LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonaanbieder BEN ( BEN ALLEEN NIET bereikbaar)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roland1234

telefoonaanbieder BEN ( BEN ALLEEN NIET bereikbaar)

Ongelezen bericht door roland1234 »

Ben boos, ben teleurgesteld, ben afwachtend, ben opgelicht..

BEN...u kent BEN wel...BEN is weer terug en hoe. Ben is een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele communicatie. Ben is een zelfstandig onderdeel van T-Mobile Netherlands B.V. en maakt gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. ALEEN GEEN BEREIK. D.w.z. als je wilt doorschakelen van een VoIP toestel naar een nummer van BEN, lukt dat niet. Je kunt dus wel uitbellen, maar niet gebeld worden?? Heb je vragen...kun je ze doorbellen, alleen gebeurt er niets mee.

Klantenservice alleen bereikbaar via het 0900-nummer voor 0,50 p/m.
Je word er niet meegeholpen, want ze noteren je naam, adres, telefoonnummer en "geven jouw klacht/ melding"wel door. Volgende week ben je de eerste, zegt men.

Maar ondertussen dus geen bereik en neemt niemand je serieus.

Wie deze klacht kent, en dat moet haast wel...NEEM CONTACT OP MET [email protected] en laat weten dat je melding maakt bij Trosradar.

BEN toch NIET ACHTELIJK?
Laatst gewijzigd door roland1234 op 10 mar 2008 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

roland1234

Re: telefoonaanbieder BEN ( BEN ALLEEN NIET bereikbaar)

BEN, BEN..BEN...

Vanaf hun website:Mocht je er toch nog niet uitkomen, neem dan contact op met Herbert Brinkman, via [email protected] of +31614096678.

Ik zou zeggen...massaal bellen naar Herbert.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

GEEN BEREIK. Je kunt wel bellen, maar niet gebeld worden??
Als u wel kunt bellen dan heeft u toch WEL BEREIK. U kunt alleen niet bereikt worden. Of zie ik dat nu verkeerd?!

Misschien heeft u onbedoeld een doorschakeling geactiveerd? Dit kunt u oplossen door ##002# in te toetsen en daarna op de beltoets te drukken. Alle doorschakelingen, behalve de voicemail, worden dan geannuleerd.

Als het ook niet werkt met u simkaart in een andere telefoon dan zal het wel een technisch probleem zijn. Die afdeling die daarvoor verantwoordelijk is zal dan in het weekend niet aanwezig zijn en dan is het dus afwachten.

Succes!

calvino_hobbes

Ongelezen bericht door calvino_hobbes »

is het niet *#002# ??

Daarnaast, als je wel zelf kunt bellen maar niet bereikt kan worden heb je dus WEL bereik.

Het lijkt me eerder een probleempje in de telefoon, doorschakelingen ofzo, of dat er in het netwerk bij BEN/T-Mobile iests mis zit.

Gewoon even maandag terug bellen als de eerder genoemde actie niet werkt, dan is de TD er weer.

(en niet gelijk oplichting, afzetters of wat dan ook roepen. Je betaald weinig, zeg maar b of c klasse tarieven, moet je niet zeuren als je geen A klasse support hebt, had je maar iets meer moeten betalen)

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

is het niet *#002# ??
Nee.

roland1234

Nee sorry... goed bedoelde adviezen, maar ik bedoel met geen bereik dus echt dat je niet naar de nieuwe nummers van BEN kan bellen. Het heeft niets met doorschakeling te maken. Ik ben hiermee bekend.

Dit is bij BEN ook gewoon bekend. Je kunt dus wel uitbellen, maar niet ontvangen. Dit heeft te maken met verkeerde routering. Ze zouden dit probleem de eerste dag 3 maart 2008 verholpen hebben, maar dat is niet waar.

Ik zit zelf in de telefonie en ben bekend met routeringen e.d. . Ben naar BEN overgestapt vanwege de lage belkosten. Alleen mogen ze de routering (omnummeren) wel wat vlotter realiseren en mij normaal te woord staan.

Nummers van BEN zijn nieuw en beginnen met 06- 8...

Je verwacht gewoon dat dit gedaan is als je een abonnement afsluit en niet dat ze de routering nog moeten doen, je wil toch ook telefoontjes ontvangen??!

Schande voor BEN.

roland1234

Het probleem "lijkt" opgelost te zijn door BEN.
Ik hoop het echt. Ik heb bewust gekozen voor BEN, niet alleen om de lage belkosten, maar ook hun netwerk. Destijds had ik een abonnement afgesloten van BEN in '99, welke is overgegaan in T-Mobile en ben daar erg tevreden over.

BEN is terug en ik heb nu voor mijn zakelijke doeleinden juist bewust gekozen voor hun netwerk en diensten. Het was voor mij een grote teleurstelling hoe zij met mijn klacht/ melding om zijn gegaan.

Dat ik niet moet zeuren over de lage kosten en dan ook minder kwaliteit en service mag verwachten is BULL-****. Een product/ dienst moet goed afgeleverd worden. Wat zegt moet je waarmaken en daar heeft prijs niets mee te maken.

Ik hoop dat het probleem nu wel is verholpen en dat we dit hoofstuk kunnen afsluiten.

roland1234

Hmmm, nog steeds geen reactie van BEN.

De doorschakeling van VoIP naar BEN nummer doet nog steeds niet.

Meerdere e-mails en telefoontjes naar BEN hebben tot nu toe niet geholpen. Vanavond bellen met Trosradar.

Middels met enkele andere BEN abonnees gesproken die hetzelfde probleem hebben.

roland1234

BEN reactie:

Geachte meneer ****, beste Roland,

Wij nemen zsm contact op met *******. Dank voor de gegevens. Ik laat u snel weten wanneer onze nummerreeks is geïmplementeerd bij deze partij. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

De groeten van Ben,

Wel overweeg ik alsnog een schade vergoeding voor iedere dag dat ik niet bereikbaar ben. Veel klanten kunnen mij nog steeds niet bereiken.
Wellicht dat BEN mij tegemoet komt in de abonnementskosten.

Word vervolgd.

patriciia

Ongelezen bericht door patriciia »

Ik heb hetzelfde probleem en wat mij ook stoort aan BEN is dat je nog steeds niet online je belstatus/ facturenoverzicht kan bekijken.

Deze melding stond er vorige week ook.

"Nog even geduld alsjeblieft want deze functionaliteit is later deze week beschikbaar."

Ik ga ook maar bellen met Trosradar.

telefoonteam1

Ongelezen bericht door telefoonteam1 »

@roland1234: Houd ons op de hoogte!

pinguin

Ongelezen bericht door pinguin »

Bij Vodafone scherp krijg je voor een euro minder Vodafone scherp met 250 belminuten en 75 sms-jes. En goed bereik.

pineapple

Ongelezen bericht door pineapple »

Alleen wordt bij Vodafone Scherp je belminuten op hele minuten afgerekend.
Dus zo voordelig is het ook weer niet.

roland1234

Versatel versus BEN.

Wie ooh wie gaat een schadevergoeding betalen?

Voor iedere dag dat ik niet telefonisch bereikbaar ben via doorschakeling van VoIp naar BEN toestel.

Verder, met ene patriciia eens, de functionaliteit op de website van BEN werkt nog steeds niet. Ik heb BEN hier ook over gemaild.

Ik wacht op antwoord.

benookontevreden

Ongelezen bericht door benookontevreden »

Heb me drie maanden geleden ook aangemeld bij Ben, omdat je mooi per maand kan opzeggen, wat ik handig vond, omdat toen niet bekend was wanneer en bij wie, de nieuwe iPhone 3G zou komen. (T-Mobile blijkt nu per 11 juli)
Ik zit nu nog bij Vodafone.

Wat blijkt, ze moeten, ondanks dat je het op de website invoert, nummer behoud en opzeggen handmatig invoeren!! had iets met automatisering te maken. Automatisering?
Dat zijn ze dus allebei vergeten, dat bleek deze week en daarom kan ik nog eens drie maanden wachten tot m'n nummerbehoud is doorgevoerd! :x :cry: Sorry niks aan te doen. Ik had dus daarvoor al een e-mail gestuurd maar niks gehoord. Wat blijkt, ze lopen 1600 e-mails achter en het ene(!!) meisje die dat doet was nu ziek(hoe zou dat komen?) :roll:

Ik kon wel een klacht indienen per.. je raadt het al, e-mail die dus nooit gelezen wordt! Zijn er nog meer mensen met dergelijke ervaringen?

Ben ontevreden

Ongelezen bericht door Ben ontevreden »

Ben ook erg ontevreden over ben, zie mijn bericht op dit forum.

Gesloten