Ik ben al 5 jaar verzekerd, heb nooit problemen gehad en altijd netjes mijn premie a €8,50 per maand betaald.
Het formulier eerlijk ingevuld, zoals het hoort, en opgestuurd. Nog geen twee dagen later ontving ik het bericht dat:
De telefoon is toch opgestuurd met het vertrouwen dat het wel opgelost zou worden. Voor de zekerheid maar direct een bezwaarschrift er achteraan gestuurd.. tot op heden nog steeds geen bericht. Het enige bericht is nogmaals, dat ze niet vergoeden en dat ik of dik mag betalen, of afstand doe van mijn toestel. Maar direct contact opgenomen met Belcompany omdat ik geen zin had in die ellenlange wachttijden bij Conner&Davis tegen 0,55 cent per minuut. Daar mijn verhaal uitgelegd in de hoop dat zij iets voor me kunnen betekenen.Geen recht op vergoeding bestaat:
6.1 Indien de beschadiging en/of diefstal van het verzekerd object het gevolg is van:
a.) Verwijtbare- en onvoldoende zorg van het verzekerd object zijdens de verzekerde;
b.) Het verzuim om in situaties waarin – naar algemene begrippen en/of ervaringsregels – rekening is te houden met een
verhoogde kans op schade en/of diefstal, danwel het verzuim om voldoende, passende en schade-beperkende
maatregelen te treffen ter voorkoming daarvan;
Bron:http://www.safe-sure.com/UserFiles/File ... 011-02.pdf
Ik heb, 5 jaar geleden, de verzekering afgesloten omdat ongelukjes kunnen gebeuren. Daarvoor betaal je premie, daarvoor dek je, je in.
Ik sluit toch ook geen reisverzekering met wintersportpremie af om daarna in het ziekenhuis te horen dat ik niet voldoende schade beperkende maatregelen heb genomen als ik van de piste ga en ik de kosten lekker zelf op mag hoesten! Dit is werkelijk belachelijk, dat Belcompany met zo'n verzekeringsmaatschappij in zee gaat en dat zo'n verzekeringsmaatschappij nog mag bestaan!
En dit terwijl in mijn verzekeringspapieren duidelijk staat:
Jaren premie betaald...en waarvoor?! Om nu nog eens DIK te mogen betalen om mijn telefoon uberhaupt terug te krijgen!Safe&Sure Categorie IV en Categorie V
• Wereldwijde dekking voor
- val-, stoot- en waterschade
- diefstal (aantoonbaar)
- misbruik gesprekskosten tot € 2.000
• Verlenging van de fabrieksgarantie
• Service ‘aan huis’ binnen Benelux
• 24/7 online schademelden
• Snelle schadeafwikkeling (telefonisch/internet)
• Leentoestel binnen 24 uur op locatie (Benelux)
Ze zijn heel snel in het afwijzen van claims, maar als je een beetje service verwacht zijn ze onbereikbaar!!
Mijn laatste hoop is mijn klacht hier te plaatsen, begin een beetje het idee te krijgen dat alleen klachten die publiekelijk geuit worden op Twitter of Fora gehoord worden... Blijkbaar is het tegen gaan slechte publiciteit belangrijker dan het correct afhandelen van een claim van een trouwe klant!
Ik deel het advies van alle anderen hier: GA NOOIT IN ZEE MET CONNER&DAVIS!! EN TRAP NIET IN DE MOOIE PRAATJES VAN BELCOMPANY!!! Ze laten je jaren premie betalen en als je aanspraak maakt op hetgeen waar je premie voor betaald geven ze niet thuis!!