LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonische enquetes, ik wordt er gek van

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cypher21

telefonische enquetes, ik wordt er gek van

Ongelezen bericht door Cypher21 »

zoals bijna iedereen heb ik last van die verkopers die je s'avonds bellen om troep aan te smeren via de telefoon. Aangezien het nu weer richting winter gaat, wordt ik hier steeds vaker mee geconfronteerd. Ik wordt er stuitergek van! afgelopen zaterdag belden ze me zelfs om 10.00 uit m;n bed.

ik hoorde laatst van iemand dat je ergens naartoe kunt bellen en je telefoonnummer kunt laten "blacklisten" zodat je niet meer lastig gevallen wordt.

Heeft iemand dit nummer voor me, of weet iemand een manier om van dit frusterende gedoe af te komen??

thx

coolcom

Re: telefonische enquetes, ik wordt er gek van

Ongelezen bericht door coolcom »

Hoi,

Even gecheckt en je kan kijken op de site sms.klikwijzer.nl, daar staat bij sms afmelden bij SZDM ook info over afmelden voor je vaste telefoon. Of bel 0900-6661000 en uw keuze in het menu aan te geven
of een briefje te sturen naar :

Infofilter
Antwoordnummer 666
1000 TL AMSTERDAM

Good luck

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Reclame code commissie in Appingedam.

van Gerwen

Ongelezen bericht door van Gerwen »

Geldt dit ook voor bijv. produktverkoop/dienstverlening via de telefoon ??

cool

Ongelezen bericht door cool »

Jaaaaaaa daar geld t ook voor. Ga even naar sms.klikwijzer.nl klik dan onder afmeldlijsten op de link van szdm en daar vind je info over al die zaken.
Succes

Gesloten