LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon verbreking bij IPB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spencer

telefoon verbreking bij IPB

Ongelezen bericht door spencer »

Sinds ik IPB gebruik heb ik last van dat de telefoon verbinding soms wordt verbroken na b.v. 30 seconde en dit gebeurde altijd bij 0900 nummers. Na anderhalve maand zoeken bleek dit aan mijn Brother faxapparaat te liggen. Dit apparaat was de oorzaak dat ik geen 0900 nummers gewoon kon bellen (na de omschakeling van analoog naar digitaal signaal). Toen heb ik op advies van de KPN storingsdienst er een gewone telefoon bij aan gesloten (met een verdeelstukje) en sindsdien kan ik gewoon 0900 nummers bellen. Des al niettemin zijn deze telefoonverbinding verbrekingen nog niet opgelost. Als ik soms naar 06 nummers bel of naar andere provincies gebeurd dit euvel nog steeds. Nu hoopt de storingsdienst dit opgelost te hebben door een andere afstelling op mijn experia box in de centrale ingesteld te hebben. Mijn vraag is zijn er andere mensen die dergelijke problemen hebben meegemaakt nl. dat de telefoonverbinding soms na 30 seconden verbroken wordt. Zoja dat zou ik graag over hun ervaringen horen.

aruvliegje

Re: telefoon verbreking bij IPB

Ongelezen bericht door aruvliegje »

Probeer de experia box eens te resetten dmv bijvoorbeeld een paperclip in het gaat je van de box te doen. [bovenzijde]
ong 6 sec ingedrukt houden,en de box laad alle nieuwe instellingen.

Ook kwam het voorheen nog al eens voor dat het programma Limewire op de pc draaide, en dan viel de telefoon verbinding ook weg.

Succses

Gesloten