Preventel melding verdwijnt pas na 6 maanden en is stiekem toch verbonden aan het BKR. En het kost je ook veel tijd, ergernis en zelfs geld. Maar goed, mijn advies is ook niet voor jou maar aan TS.
-
kaaskop 43
Ik reageer op jou encore omdat jij vindt dat een block op de betaling niet verstandig is,
daar ga ik logischerwijs op reageren
Zoals je kunt lezen is Ziggo zijn nieuwe provider en zal hij voorlopig niet overstappen, dus aanmelding Preventel, so what?
Tele2 moet deze ex-klant niet zo zieken en sarren, dat staat hier centraal.
Je moet maar lef hebben om een ex-klant zo te traineren en te dwarsbomen omdat hij je zogenaamde coulancevoorstel niet accepteert, dan ook nog aan te durven melden bij Preventel, shame on you!
daar ga ik logischerwijs op reageren
Zoals je kunt lezen is Ziggo zijn nieuwe provider en zal hij voorlopig niet overstappen, dus aanmelding Preventel, so what?
Tele2 moet deze ex-klant niet zo zieken en sarren, dat staat hier centraal.
Je moet maar lef hebben om een ex-klant zo te traineren en te dwarsbomen omdat hij je zogenaamde coulancevoorstel niet accepteert, dan ook nog aan te durven melden bij Preventel, shame on you!
-
Bob Schurkjens
Dat kan niet eens. De Geschillencommissie neemt het geschil dan NIET in behandeling. Wat je wél kan doen, is het betwiste bedrag bij de Geschillencommissie in depot geven.Ik ben het dus niet met je eens, eerst alles stilleggen, dan kijken hoe op te lossen met geschillencommissie, simpel!
-
kaaskop 43
Er wordt geen dienst geleverd dus lijkt me dat daar dan ook niet voor betaald hoeft te worden.
Dat de ontbinding eenzijdig niet wordt erkend staat daar in mijn optiek los van.
Dus onrechtmatige inning per direct blokkeren is hier de enige oplossing, tenzij je dit bij de geschillencommissie neer wil leggen, had ik persoonlijk geen energie in gestoken, ik zou er direct een jurist of advocaat op zetten.(rechtsbijstandverzekering)
Tele2 probeert hier te schikken met ts, dit betekend dat ze weten dat ze fout zitten, dat ze nu zo arrogant doen omdat ts deze slechte schikking niet accepteerd kan ze duur komen te staan.
Buiten alle commotie om geven ze hier weer een mooi vistekaartje af, immers iedereen kan dit lezen.
Dat de ontbinding eenzijdig niet wordt erkend staat daar in mijn optiek los van.
Dus onrechtmatige inning per direct blokkeren is hier de enige oplossing, tenzij je dit bij de geschillencommissie neer wil leggen, had ik persoonlijk geen energie in gestoken, ik zou er direct een jurist of advocaat op zetten.(rechtsbijstandverzekering)
Tele2 probeert hier te schikken met ts, dit betekend dat ze weten dat ze fout zitten, dat ze nu zo arrogant doen omdat ts deze slechte schikking niet accepteerd kan ze duur komen te staan.
Buiten alle commotie om geven ze hier weer een mooi vistekaartje af, immers iedereen kan dit lezen.
Kaaskop43. Je hebt hier gewoon geen gelijk. Soms is het gewoon beter de regels te volgen om later je gelijk dubbel te bewijzen. Alleen maar om je heen schoppen kost je uiteindelijk veel meer energie, tijd en geld. Het is gewoon onverstandig om de weg te bewandelen die jij voor ogen hebt. Ik hoop dat TS zo verstandig om naar de Geschillencommissie te gaan. En je boodschap blijven herhalen geeft je geen gelijk Kaaskop43.
-
kaaskop 43
Enige nuance aub, encore, noem jij een betaling blokkeren aan een bedrijf die dit onrechtmatig van je rekening boekt om je heen schoppen???
Heel apart, wij gaan dit toch nooit eens worden......
Nogmaals, het zijn allemaal dreigementen van Tele2, ik hoop dat de ts zich hier niet door laat leiden.
Ik weet uit ervaring dat Tele2 graag blaaskaakt.
Ben wel heel benieuwd wat de ts uiteindelijk heeft gedaan.
Heel apart, wij gaan dit toch nooit eens worden......
Nogmaals, het zijn allemaal dreigementen van Tele2, ik hoop dat de ts zich hier niet door laat leiden.
Ik weet uit ervaring dat Tele2 graag blaaskaakt.
Ben wel heel benieuwd wat de ts uiteindelijk heeft gedaan.
-
Tele2 Webcare
Hallo Jeremy,
mijn excuses dat je niets van ons hebt gehoord.
We zijn hard bezig om deze zaak op te lossen, we zijn ons er van bewust dat je al een veel te lange tijd aan het wachten bent.
Echter is de oplossing niet zo makkelijk gevonden, omdat er feitelijk drie partijen betrokken zijn bij jouw zaak.
Je bent nu klant bij Ziggo, zij zouden je overstapservice regelen en dit is om een voor ons nu nog onbekende rede mislukt.
Tele2 heeft zoals bij je bekend is Alice overgenomen, voor de oud-Alice klanten lijkt alles over te zijn genomen door Tele2. Denk aan de vormgeving van je factuur en het klantenservicenummer waar je Tele2 klantenservice hoort.
Alleen het klantenservicetelefoonnummer en de klantnummers/systemen verschillen van de klanten die in eerste instantie wel klant waren bij Alice.
"Alice" behandeld nog steeds haar "eigen klanten", zij het onder de naam van Tele2.
Ik begrijp heel goed dat dit voor onduidelijkheid zorgt.
Vandaag heb ik weer contact gehad met Alice, graag zou ik nog willen weten waarom je niet akkoord gaat met een voice-log die nodig is om je abonnement te ontbinden?
We doen ons best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ik geef je hier binnen enkele dagen een update over.
Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.
Groetjes, Danielle
mijn excuses dat je niets van ons hebt gehoord.
We zijn hard bezig om deze zaak op te lossen, we zijn ons er van bewust dat je al een veel te lange tijd aan het wachten bent.
Echter is de oplossing niet zo makkelijk gevonden, omdat er feitelijk drie partijen betrokken zijn bij jouw zaak.
Je bent nu klant bij Ziggo, zij zouden je overstapservice regelen en dit is om een voor ons nu nog onbekende rede mislukt.
Tele2 heeft zoals bij je bekend is Alice overgenomen, voor de oud-Alice klanten lijkt alles over te zijn genomen door Tele2. Denk aan de vormgeving van je factuur en het klantenservicenummer waar je Tele2 klantenservice hoort.
Alleen het klantenservicetelefoonnummer en de klantnummers/systemen verschillen van de klanten die in eerste instantie wel klant waren bij Alice.
"Alice" behandeld nog steeds haar "eigen klanten", zij het onder de naam van Tele2.
Ik begrijp heel goed dat dit voor onduidelijkheid zorgt.
Vandaag heb ik weer contact gehad met Alice, graag zou ik nog willen weten waarom je niet akkoord gaat met een voice-log die nodig is om je abonnement te ontbinden?
We doen ons best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ik geef je hier binnen enkele dagen een update over.
Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.
Groetjes, Danielle
-
kaaskop 43
Lekker duidelijk allemaal
Volgens mij snappen jullie het zelf niet eens Tele2
Volgens mij snappen jullie het zelf niet eens Tele2
-
Jeremy Howard
Hallo Danielle,Tele2 Webcare schreef:
....Vandaag heb ik weer contact gehad met Alice, graag zou ik nog willen weten waarom je niet akkoord gaat met een voice-log die nodig is om je abonnement te ontbinden?
Ik ben verbaasd dat jij mij nu vraagt waarom ik niet akkoord gegaan ben met de voicelog, dit omdat ik de reden van mijn weigering ter zake al meermaals gemeld heb, zowel in de diverse contacten met Tele2 als hier op het radar forum.
In mijn drie telefoongesprekken van 27 februari 2014 met de klantenservice van Tele2 moest ik in de Voicelog namelijk perse instemmen met beeindiging van mijn abonnement per 31 december 2013 (het zogenaamde coulance voorstel van Tele2).
Dit heb ik geweigerd omdat ik niet akkoord ben met beeindiging per 31 december 2013.
Ik ben niet akkoord omdat ik immers al op 12 september 2013 telefonisch bij de klantenservice aan de bel getrokken heb dat de beindiging van mijn abonnement per 16 augustus 2013 blijkbaar niet goed is verwerkt, dit omdat ik die 12e september per email weer een nieuwe factuur ontving.
Op 13 maart wilde Tele2 weer een voicelog doen, dit maal moest ik instemmen met beeindiging per 10 april 2014, omdat het eerdere coulance aanbod niet meer geldig was.
Deze voicelog heb ik uiteraard op dezelfde gronden geweigerd als die van 27 februari.
Op 14 maart heb ik jullie van webcare via een PB gevraagd of jullie mijn klacht niet kunnen neerleggen bij het management. En die vrijdagmiddag 14 maart ben ik inderdaad teruggebeld door een vriendelijke meneer (een teamleider o.i.d.) die beloofde mij maandag 17 maart terug te bellen met uitsluitsel over de afhandeling van mijn klacht. Maar ik ben helemaal nooit meer terug gebeld, maar een week later wel weer een maandnota en nieuwe automatisch incasso.
Nogmaals, waar ik vooral verschrikkelijk boos om ben is de misselijke houding van de klantenservice dat als ik niet instem met de voicelog van beeiniging per 31 december 2013 en 10 april 2014, de medewerkers zeggen dat ze dan mijn abonnement gewoon door laten lopen. Dit is pure pesterij want de medewerkers weten dat er in augustus 2013 al iets is misgegaan met de communicatie rond de beeindiging van mijn abonnement. Waarom dan die lullige kinderachtige persterige houding ? Waarom zoeken ze niet met mij naar een goede passende oplossing wetende dat ik al zo lang bezig ben. En het zijn geen loze woorden geweest van die medewerkers, want ze hebben mijn abonnement ook inderdaad gewoon door laten lopen.
Die pesterijen in deze hele affaire heeft mij al heel wat nachtrust gekost.
Ik heb al honderd keer helemaal vertieft met het schuim om mijn mond op het punt gestaan om naar jullie toe te rijden om persoonlijk de Tele2 Directie eens flink de waarheid te vertellen hoe jullie ex-klanten zitten te dollen.

Groeten uit Den Haag
Laatst gewijzigd door Jeremy Howard op 24 mar 2014 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.