LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonierekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ypie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2004 15:06

telefonierekening

Ongelezen bericht door ypie »

hallo,

ik heb al een tijd de rekening betaald. nu ben ik sindsdien afgesloten. en vervolgens krijg ik een laatste aanmaning voor inname van apparatuur... grr.. dit klopt toch niet? ze denken nog steeds dat ik de nota niet betaald heb. "o. we hebben een administratie van 3 weken. u moet even geduld hebben." was de reactie....

en dus door het afgesloten zijn hebben we 30 euro aan beltegoed erdoorheen gejaagd met die leuke klantenservice van upc.

:evil:

Gast

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door Gast »

tja vanavond foontje gehad UPC over UPC telefonie, nee dank je is al erg zat dat ik aan de kabel vastzit voor tv

Gast

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
Uiteindelijk teruggegaan naar KPN.Oke, is wel duurder maar de rekeningen komen op tijd en er zitten geen scholiertjes, zoals bij UPC.

Groeten Mart

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste mensen,

Hier even wat anders. Nee, ik promoot nooit een bedrijf, maar zulke goede condities ben ik nog nooit tegengekomen.

Men neemt een Bel Budget van KPN. Je laat het in zijn geheel voor éénmalige kosten van 29,95 (want dat kost het hun ook, dus moet doorberekend worden; zou ik ook doen) overnemen door Tiscali. Dan heb je een telefoon waar je 24 uur per dag (letterlijk) gratis naar vaste nummers kan bellen; vast naar mobiel is dat 11 cent afgerekend per seconde. Die kan je afsluiten door T for Telecom. Als je lui bent, kan dat ook op internet. Dan heb je deze wijze van telefoon en een Chello Classic grote account. Nee zwaarder. Want ze komen in positieve zin niet na wat ze de mensen voorhouden, want ze zeggen dat je een 4 Mbit/640 Kbit krijgt, maar het is 5Mbit/640Kbit. Ze geven dus in de praktijk meer.

Dus een hele goede zaak. Maar niet mekkeren dat je geen 5 Mbit kan halen, want op papier staat 4 Mbit. Dus ze houden dan nog steeds aan hun woord.

Ik wilde eerst de Tiscali Family nemen, maar de man op de klantenservice (te bereiken via een 030 nummer, dus gratis) van Tiscali zei dat ik dan beter de Special kan nemen, want die is 10,= goedkoper en geeft hetzelfde. Kijk, dat noem ik klantenservice!!

De prijs: € 39,62 per maand en daar zit de aansluiting van KPN Budget al in.

Je haalt het bij T for Telecom. Kan ook op Internet geregeld worden.

UPC en Scarlet One zijn oplichters.

Succes.

Neptunus.

Neptunus

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door Neptunus »

Tja, UPC blijft een oplichter !!

Gast

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door Gast »

Oww, ben je zulke goede condities niet tegengekomen? Moet je even verder kijken. Ga eens naar www.tfortelecom.nl. Daar zie je een Tiscali Special Abonnement inclusief KPN Budget voor 39,62. Dan heb je 24 uur per dag gratis bellen naar vaste telefonienummers en een 4 Mbit/640- Kb internetaansluiting. Look, now we are talking. Laat die UPC toch aan het gas vliegen inclusief die spooknota's!!

Groet,

Neptunus.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: telefonierekening

Ongelezen bericht door Uranus »

Ypie, rouw niet. Dan ben je eindelijk van die UPC af!! Ga je naar de KPN daar ff een budgettelefoonlijntje aanvragen. Dan even naar www.compuserve.nl gaan en dan even zorgeloos internet aanvragen met een goede klantenservice en een administratie die van top tot teen deugt. Echt waar.

Dan heb je rust want alles loopt als een zonnetje. Goedkoop; zeer goed en je komt virtueel thuis. Hun telefonie:"Zeer goed; geen storingen en 24 uur per dag van vast-->vast gratis. Kosten laag; goede kwaliteit met snel internet.

Heel erg mooi en dat is het ook. best getest door de Consumentenbond.

Succes Uranus.

Gesloten