LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2Mobiel en defecte Motorola

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door diepezucht »

Na amper een maand begaf mijn nieuwe Motorola L6 het, kan gebeuren. Tele2 stuurt mij door naar Motorola, omdat daar het toestel vandaan komt. Motorola stuurt mij op haar beurt weer door naar GSMrepareren.nl, omdat ze zelf geen telefoons repareren. Ook goed. Bij dit bedrijf vul ik vervolgens online een formulier in waar mij gevraagd wordt om een zgn Imeinummer. Dit 15-cijferige nummer moet ergens binnenin de telefoon staan, onder de batterij.

Bij mij dus niet.

En zonder Imeinummer neemt GSMrepareren.nl mijn toestel niet aan. Kan gebeuren. Terug naar Motorola. Die gaan daar niet over en verwijzen mij door naar Tele2. Die gaan daar ook niet over en sturen mij terug naar Motorola.

Snapt u 'm nog?

Kennelijk is er bij de productie/afhandeling van mijn telefoon iets misgegaan en heeft iemand vergeten een stickertje in de binnenkant van de telefoon te plaatsen. Gevolg: Tele2 en Motorola willen niets met mij te maken hebben.

Dat kan toch niet?

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door ehltech »

dat van dat stickertje klopt inderdaad ,zonder imeistikker doen ze heel moeilijk,heb je niet de doos om de imeinr daarvan af te lezen

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door diepezucht »

Nee dus.

Als ik alle dozen van alles wat ik koop moet bewaren kan ik wel een extra garagebox huren.. :(

Want daar stond het idd ook op...

Toolboy

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door Toolboy »

Als u de aankoopbon nog heeft no worries gewoon naar de verkopende partij gaan

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door diepezucht »

Uiteraard heb ik de aankoopbon/garantiebewijs van Tele2 nog liggen.

Maar Tele2 wijst me door naar Motorola, en die sturen me dus weer terug. :evil:

Ennuh, een kantoortje van Tele2? Da's dus de ellende van alles via het web doen, je enige aanspreekpunt is een callcenter.

Toolboy

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door Toolboy »

Kunt u altijd nog een check doen bij de kvk dan komt u er achter waar zij kantoor houden

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door ?? »

Krijg je hem nog aan? *#06# geeft het imei nummer namelijk op het scherm weer.

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door diepezucht »

Tja, dat zeiden ze bij Tele2 en Motorola ook al. Het schermpje is echter morsdood, alleen het toestenboard licht nog op.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Tele2Mobiel en defecte Motorola

Ongelezen bericht door Kika29 »

Wandel eens een willekeurige telecom-winkel in misschien dat die iets zien wat u over het hoofd ziet.....

Gesloten