LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon zoek bij bol.com

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peterwinters

Telefoon zoek bij bol.com

Ongelezen bericht door peterwinters »

Mijn dochter heeft begin 27 mei 2011 een telefoon (samsung galaxy ace) gekocht bij bol.com.
Na ontvangst van het toestel bleken er mankementen aan het toestel te zijn en heeft ze het toestel op 11 juni naar de reparatieafdeling van bol in Duiven gestuurd.
Omdat we op 15 juni nog geen bericht hadden ontvangen of het toestel daar aangekomen was heeft mijn dochter met bol gebeld, en de medewerker vertelde dat de telefoon aangekomen was en in de verwerking zat, en dat we na 5 of 10 werkdagen meer zouden horen.
Na een week of 2 gewacht te hebben maar weer eens met bol gebeld, en toen wisten ze opeens niks over de telefoon.
Ik heb bijna elke week gebeld, en een aantal mailtjes met bol zeggen ze elke keer het uit te zoeken en terug te bellen of mailen, maar wij horen helemaal niets.
Het duurt nu al bijna 8 weken en ik kom geen stap verder met bol!!
IK BEN TEN EINDE RAAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peterwinters

Re: Telefoon zoek bij bol.com

Ongelezen bericht door peterwinters »

Na klacht te melden op klacht.nl is de zaak door Bol.com binnen een dag opgelost!!
Jammer dat het zo moet

Gesloten