Hallo allemaal,
Als ik iemand bel en ik laat hem 1 keer over gaan en hang dan op mag telfort daar 1 minuut voor berekenen? Want op mijn factuur zie ik heel veel 1 minuut gesprekken voorbij komen. Als dit het geval is hoe zou ik dat dan aan kunnen geven bij telfort. Want als ik hun bel dan zeggen ze van ja we brengen dat niet in rekening tewijl dat het volgens mij wel het geval is.
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort 1 minuut tarief
-
Re: Telfort 1 minuut tarief
Waarom laat jij dan zo vaak de telefoon 1 x overgaan om dan op te hangen?
Overigens: lang geleden begon de PTT dit soort dingen ook in rekening te brengen, omdat mensen elkaar hiermee kosteloos een boodschap konden geven, zoals: ik ben veilig thuis gekomen, of: ik ga nu weg, ben dus over ... minuten bij je.
Overigens: lang geleden begon de PTT dit soort dingen ook in rekening te brengen, omdat mensen elkaar hiermee kosteloos een boodschap konden geven, zoals: ik ben veilig thuis gekomen, of: ik ga nu weg, ben dus over ... minuten bij je.
Re: Telfort 1 minuut tarief
Eerst was het normaal dat er een starttarief gerekend werd. Dit was vooral bij de vaste telefoon en prepaid-telefoons.
Dit starttarief wordt bij abonnementen van Telfort niet meer apart in rekening gebracht, maar daar is de eerste minuut voor gekomen. Zie het als een compensatie voor het feit dat je geen starttarief betaald.
Het is overigens zo dat heel veel providers dit op soortgelijke wijze doen.
Gr,
Denaero
Dit starttarief wordt bij abonnementen van Telfort niet meer apart in rekening gebracht, maar daar is de eerste minuut voor gekomen. Zie het als een compensatie voor het feit dat je geen starttarief betaald.
Het is overigens zo dat heel veel providers dit op soortgelijke wijze doen.
Gr,
Denaero