Wij zijn niet de eerste die hun beklag doen over T2 maar ook zeker niet de laatste! Over de kwaliteit van de telefonie en internet snelheid zijn we zeer tevreden. Nooit storing gehad. Sinds aanmelding voor T2 compleet met laptop liep het am sich goed. Laptop kwam snel omdat we gebruik maakten van de actie VOORDAT deze op de reclame was (in een telecomwinkel afgesloten). Heel handig want we hadden geen vaste aansluiting en met T2 hoefde dit niet. Kosteloos een lijn, een gratis laptop, en vrij snel aangesloten!
Dan begint het feest. Enorm hoge rekeningen. Schijtduur! Onlangs een rek ontvangen van 192 euro. Moeilijke periode gehad en dan moet je veel bellen. De rekening kon niet worden afgeschreven omdat in die bewuste periode vele andere kosten zich aan dienden. Gebelt en respijt gevraagd maar nee moest betaald worden. Later die week: afgesloten van Tel en internet!! Ja je kan wel 1602 bellen en 112. Beiden niet mijn favoriete nummers! Ik belde en kwam er uiteraard niet uit. Ik heb het geld bij elkaar gescharreld en betaalt: LEES: SPOEDBOEKING MET KOSTEN! Een week later was het geld nog niet binnen!!! Nog een week later wel, MAARRRRRRR de nieuwe factuur moest ook betaalt worden voordat we weer zouden worden aangesloten! Schandalig! Die was nog niet eens verstuurd!!!! Ronduit schandalig. Maar ik werd terugverwezen naar de bekende statuten en regelementen.... Mag dit zomaar? Afgesloten blijven terwijl voor de laatste factuur niet eens een herrinnering is verzonden??
Ik heb die laatste factuur ook betaalt en een betalingsbewijs per fax verstuurd in de hoop dat ze me toen direct zouden aansluiten. Bleek ik al aangesloten te zijn!!!!! De dag daarvoor had ik mijn ongenoegen ge-uit en gezegd dat ik het abbo op wilde zeggen en een eindafrekening wilde ontvangen als hier niet snel iets zou veranderen. DUS: DREIGEN VAN T2 DIENT BEANTWOORD TE WORDEN MET TERUGDREIGEN!
Overall: klantenservice is bagger, service alsmede.