LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie van upc

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
monique k
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2005 09:48

telefonie van upc

Ongelezen bericht door monique k »

wij hebben ook telefonie van upc, ook altijd storring, wegvallen in een gesprek, of ingesprek zijn enz,enz.
het opzeggen van het abonnement gaat niet want we hebben een jaar contract wat loopt tot maart, we betalen dus voor iets wat niet werkt en kan dat dan zomaar????
ja, voor 52 euro bijbetaling kan ik het opzeggen ik betaal dus voor de fout van een ander.
ik mag hopen dat deze klachten ooit worden uitgezonden want wie het laatst lacht, lacht het hardst.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Die zooi van UPC werkt nooit. Rot voor je dat je er nog tot maart aan vast zit. Je kunt beter alles opzeggen. Ik heb ADSL via XS4ALL, Telefoon van KPN en Digitenne en nooit geen problemen. UPC heeft het nog niet eens door dat Telefoon belangrijk is. Iemand zal maar een hartaanval krijgen en door hun storing kan je geen artsen bereiken. Die lui gaan dus letterlijk over lijken

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ik ben zeer tevreden, ik heb nu 1 jaar upc telefonie, en nog steeds lage kosten en altijd verbinding :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door hoffie »

en wat draag jij nu bij aan de klacht van Monique Gerritje??????

Maar over de andere kant mag het ook wel eens gezegt worden hoor:

Er is een klant (?) van UPC zonder problemen!!!!!! Is de krant al gebelt????????

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Hoi Hasjroker...

je zit weer bij KPN en hebt nooit GEEN problemen ????

Zat je nu maar weer bij UPC hé? Toen had je regelmatig problemen, nu bij KPN heb je er NOOIT GEEN ?????

monique k
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2005 09:48

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door monique k »

oke gerrit37,
dat je lage kosten hebt bij upc is waar, (begrijpelijk als je steeds storring hebt en niet kan bellen)
en dat het erg rustig is thuis is ook waar, (ook begrijpelijk als je niet gebeld kan worden) nee sory doe mij maar een andere telecom aanbieder b.v. de kpn

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Denk je nou werkelijk Monique dat er íémand is op dit forum die het een sier interesseert welke provider jij nou goed of slecht vindt?

En bedenk dat er buiten het stukken goedkoper er HONDERD DUIZENDEN klanten zijn die nog nooit een probleem hebben gehad met UPC.

Toedeloe!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Ik zie dat er inderdaad EEN iemand is mischa die dit zeer interesant vind, en zeker gezien je reactie hierop.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door hoffie »

En bedenk dat er buiten het stukken goedkoper er HONDERD DUIZENDEN klanten zijn die nog nooit een probleem hebben gehad met UPC.
Correctie: er zijn honderd duizenden die geen UPC hebben, en daar zeer tevreden mee zijn :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Nu ook bij KPN Internetplus bellen.

Kijk en vergelijk!!!!!!!!!!!

Voordeliger dan upc, en er wordt bovendien ook nog eens meer geboden.!!!!

Nu kunnen degene die voor een paar centen vermeend vordeel naar upc zijn opgestapt om dezelfde reden terug naar kpn :roll: :oops: :lol: :D :roll:

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Internetplus bellen van KPN goedkoper dan UPC....

Agro je kunt net zo goed liegen als dat je zeuren kan.

Het pakket wat te vergelijken is met chello Light, het Basic pakket kost: Euro 59,00 bij KPN, zonder enige verdere telefoondienst en uitsluitend gratis bellen in de weekenden.

Bij UPC betaal ik 40, euro per maand (ja inderdaad 19 EURO MINDER),
kan ik ELKE AVOND vanaf 1900 uur gratis bellen en krijg GRATIS wisselgesprek, driegesprek, nummerweergave, weigeren geblokkeerde nummers en nummerblokkeringen, inderdaad helemaal GRATIS.

Kom dus niet aan met je gezeur wat ook nog eens niet op waarheid is gestaafd!

Maar goed, ik begrijp Agro, oftwel Hoffie dat dit KPN produkt een prachtige en fantastische uitkomst voor je is.

Stap dus maar gelijk over op jouw KPN, wel ff eerst tig euro aansluitkosten betalen hé?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Het pakket wat je bedoelt is eerder te vergelijken met chello classic, en dan komt de prijs heel anders uit de bus.

Wat je niet hebt gezien is dat de snelheden van ALLE ADSL abonnementen dit jaar nog verdubbeld gaan worden.

Wat de aansluitkosten betreft kijk je ook niet verder dan je neus lang is, deze zijn helemaal GRATIS en een monteur komt het van KPN aansluiten das nog eens iets anders dan het boeltje toegestuurt te krijgen en je ziet maar wat je er mee doet.

De opsomming die je doet wat in het pakket zit is ook bij KPN aanwezig, en nog meer ook bij KPN is het GRATIS bellen naar personen 24 uur per dag die ook Internetplus bellen hebben.

Bovendien kan je ook nog eens je abonnement uitbreiden tot 24 uur per dag GRATIS bellen naar vaste nummers binnen Nederland voor slechts € 10,00 per maand, je vriendjes bieden deze mogelijkheid niet.

Nu snap ik ook waarom je bij upc werkt, je kijkt niet verder dan je neus lang is.

Ook komt duidelijk bij je naar voren wat het verschil is tussen GRATIS en "VOOR NIKS" waarbij vastgesteld is dat ik GRATIS naar school ben geweest en jij VOOR NIKS.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Jeetje Miena, ik dacht dat je dom was, maar nu weet ik het zeker!

Tel is al die ongein bij elkaar op en kijk dan hoe duur het is?

En je bent weer eens niet op de hoogte jongeh!

Over 3 nachtjes verhoogt UPC weer eens zeer fors de snelheden.

Ik hoop voor je dat je bij de KPN bovenop een centrale woont, want aan ADSL is zo een beroerd staartje, hoe verder je van de centrale woont, hoe zwakker, langzamer en onstabieler je verbinding.

Maar goed..... speciaal voor jou: KPN is ultieme fantastische eerlijke stabiele onderneming. Excellent en zeer geschikt.... VOOR JOU wel te verstaan. En verzin is een keer iets nieuws. Ik heb nooit voor UPC gewerkt, werk niet voor UPC en denk in de nabije toekomst ook niet voor UPC te gaan werken.

Maar ja, je zult het wel nooit begrijpen!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Das dan weer typisch iets van upc, de nieuwe snelheden al publiceren alsof ze die al hebben, en dan te horen krijgen dat ze nog moeten komen.
Als er iemand niet op de hoogte is ben jij het wel met de onzin die je verkondigd.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Ach gut!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Das dus alles wat je te zeggen hebt als je met je onzin en de waarheid geconfronteerd wordt.
Vanavond was er bij kassa weer een mooi stukje over upc, maar dat zal je wel weer bewust gemist hebben.

Mooie slogan trouwens wat ze vertelden bij kassa

UPC = U Praat Chinees, vandaar dat niemand antwoord geeft :) :)

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Nou daar hoor jij dan ook bij want er staat ook bij EN NIET IN HET CHINEES !!!! dat de nieuwe snelheden medio december worden verhoogd.

Speciaal voor jou: in de nacht van 5 op 6 december zal dit plaats vinden.

Feit blijft bovenaan staan: UPC is tientallen euros goedkoper dan KPN!

Of jij dat nou leuk vind of niet. Maar goed... blijf je vooral druk maken om de diensten van een bedrijf WAARVAN JEZELF NIET EENS KLANT BENT!

Maar goed... er blijven altijd moeilijk te volgen mensen op deze aardbol!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Feit blijft dat de nieuwe snelheden van upc al op de site staan vermeld, en die van KPN nog niet, maar jij bent te dom om dat te zien.
De slimheid druipt van je af, zodat er een dom iets overblijft.

Helaas hebik nog steeds tv van ze, maar zodra er een goed alternatief is, en dat komt binnen afzienbare tijd via de glasvezel van KPN en die is dan weer de helft goedkoper dan de oplichtersbende die upc heet.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

nou vooruit..... :arrow:

het is een schandalige en misselijke zaak dat UPC de nieuwe snelheden publiceert op haar eigen website en daarbij vermeldt dat deze zullen gelden medio december! :cry: :x

Wat een vreselijk bedrijf toch, als ik Agro of Hoffie zou heten zou ik zeer gelukkig wezen klant te zijn van die superieure en fantastische KPN! :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door agro »

Zijn we ook.

Je bent een rund als je met upc stunt(elt)

Gesloten