LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Belgische
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2008 19:57

Telefoon ziggo

Ongelezen bericht door Belgische »

18 augustus heb ik een plus pakket aangevraagd, vrij snel krijg ik de benodigde apparatuur. Ik installeer alles volgens het boekje, maar er komt geen signaal binnen. Naar de klantendienst gebeld, ze zullen het nakijken, ondanks dat ik zeg dat ik geen signaal binnenkrijg en dat er dus een technieker langs moet komen, zeggen ze me dat dit niet nodig is. Uiteindelijk na 3 weken komt er een technieker langs, binnen het half uurtje was alles geregeld, we hadden telefoon, kabel TV en internet, de technieker was heel vriendelijk en bekwaam., Helaas na een half uur deed de telefoon het niet meer, sindsdien probeer ik dus Ziggo te overtuigen dat de telefoon het niet doent. Nu beweren ze dat ik nooit telefoon aangevraagd heb, ik heb wel een telefoonnummer gekregen en de telefoon heeft het gedaan, ik heb een kontrakt van Ziggo voor een plus pakket.... Maar nog steeds geen telefoon, volgens de gegevens op de website heb ik inderdaad geen telefoon. Ook heb ik de aansluiting gedaan toen de promotie liep dat men een HD recorder kreeg, nu krijg ik te horen dat dit helemaal nooit aan de orde geweest is.
Ik heb 36x gebeld, 5 mails gestuurd, 1 aangetkende brief en nog steeds geen telefoon, heeft iemand advies voor mij hoe ik eindelijk telefoon krijg ?
Ik ben Belgische en kan dus ook niet het 0900 bellen met mijn Belgisch mobieltje, ik moet dus overdag vanuit de zaak bellen daar krijg ik dan te horen dat ik van thuis uit moet bellen, maar ik heb geen telefoon en dat wil ziggo niet snappen.
Beleefd zijn ze ook niet, als je laat horen dat het je echt teveel wordt dan verbreken ze de verbinding...
HELP HELP HELP

egerards
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mar 2006 22:26

Re: Telefoon ziggo

Ongelezen bericht door egerards »

Zelf ben ik bezig sinds 12 september mijn binnenkomende telefonie bij Ziggo te regelen. Ik kan dus al die tijd al niet gebeld worden, maar wel zelf bellen.

Ik heb me aangemeld op de website van Ziggo gebruikers en daar op het forum zijn enkele Ziggo medewerkers actief die klachten en problemen verzamelen en doorspelen naar de Ziggo organisatie. Misschien is het een idee dat je je daar ook aanmeldt en je klacht daar deponeert?

De link naar deze site is http://ziggo-gebruikers.nl/.

M.v.g., E. Gerards - Tilburg

Belgische
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2008 19:57

Re: Telefoon ziggo

Ongelezen bericht door Belgische »

Dank je voor de tip, maar dat heb ik reeds verschillende keren gedaan, ik krijg een standaard mailtje terug dat ze mijn zaak zullen behandelen, na een paar dagen een mail met hetzelfde verhaal als ik aan de telefoon te horen krijg, maar ik heb nog steeds geen telefoon, ze doen gewoon niet wat ze zeggen.
groetjes
Marleen

Gesloten