LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon orange
telefoon orange
Al een hele tijd geleden (juli 2004) heb ik een telefoon bij orange gekocht, op internet. Deze bleek niet de goede te zijn dus in overleg met de medewerkers van orange is hij terug gestuurd (augustus 2004), wat ook heel veel moeite koste. Nu bijna 5 maand later, is het bedrag wat orange mij verschuldigt is nog steeds niet over gemaakt. Ik heb er al meerdere keren achteraan gebeld. Elke keer krijg ik het (volgens hun zo goede nieuws) te horen dat de telefoon in elk geval binnen is, bij hun. En ze zullen me terug bellen, maar ik ben nog nooit een keer terug gebeld. En volgens mij kan ik naar mijn geld, en naar de gesprekskosten die ik elke keer betaal, fluiten!!! Ik was altijd zeer tevreden over orange, maar ze kunnen het nu wel vergeten.
Re: telefoon orange
tsja eens Dutchtone altijd prutstone, oftewijl Orange is blijft gewoon slecht!
bel op en zeg dat je de consumentenbond erbij haalt, en ook doen, dan willen ze wel succes
Tja, nogal zielige reacties hoor.
Blijkbaar mensen die weten hoe het werk bij een telecomprovider.
Dreigen met de consumentenbond is al helemaal zielig. Wanneer je bij Orange iets wil bereiken zijn ze best heel redelijk hoor. Ze winnen niet voor niets al 2 jaar een prijs. Maar ja, om alles in redelijkheid op te lossen moet je volwassen zijn.
Blijkbaar mensen die weten hoe het werk bij een telecomprovider.
Dreigen met de consumentenbond is al helemaal zielig. Wanneer je bij Orange iets wil bereiken zijn ze best heel redelijk hoor. Ze winnen niet voor niets al 2 jaar een prijs. Maar ja, om alles in redelijkheid op te lossen moet je volwassen zijn.