| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoonrekening van scarlet het onderbroekenbedrijf
-
aadsbloemensjop
telefoonrekening van scarlet het onderbroekenbedrijf
wij hebben in sep 2004 onze vaste telefoon opgezegt bij kpn en tele2 wij hebben nooit gebeld via scarlet of tele-one nu komt het mooiste wij kregen een rekening van het onderbroekenbedrijf van de somma €109.48 over de maanden dec 2004tot feb2005 ik heb gebeld gefax email maar maar een oplossing is er niet volgens obb.bv wat ons vermoede is dat zij fictive klanten hebben overgenomen
de lolbroeken volgen scarlet zijn wij vooraanwoordelijk voor het oude telefoon nummer volgen de consumentenbond niet daar ze geen contrac met ons hebben
wat nu een fitive rekening naar hen sturen tot ze werken als een normaal bedrijf
zijn er nog meer mensen die opdeze manier benadeel zijn
aad
de lolbroeken volgen scarlet zijn wij vooraanwoordelijk voor het oude telefoon nummer volgen de consumentenbond niet daar ze geen contrac met ons hebben
wat nu een fitive rekening naar hen sturen tot ze werken als een normaal bedrijf
zijn er nog meer mensen die opdeze manier benadeel zijn
aad
-
Janine
Re: telefoonrekening van scarlet het onderbroekenbedrijf
Hallo,
Ik heb in november telefonisch contact gehad met Scarlet en gevraagd om een brochure van hun Scarlet-1 product. Dit heb ik, zonder begeleidende brief, ontvangen. Maar na bestudering blijkt dit niet te zijn wat ik zocht. Ik heb dus niet meer gereageerd.
Nou beweert men, dat ik voor een jaar vast zit aan hun product, voor €39,95 per jaar. Op de eerste brief die ik stuurde om dit abonnement te voorkomen, kreeg ik als antwoord dat ik hier niet meer onderuit kon, en beter een modem kon laten installeren, want dan had ik tenminste wát voor mijn geld! Ik heb nu een 2e brief gestuurd (aangetekend met ontvangstbewijs), dat ik hier niet van gediend ben! Dit is nu 2 weken geleden, en ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik heb nergens voor getekend en houd mijn bankrekening in de gaten, met een terugboekingskaart in de aanslag!
Janine.
Ik heb in november telefonisch contact gehad met Scarlet en gevraagd om een brochure van hun Scarlet-1 product. Dit heb ik, zonder begeleidende brief, ontvangen. Maar na bestudering blijkt dit niet te zijn wat ik zocht. Ik heb dus niet meer gereageerd.
Nou beweert men, dat ik voor een jaar vast zit aan hun product, voor €39,95 per jaar. Op de eerste brief die ik stuurde om dit abonnement te voorkomen, kreeg ik als antwoord dat ik hier niet meer onderuit kon, en beter een modem kon laten installeren, want dan had ik tenminste wát voor mijn geld! Ik heb nu een 2e brief gestuurd (aangetekend met ontvangstbewijs), dat ik hier niet van gediend ben! Dit is nu 2 weken geleden, en ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik heb nergens voor getekend en houd mijn bankrekening in de gaten, met een terugboekingskaart in de aanslag!
Janine.
-
Gast
Toevallig soms destijds wel via OneTel? Scarlet heeft namelijk in de afgelopen jaren enkele andere aanbieders overgenomen, waaronder dus OneTel.wij hebben nooit gebeld via scarlet of tele-one
-
Gast
Aadbloemensjop, ga eens eerst terug naar de schoolbanken, want ik begrijp van dit hele verhaal geen jota.
Jij krijgt van een onderbroekenfirma een nota voor telefoonkosten?
Jij krijgt van een onderbroekenfirma een nota voor telefoonkosten?