LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonnummer/contact/klantenservice 1643?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mkamps

Telefoonnummer/contact/klantenservice 1643?

Ongelezen bericht door Mkamps »

Hallo,

Ik wil graag contact opnemen met 1643telecom. Mijn moeder is daar namelijk aangemeld met haar zaak. Nu is de zaak verhuist maar heeft ze haar telefoonnummer laten meeverhuizen. Nu werkt alleen 1643 niet meer, waardoor ze weer hoge telefoonrekeningen krijgt. Ik probeerde vanmiddag haar telefoonnummer opnieuw aan te melden maar ik kreeg te 'zien' dat deze als was aangemeld. Laat ik eens bellen, dacht ik... Nergens een telefoonnummer van 1643 waarmee ik contact op kan nemen?????? Wie kan me daaraan helpen?

M.v.g. MKamps.

Yme

Re: Telefoonnummer/contact/klantenservice 1643?

Ongelezen bericht door Yme »

Onderstaande vind je via contact - algemene vraag:

Waar kan ik jullie klantenservice bereiken?
We willen onze kosten zo laag mogelijk houden zodat we superlage prijzen kunnen blijven aanbieden. Daarom hebben wij bijvoorbeeld geen telefonische klantenservice, maar alleen via e-mail. Wij vertrouwen erop dat 1643 zo duidelijk en eenvoudig te gebruiken is, dat een telefonische helpdesk overbodig is. Via onze site kunt u zelf allerlei wijzigingen uitvoeren zoals bijvoorbeeld klantnummer opvragen, telefoonnummers toevoegen e.d.

Als je kiest contact - storing melden wordt er gevraagd om een klantnummer en e-mailadres. Misschien is dit de manier om contact te krijgen via e-mail? Dit is volgens de website de manier om je klantnummer te achterhalen:
Het 1643-klantnummer kunt u vinden in uw bevestigingsmail van 1643. U kunt deze ook horen door vanaf een aangemeld toestel te bellen naar 0800-258 258 3 (gratis). Bel in dat geval vanaf het telefoonnummer waarmee u zich heeft aangemeld bij 1643

Hopelijk kom je hier verder mee. Laat je weten hoe het verder gaat?

Gesloten