LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Ziggo heeft eenzijdig per 1 april 2014 (geen grap) de dienst van telefoongesprekken binnen het Ziggo domein verwijderd uit het contract. Hetgeen betekent dat de telefoongesprekken van de klant wordt uitgevoerd op kosten van de klant. Ondanks dat er een contract van deze levering van 1 jaar was afgesloten. Navraag heeft opgeleverd dat Ziggo conform artikel 18 op elk moment de kosten verbonden aan de producten/diensten mag wijzigen.
Dus de consumenten lopen het risico met onaangename kosten worden geconfronteerd vanwege artikel 18.
Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Dus de consumenten lopen het risico met onaangename kosten worden geconfronteerd vanwege artikel 18.
Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Want bij de concurrent ben je voordeliger uit?walla002 schreef:...SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Dus Ziggo houdt zich aan de voorwaarden,die je natuurlijk van tevoren hebt gelezen want als goed op de hoogte zijnde consument weet je dat je vantevoren de voorwaarden moet lezen en als je dat niet hebt gedaan dan ben jij degene die een fout maakt en niet Ziggo.walla002 schreef:Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Daarbij is Ziggo een bedrijf en geen goed doel,dus kunnen ze gewoon de prijzen veranderen.
Deze verandering is trouwens ook gewoon doorgegeven,dus ook dit had je vantevoren kunnen weten.
Maar ja,dan moet je weer dat vervelende ding doen wat eigen verantwoording nemen heet en dat is zo lastig want dan kan je ineens niemand meer de schuld geven.
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Klopt. En dat kun je inderdaad gewoon als de voorwaarden veranderen, dan hoef je niet je jaarcontract uit te zitten.walla002 schreef:De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
En dan ? Van KPN vandaag een zelfde soort brief qua belkosten en (eenzijdige) verandering van TV pakketten.SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Ziggo heeft al heel lang van te voren aangegeven, dat zij deze wijziging door ging voeren. Net zoals bijvoorbeeld dat gesprekken naar mobiele nummers vanaf 1 april binnen je abonnement vallen (hetgeen een voordeel is als je naar mobiele nummers belt).walla002 schreef:Ziggo heeft eenzijdig per 1 april 2014 (geen grap) de dienst van telefoongesprekken binnen het Ziggo domein verwijderd uit het contract. Hetgeen betekent dat de telefoongesprekken van de klant wordt uitgevoerd op kosten van de klant. Ondanks dat er een contract van deze levering van 1 jaar was afgesloten. Navraag heeft opgeleverd dat Ziggo conform artikel 18 op elk moment de kosten verbonden aan de producten/diensten mag wijzigen.
Dus de consumenten lopen het risico met onaangename kosten worden geconfronteerd vanwege artikel 18.
Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
En Ziggo is een heel betrouwbare partij, omdat zijn er zelf op wezen, dat deze wijziging een geldige reden is om je contract (ook binnen een jaar) te beëindigen. Kortom ik zie vooralsnog geen probleem...
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
en dan ???Bob Schurkjens schreef:http://www.breedbandwinkel.nl
http://www.bellen.com/vaste-telefonie/v ... e-tarieven
Alternatieven genoeg.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
gewoon bellen?
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
naar wie en met welke verklaring, kom op niet zo cryptischBob Schurkjens schreef:gewoon bellen?
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
Hmm, ik heb wat een deja vu naar dit topic van 2 maanden geleden.
Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014
het is al 9 mei!
is er even een uit zijn of haar grot komen kruipen....
is er even een uit zijn of haar grot komen kruipen....