LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 verkopers ook aan de deur geweest?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jacolien

tele2 verkopers ook aan de deur geweest?

Ongelezen bericht door Jacolien »

Hallo,

Bij wie zijn er ook mensen van tele2 aan de deur geweest. Het is nu al wel weer zo'n 3 weken geleden, maar nog steeds geen brief gehad van tele2? Hoe zit dat?
Moet je zowieso wel aan de deur met zulke mensen afspraken maken, of kan er iets anders achter zitten? Geen safe zaak bedoel ik dan?

Bob Schurkjens

Re: tele2 verkopers ook aan de deur geweest?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb 10 minuten zo'n bal gehakt van Tele2 aan de deur gehad. Om 8 uur 's avonds. Het loopt echt de spuigaten uit met die colporteurs. Uiteraard moet je niet met Tele2 in zee gaan. Tele2 heeft een slechte reputatie en www.bel1601.nl is veel goedkoper zonder dat je ergens aan vast zit.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

nadelen van 1601

Piektarief niet tot 19.00 maar tot 21.00 uur

Piektarief in het weekend

Minuuttarieven hoger dan die van KPN BelBasis (naar mobiele nummers)

In-gesprek risico (inkoop restcapaciteit op dagmarkt)

Naar buitenlandse nummers via internetverbindingen

Géén telefonische klantenservice

Tariefswijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving

Niet bij de Geschillencommissie aangesloten

Verkoop onder kostprijs (pas op uw tellen!)

Lees dit kranten artikel voor gein
http://www.yiggers.nl/bedrijfsinfo/medi ... Parool.pdf

Bob Schurkjens

Gelukkig weerhoudt dit soort domme reacties mensen er niet van om bel1601 te gebruiken. Het artikel dat je aanhaalt is al ruim anderhalf jaar oud en derhalve niet bepaald "actueel"!

Het kan mij verder weinig schelen waarom ze zo goedkoop zijn, áls ze maar goedkoop zijn. Heb je je ooit afgevraagd hoe het kan dat een pak wc-papier maar 33 cent hoeft te kosten? Gaat je supermarkt daar failliet van?

Er zitten hier natuurlijk een hoop gefrustreerde Tele2 colporteurs en andere commerciële lieden op dit forum die bel1601 zwart proberen te maken met irrelevante of leugenachtige argumenten. Ik bel nu al twee jaar met bel1601 zonder dat ik daar problemen bij heb ondervonden! En velen met mij op dit forum.

www.bel1601.nl

charlie

Ongelezen bericht door charlie »

Ik ben het helemaal eens met Bob Schurkjens. Mijn ouders (en een groot deel van de familie) bellen al maanden met 1601. De rekeningen zijn het bewijs dat 1601 gewoon echt goedkoop is. En ze bellen ook veel naar het buitenland, zoals Indonesie en Engeland.

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Ach en ik heb al jaren Tele2 gewoon en mobiel en betaal altijd rond de 30 euro bij elkaar voor 2 maanden. Da's bijna niks!

Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

of iets stom is of niet is iets subjectiefs...

ik heb er geen belang bij om een bedrijf zwart te maken, degenen die een bedrijf ophemelen zijn juist degenen waar je voor moet uitkijken...

ik heb geen negatieve uitlatingen gedaan, het opsommen van deze feiten is informatief bedoeld, veel mensen weten vaak niet waar ze aan beginnen...

capelleveen

Ongelezen bericht door capelleveen »

Gisteravond, uiteraard onder het avond eten de bel. Jawel hoor, 2 dames van tele2 probeerde mij hun produkt aan te smeren. Lukte dus niet! :

mosoog

Ongelezen bericht door mosoog »

tis maar wie je noemt gefrustreerd bob. ik zou zeggen neem eens een spiegel ter hand. jij mag wel een bedrijf ophemelen, maar iemand mag daar niks van zeggen?? kom nou. stel je niet zo aan.
Heb je je ooit afgevraagd hoe het kan dat een pak wc-papier maar 33 cent hoeft te kosten? Gaat je supermarkt daar failliet van?

??? ben jij wel een supermarkt tegengekomen die alleen maar toiletpapier verkoopt??? als we het over domme reacties hebben bob, dan kan jij er ook wat van. een supermarkt, bob, kan het verlies van toiletpapier goedmaken op andere, heel veel andere producten. een telecomaanbieder kan moeilijk iemand voor niets laten bellen, om vervolgens de dreft in de aanbieding te doen he.

Bob Schurkjens

Waarom denk je dat bel1601 maar liefst 22 cent per minuut vraagt voor bellen van vast naar mobiel?

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Vorige week een Tele2 muts aan de deur gehad.

Ze liet haar pasje zien en voor ze haar bek opendeed zei ik tegen die muts,

de vorige colporteur van UPC zijn ze nu nog aan het zoeken.....

ze wenste me daarop een fijna avond en verliet mijn tuinpad.

Toch wel aardig van haar mij een fijne avond te wensen.............

:P

Gesloten