LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonstoring UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hajedeg

Telefoonstoring UPC

Ongelezen bericht door hajedeg »

Zaterdagmorgen 30 september, geen telefoon meer van UPC/Priority.
Mailtje gestuurd naar de helpdesk, er komt een reactie dat mijn mail is ontvangen en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie zal ontvangen.
Na enige uren wachten toch maar even bellen met een geleende mobile telefoon. Van een storing is niets bekend, er zal op 3 oktober wel even een monteur langskomen. Na bezwaar van mij dat dit wel erg lang is om zonder telefoon te zitten, en dat er voor mij bijzondere redenen zijn om telefoon te moeten hebben, zal er even gezocht worden naar een monteur die een gaatje heeft ( ik citeer letterlijk). Later in de middag komt er een monteur van een ingehuurd bedrijf, deze man moest even zoeken, mijn huisnummer was foutief doorgegeven (80 inplaats van 60).
De monteur belt even met de helpdesk met de vraag of er echt geen storing in een centrale is, hij verteld tegen de helpdesk dat hij zojuist van een adres komt waar de storing in de centrale zat,het antwoord is een duidelijk, nee er is geen storing in de centrale.
Er wordt een compleet nieuw telefoon en internetmodem geplaatst.
Mijn computer wordt keurig weer aan de praat geholpen door deze monteur.
Nu nog even de telefoon activeren en alle problemen zijn weer opgelost, krijg ik te horen.
Hier begint het probleem, de telefoon werkt NIET.
Monteur belt met de helpdesk, wat blijkt...... wij zitten op een defecte centrale!!!!
Alle werk voor niets geweest denk ik dan, en vraag (via de monteur) aan de helpdesk, wat nu?
Het antwoord is simpel, ik kan toch gewoon mobiel bellen ( je moet dan wel een mobile telefoon hebben natuurlijk) of gewoon de telefoon van de buren gebruiken!!!!!!!
Over een oplossing van de telefoonproblemen zijn ze ook erg duidelijk, er is niets van te zeggen wanneer het weer werkt!!!

Over deze gang van zaken heb ik natuurlijk, via de mail, een klacht ingediend bij UPC. Meteen een mailtje terug, er zal binnen 3 dagen contact met ons worden opgenomen over deze klacht.
Hoe dat zal gaan weet ik niet,het is nu maandagmiddag onze telefoon werkt namelijk nog steeds NIET, en ook nog geen reactie op mijn storingsmelding via de mail ( lezen ze die wel???).

commonsence

Re: Telefoonstoring UPC

Ongelezen bericht door commonsence »

Hoe bekend komt mij dit voor.
Schadeclaim indienen en niet te flauw zijn met het bedrag.
Dat moet op den duur z'n effect krijgen wanneer iedereen dat doet bij die UPC terreur.

coinoperator

Ongelezen bericht door coinoperator »

Wat verwacht je eigenlijn anders van een bedrijf waar alle mensen met verstand van zaken al héél lang geleden zijn weggelopen.

er is geen één dienst van upc die werkt zoals het zou moeten
nederland wees wijs en schaf alle diensten van upc zsm af
er zijn prima alternatieven, zelfs de kabeltv is overbodig.

commonsence

coinoperator

Geplaatst op 07 Nov 2006 20:17 door coinoperator

--------------------------------------------------------------------------------

Wat verwacht je eigenlijn anders van een bedrijf waar alle mensen met verstand van zaken al héél lang geleden zijn weggelopen.

er is geen één dienst van upc die werkt zoals het zou moeten
nederland wees wijs en schaf alle diensten van upc zsm af
er zijn prima alternatieven, zelfs de kabeltv is overbodig.
Wilt u ons aub de prima alternatieven noemen?
Al noemt u uit uw eigen ervaring er maar een. Daar zal ik onmiddellijk naar toe "verhuizen."

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Uit het verhaal van Hajedag blijkt toch wel weer hoe incompetent deze sukkels zijn. Ze werken compleet langs elkaar heen, zijn nergens van op de hoogte, geven verkeerde informatie en voeren agressieve reclamecampagnes. Om over het feit dat ze adresgegevens aan derde verkopen zonder toestemming maar te zwijgen. Als dit geen crimineel bedrijf is weet ik het ook niet meer.

commonsence

:evil: UPC = yoU Piss Company :evil: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Beste coinoperator,

Waarom maak je ons voor nope blij met je prima alternatieven voor de nationale nachtmerrie upc :?:

TRAP NOOIT MEER IN DIE GEBAKKEN LUCHT VERKOPERS :!:
NIET DOEN DUS :!:

Gesloten